Part 50

588 42 3
                                    

Με άφησε πάλι μόνη να προσπαθώ να καταλάβω τι συνέβη για δεύτερη φορά αυτή την εβδομάδα. Χθες είχε γενέθλια ο Lou. Πήγα και έκανα οτι εκανα και την προηγούμενη φορά αφού είχα δώσει μια υπόσχεση. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχει περάσει ένας χρόνος τώρα από όταν πέθανε. Έμεινα για λίγο εκεί και σκεφτόμουν διάφορα. Όμως τώρα κυριαρχούσε η σκέψη του Harry να φευγει για δεύτερη φορά μετά που "βρεθήκαμε". Γιατί το κάνει αυτό;
Οι ώρες πέρασαν βαρετά και σκέφτηκα αφού είχε πλέον νυχτώσει να καθίσω να δω ταινία και μετά που θα τελειώσει να πάω για ύπνο αφού αύριο δούλευα. Διάλεξα το Step up 3 που ήταν το αγαπημένο μου από όλα και το έβλεπα. Κατά τις 22:30 χτύπησε το τηλέφωνο μου, ήταν ο Harry όμως δεν το σήκωσα γιατί είχα εκνευριστεί με τον τρόπο που έφυγε. Μετά από 5 λεπτά χτύπησε το κουδούνι. Δεν πρόκειται να με αφήσουν να δω την ταινία. Άνοιξα την πόρτα και ήταν ο Harry, φαινόταν ότι είχε πιει λιγάκι αλλά δεν ήταν εντελώς λιώμα.

"Harry;"

"Γειά σου μωρό." Χαιρέτησε και πλησίασε δίνοντας μου ένα παθιασμένο φιλί καθώς "έσκισε" τα χείλη μου με την γλώσσα του και συνάντησε τη δική μου ενώ το χέρι του αυτόματα άγγιξε την μέση μου και με έφερε πιο κοντά στο σώμα του. Σχεδόν ακουμπούσαν τα σώματα μας καθώς δεν απομακρυνόμασταν καθόλου, συνεχίζαμε να απολαμβάνουμε το φιλί. Είναι παράξενο το ότι πριν από λίγο ήμουν θυμωμένη μαζί του και την επόμενη στιγμή μου έδωσε ένα φιλί και ξέχασα ότι ήθελα να του σπάσω το κεφάλι ή τουλάχιστον να τον χαστουκίσω για μια ακόμη φορά, αφού του άξιζε.

Κατάφερα να τον απομακρύνω μετά από λίγο.

"Σταμάτα!" Είπα και τον έσπρωξα ενώ εκείνος άφησε την μέση μου που τόσο σφιχτά κρατούσε.

"Γιατί δεν σήκωσες το τηλέφωνο;" απαίτησε να μάθει.

"Δεν ήθελα. Βαριόμουν να σου μιλάω." Απάντησα λίγο εκνευρισμένη από τον τρόπο που με ρώτησε.

"Μην τολμήσεις να το ξανακάνεις." Με κοίταξε κάπως άγρια οφείλω να πω.

"Αλλιώς;" ρώτησα.

"Αλλιώς..." έκανε μια παύση. Πλησίασε την τηλεόραση και την έκλεισε.
"Αλλιώς θα συμβαίνει αυτό κάθε φορά."

"Ποιο;" με πλησίασε και με σήκωσε σαν τσουβάλι καθώς με πήγαινε προς τα μέσα. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα αφού το κράτημα του ήταν δυνατό και η δύναμη μου η μισή μπροστά στην δική του. Με πέταξε στο κρεβάτι δυνατά και στάθηκε όρθιος απέναντι μου.

My kind of love. H.SWhere stories live. Discover now