Part 9

1.2K 86 7
                                    

"Όπως θες. Πεινάς;"

"Ναι."

"Έχω παραγγείλει πίτσα. Δώσε μου το κλειδί σου να σου φέρω ρούχα."

"Ορίστε" του έδωσα το κλειδί. Ξαφνικά θυμήθηκα τον Harry με τις δύο κοπέλες στο κρεβάτι του. "Ηρέμησε Amelia" είπα στον εαυτό μου. Σε βοήθησε. Θα μπορούσε να σε αφήσει στο σπίτι μόνη σου, όμως σε έφερε σπίτι του και σε φρόντισε. Δεν είναι τόσο κακος τελικά. Ο Louis; Είναι καλά; Είναι 5. Να τον πάρω τηλέφωνο; Μάλλον θα κοιμάται. Όταν ξυπνήσει θα με πάρει.

Με διέκοψε από τις σκέψεις μου το χτύπημα στην πόρτα. Ήταν ο Harry που κρατούσε τα ρούχα μου. Μου τα άφησε και πήγε να φύγει.

"Harry, ειλικρινά, σε ευχαριστώ πολύ."

"Δεν θα σε άφηνα εκεί Amelia

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


"Δεν θα σε άφηνα εκεί Amelia."

"Μπορείς να βγεις τώρα να αλλάξω

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


"Μπορείς να βγεις τώρα να αλλάξω."

"Καλώς αλλά σε έχω δει γυμνή." Είπε γελώντας και του πέταξα ένα μαξιλάρι στο κεφάλι όπως έβγαινε.

"Αουτσ" αναφώνησε και γέλασα.

Harry's P.O.V

Δεν ξέρω τι έγινε αλλά όταν την είδα κάτω σχεδόν αναίσθητη το μόνο που ήθελα ήταν να την φροντίσω. Να την αγκαλιάσω και να μην αφήσω να της συμβεί τίποτα πότε ξανά. Ακούγεται πολύ μελό για μένα αλλά πραγματικά από την μέρα που την έσωσα έχω αλλάξει. Κι ας προσπαθώ να συμπεριφέρομαι το ίδιο. Την έγδυσα για να την κάνω μπάνιο επειδή δεν ένιωθε καλά χωρίς να μου περάσουν πονηρές σκέψεις απο το μυαλο. Καλά όχι ότι δεν μου πέρασαν αλλά και πάλι είναι διαφορετικά. Την ειδα να κάνει εμετό και την έβαλα να κοιμηθεί στο κρεβάτι μου. Ποιος; Εγώ που όσες γυναίκες κοιμούνται εδώ είναι για έναν και μόνο σκοπό. Τι μου έχει κάνει; Καθομουν και την παρατηρούσα. Ήταν τόσο όμορφη όταν κοιμόταν. Σύνελθε Harry.

Amelia's P.O.V

Ντύθηκα και πήγα στο σαλόνι. Καθόταν και έβλεπε τηλεόραση.

"Harry σε ευχαριστώ και πάλι. Φεύγω τώρα. Αρκετά σε κούρασα."

"Έχω παραγγείλει πίτσα. Θα φας πρώτα και μετά κάνε ότι θες."

"Όχι δεν..."

"Ότι σου είπα Amelia. Έλα να καθίσεις  μέχρι να έρθει." Έγνεψα και κάθισα στον καναπέ δίπλα του.

"Που ήσουν χθες και έγινες έτσι;"

"Ήμουν  με τον Louis σε ένα πάρτι και ήπιαμε τρία μπουκάλια βότκα οι δυο μας."

"Τι ήθελες να ξεχάσεις;"

"Συγγνώμη;"

"Για να πιεις τόσο πολύ κάτι θα ήθελες να ξεχάσεις."

"Απλά ήθελα να περάσω καλά."

"Μπορούσες και με λιγότερα ποτά να περάσεις."

" Α ναι; Είχες λιποθυμήσει από το ποτό και σε πήγα εγώ στο δωμάτιο σου αν θυμάσαι.

"Εγώ ήμουν στο σπίτι μου Amelia. Κι αν παθαίνατε κάτι στον δρόμο με τον Louis;" είπε φανερά εκνευρισμένος.

"Έχεις δίκιο. Συγγνώμη." Κατέβασα το κεφάλι. Θα πάω να πάρω τον Louis να δω πως είναι.

"Θα κάνω ένα τηλέφωνο στον Louis." Είπα καθώς έβγαινα έξω και εκείνος έγνεψε.

"Μμμ" Απάντησε.

"Ευτυχώς είσαι καλά."

"Amelia εσύ τι κάνεις;" 

"Θα στα πω από κοντά. Ένα σου λέω. Έπεσα έξω από την πόρτα του Harry."

"Καλά. Νυστάζω τώρα."

"Αύριο δουλεύεις. Ξεκουράσου."

"Γειά σου μαμά."

Γέλασα και το έκλεισα. Ακόμη πονάει το κεφάλι μου. Μπήκα μέσα και τον είδα να φτιάχνει κάτι στην κουζίνα.

"Θέλεις να σε βοηθήσω σε κάτι;"

"Όχι εσύ ξεκουράσου."

"Η αλήθεια είναι πως πονάει ακόμη το κεφάλι μου. "

"Στο δωμάτιο μου, στο κομοδίνο, στο πρώτο συρτάρι έχει παυσίπονα. Πήγαινε πάρε ένα. Θα στο έφερνα αλλά έχω μια δουλίτσα." Είπε ευγενικά μπορώ πω.

Του χαμογέλασα και πήγα να τα βρω. Πήρα ένα και πήγα πάλι μέσα. Ήρθε η πίτσα. Πλήρωσε και κάτσαμε στο σαλόνι. Έφερε και δύο μπύρες.

"Είσαι σίγουρος πως θες να πιω;"

"Μια μπύρα δεν θα σου κάνει κάτι. Ελπίζω τουλάχιστον." Απάντησε  και αρχίσαμε να τρώμε.

Μόλις τελειώσαμε τον ξάνα ευχαριστησα. Μπήκα σπίτι και πήγα για ύπνο. Τον ονειρεύτηκα σήμερα. Γλυκό και τρυφερό. Μάλλον θα πρέπει να πίνω κάθε μέρα.

Μικρό και αυτό αλλά υπόσχομαι πιο μεγάλο αύριο. Καληνύχτα σας. 💕

My kind of love. H.SМесто, где живут истории. Откройте их для себя