Part 39

617 48 1
                                    

"Αλήθεια;" τον ρώτησα με απορία.

"Γιατί να σου πω ψέματα;"

"Δεν ξέρω." Γύρισα ξανά το βλέμμα μου προς το τζάκι. Νύσταζα και με το χαΐδεμα στα μαλλιά και την πυρά του τζακιού έκλεισα τα μάτια μου και αποκοιμήθηκα στο στήθος του.

Harry's P.O.V

Αποκοιμήθηκε στο στήθος μου και δεν ήθελα να την ξυπνήσω για να πάμε μέσα. Την πήρα αγκαλιά και την πήγα στο κρεβάτι. Την σκέπασα και πήγα στο σαλόνι να μαζέψω τα ποτήρια και να βάλω το προστατεύτικό στο τζάκι. Μετά πήγα και ξάπλωσα δίπλα της. Όπως ξάπλωσα εκείνη γύρισε και ακούμπησε πάλι το κεφάλι της πάνω μου. Ένιωθα τόσο όμορφα που ήταν εδώ μαζί μου και ήμασταν αγκαλιά, με εμπιστευοταν και δεν ήθελα να το χαλάσω αυτό με οποιοδήποτε τρόπο.
Έκλεισα τα μάτια μου και αν και η ώρα ήταν 21:30 με πήρε εύκολα ο ύπνος παρόλο που δεν νύσταζα.

Όταν ξύπνησα την βρήκα πάλι ξύπνια δίπλα μου χωρίς να έχει σηκώσει το κεφάλι της από το στήθος μου. Της χαμογέλασα και της έδωσα ένα φιλί.

"Καλημέρα."

"Καλημέρα."

"Μα πως γίνεται να ξυπνάς πάντα πιο νωρίς από εμένα;"

"Αφού είσαι υπναράς." Απάντησε και μου τσίμπησε το μάγουλο.

"Ναι καλά." Είπα και την γαργάλησα. "Που πας;" ρώτησα.

"Δεν θα σηκωθούμε καθόλου; Αύριο δουλεύω μάτια μου. Πρέπει να πάμε και από το σπίτι αν έχεις ακουστά."

"Είναι 9 το πρωί. Έλα εδώ." Γύρισε πίσω και χώθηκε ξανά στην αγκαλιά μου.

"Πότε θα φύγουμε;" με ρώτησε.

"Το μεσημέρι αλλά πρώτα μου χρωστάς κάτι που έπρεπε να κάνουμε χθες." Της είπα κλείνοντας της το μάτι και εκείνη κοκκίνισε. Μου αρέσει που είναι δυναμική και ταυτόχρονα ντροπαλή.

"Ωχ."

"Τι ωχ;" ξανα άρχισα να την γαργαλάω και έπειτα την φίλησα.



Amelia's P.O.V

Με φίλησε τόσο έντονα που δεν μπορούσα να μην του το ανταποδώσω. Μου έβγαλε την μπλούζα καθώς δεν απομάκρυνε καθόλου τα χείλη του από τα δικά μου. Του έβγαλα την δική του και ακολούθησε η φόρμα του καθώς εμένα μου έβγαλε το παντελόνι για να κοιμηθώ πιο άνετα χθες. Με φιλούσε στα στήθη ,αφου πρωτα μου εβγαλε το σουτιεν, και κατέβαινε όταν τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου.

My kind of love. H.SWhere stories live. Discover now