Part 26

713 62 0
                                    

Περιμένουμε έξω με τον Harry μετά από δύο ώρες ορθοστασία στον διάδρομο του νοσοκομείου. Θα μας ειδοποιήσουν αν συμβεί κάτι είπαν. Ήμασταν και οι δύο σιωπηλοί και παρόλο που έκανε απερίγραπτο κρύο αποφασίσαμε να μείνουμε εκεί για λίγο. Άρχισε να βρέχει ενώ παράλληλα ακούστηκε ο ήχος κλήσης του τηλεφώνου μου. Ήταν η μητέρα της. Έκλαιγε καθώς μου έλεγε ότι πιθανότατα δεν θα τα καταφέρει.

Γύρισα και κοίταξα τον Harry, μόλις είχε σταματήσει να κλαίει.

"Harry...." αναστέναξα ενώ παράλληλα δάκρυα κύλισαν στα μάτια μου. "Βγήκε ο γιατρός και είπε ότι πιθανότατα δεν θα τα καταφέρει."

Ξεκίνησε να κλαίει ξανά.

"Δεν μπορεί να μου το κάνει αυτό Louis." Ούρλιαζε στην αυλή. "Δεν μπορεί να μην την ξαναδώ ποτέ." Γονάτισε κάτω και κάτι ψυθίριζε. Από όσα μπόρεσα να ακούσω έλεγε "Μην με αφήσεις Amelia."

Ξαφνικά όλα σκοτείνιασαν.


Harry's P.O.V

Ξαφνικά ο Louis έπεσε κάτω. Τον σήκωσα από κάτω με την βοήθεια ενός γιατρού και τον πήγαμε μέσα. Τον έβαλαν σε ένα δωμάτιο καθώς εγώ έτρεχα να πάω στην εντατική. Όταν έφτασα έβγαινε ο γιατρός. Πλησιάσαμε όλοι.

"Σας έχω ευχάριστα νέα. Τελικά η ασθενής τα κατάφερε. Έχει συνέλθει και σε περίπου 2-3 ώρες υπολογίζουμε πως θα ξυπνήσει. Είναι πιο δυνατή από ότι φανταζόμασταν και δεν περιμέναμε ότι ο οργανισμός της θα αντέξει μια τέτοια αιμορραγία αλλά τέλος καλό όλα καλά. Περαστικά."

Απομακρύνθηκα λίγο. 

"Σε ευχαριστώ." Ευχαρίστησα τον θεό και την Amelia που άντεξε και έμεινε μαζί μου. Και ο Louis;

Είπα στους γονείς της ότι πάω να δω τον Louis. Έφτασα και είδα μια νοσοκόμα στο δωμάτιο του.

"Είναι καλά;"



"Δεν ξέρουμε τι έχει ακριβώς. Περιμένουμε να βγουν οι εξετάσεις που του κάναμε χθες. Σε 2 ώρες θα είναι έτοιμες."


"Από τι μπορεί να το έπαθε αυτό;"


"Από στενοχώρια αλλά αν δεν πάρουμε και τις εξετάσεις δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα."



2 ώρες μετά.


Η Amelia δεν είχε ξυπνήσει ακόμη. Οι εξετάσεις του Louis λογικά είχαν βγει. Εκείνος είχε ξυπνήσει.


Louis' P.O.V


Πήρα τις εξετάσεις. Η νοσοκόμα μου είπε ότι υπάρχει ένα ασυνήθιστο πρόβλημα με την καρδιά μου. Ότι δεν αιματώθηκε σωστά ο εγκέφαλος μου και για αυτό και λιποθύμησα. Δεν με ένοιαζε για μένα. Ήθελα να δω πως είναι ή Lia. Ξεκίνησα να κατέβω κάτω αλλά είδα τον Harry.


My kind of love. H.SWhere stories live. Discover now