"Τον αγαπάς;" Επανέλαβε την μπουνιά στο προσώπο του.
"Ναι." Φώναξα και δάκρυα έπεφταν από τα μάτια μου ενώ πάλευα να ελευθερωθώ.
"Τον αγαπάς;" επανέλαβε την ερώτηση και την μπουνιά δυνατότερα.
"Ναι!!" Ούρλιαξα.
"Ήθελες να κάνεις το παιδί του παρόλο που σου φέρθηκε έτσι;" Τον χτύπησε ξανά.
"Ναι."
Έβγαλε το μαχαίρι από την τσέπη του και χάραξε το μάγουλο του. Κατάφερα να ελευθερωθώ από τις λαβές των μεγαλόσωμων ανδρών και έτρεξα κοντά του αφού πρώτα έσπρωξα τον William για να σταματήσει αυτό που έκανε. Τον αγκάλιασα σφιχτά.
"Σταμάτα να τον πονάς!" Φώναξα ενώ έκλαιγα αγκαλιάζοντας τον και χαιδεύοντας τα μαλλιά του ενώ εκείνος δεν μπορούσε να ανταποδώσω την αγκαλιά λόγο του ότι τον κρατούσαν ακόμη.
"Πονάς όταν πονάει;" επανέλαβε δυνατά στο αυτί μου ενώ παρέμενα στην αγκαλιά του ενώ εκείνος είχε γονατίσει από τις πολλές μπουνιές.
"Ναι." Είπα ενώ συνέχιζα να του χαϊδεύω τα μαλλιά και να τον αγκαλιάζω.
"Εσύ ή αυτός Amelia." Φώναξε και με τράβηξε από τα μαλλιά μακρυά του.
"Αυτός."
Τότε ο Zayn πλησίασε τον Harry και του έδωσε και εκείνος μια μπουνιά.
"Είδες μαλάκα; Τόσα της κάναμε και δεν σταμάτησε να λέει ότι σ ' αγαπάει και εσύ την χαρακώσαμε και δεν είπες τίποτα."
"Την αγαπάω." Είπε δυνατά και τα μάτια του σκούριναν.
"Ήθελες ένα παιδί από αυτή εσύ;"
Κατέβασε το κεφάλι και δεν μίλησε.
"Βλέπεις Amelia;" Σταμάτησε για λίγο. " Εκείνος δεν ήθελε παιδί από σένα." Τον κλώτσησε δυνατά στην κοιλιά και έπεσε κάτω αφού τον άφησαν οι άντρες του.
"Δεν με νοιάζει." Φώναξα ενώ χτύπησα τον William στην κοιλιά και με άφησε επιτρέποντας μου να πάω κοντά του. Έτρεξα και τον αγκάλιασα ενώ εκείνος κρατούσε την κοιλιά του και δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια του.
"Amelia, δεν σε αγαπάει. Όποιος αγαπάει κάνει τα πάντα για να μην βλέπει τον άλλον να πονάει. Δεν τον κάνει ο ίδιος να υποφέρει."
"Δεν με νοιάζει τι μου έκανε." Φώναξα ενώ δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια μου συνεχώς.
Κοίταξα τον Harry και έβγαλα μερικά μαλλιά από το πρόσωπο του ενώ του φίλησα το μέτωπο και του έβαλα το κεφάλι στα πόδια μου για να ξαπλώσει έστω και για λίγο και να συνέλθει.
"Harry. Ποια ήταν αυτή μαζί σου σήμερα;"
"Η αδερφή σου." Είπε και καθώς ο Zayn πήγαινε να επαναλάβει την κλωτσιά μπηκα μπροστά και τον παρακάλεσα να μην τον ξαναχτυπήσει.
"Καλά επαναλαμβάνω. Ποια είπες της κοπέλας από εδώ ότι ήταν;"
"Η αρραβωνιαστηκιά μου."
"Και τι ήταν;"
"Μια που γνώρισα πριν δύο ώρες και έψαχνα αφορμή να την ρίξω στο κρεβάτι."
"Έτσι μπράβο. Για πες μας τώρα, ένα χρόνο περάσατε χώρια. Δεν σου έλειψε καθόλου; Δεν την αγάπησες ποτέ Harry;" τον κρατούσα στην αγκαλιά μου και του χαΐδευα τα μαλλιά ελπίζοντας να τον ηρεμούσα και να μην πονούσε τόσο.
"Ναι." Είπε σιγανά.
"Τι;" του φώναξα.
"Την αγάπησα!" Φώναξε όσο μπορούσε.
"Την αγαπάς τώρα Harry; Δες τι έχει κάνει μέσα σε δέκα λεπτά για σένα και εσύ είσαι ακόμη το ίδιο καθίκι."
"Την αγαπάω ρε." Είχε εκνευριστεί τόσο πολύ όμως ο πόνος δεν του επέτρεπε να σηκωθεί και να κάνει αυτό που ήθελε.
"Δεν σε πιστεύω!" Τόνισε. Εκανε σήμα σε δύο άτομα να με ξαπλώσουν στο τραπέζι που με είχαν και πριν. Μου κράτησε σφιχτά το χέρι για να μην τον αφήσω όμως ο Zayn τον ξαναχτύπησε στην κοιλιά με αποτέλεσμα να με αφήσει.
"Harry." Μου έδεσαν τα πόδια και τα χέρια σε κάθε γωνιά του τραπεζιού. Του φώναξα αλλά ήταν ακόμη κάτω κρατώντας την κοιλιά του. Το πρόσωπο είχε γεμίσει αίματα και δεν μπορούσα να τον βλέπω έτσι. Ο Zayn με πλησίασε και μου έβγαλε το σουτιέν.
"Την αγαπάς ρε;" είπε και με φίλησε πεταχτά στο στήθος όμως δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Ημουν δεμένη.
"Μπάσταρδε θα το πληρώσεις." Φώναξε. Τότε πέρασε το χέρι του μέσα από το εσώρουχο μου. Ξαφνικά ο Harry σηκώθηκε και μια μπουνιά προσγειώθηκε στο πρόσωπο του Zayn. Οι άντρες του μετά που με έδεσαν έφυγαν και έτσι ήμασταν οι τέσσερις μας.
"Θα σου κόψω τα χέρια." Τον απείλησε. Με πλησίασε και έλυσε τα σχοινιά αφού με αγκάλιασε.
"Είναι εντάξει μωρό μου." Μου ψυθίρισε στο αυτί ενώ μου χαΐδευε τα μαλλιά. Ήμουν τόσο χαρούμενη εκείνη την στιγμή. Άκουσα το "Μωρό μου." ξανα από τα χείλη του και δεν ήθελα τίποτα άλλο. Ξέχασα τις πληγές, τον πόνο, τα πάντα.
Καλημέρα λοιπόν! 💞😉
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My kind of love. H.S
Фанфик"Κοίτα τι σου έχει κάνει Amelia! Είσαι χάλια από την μέρα που έφυγε. Σε χρήσιμοποιήσε. Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου." είπε ο Louis αλλά συνέχισα να μην ακούω κανενα.