Το επόμενο πρωί ξύπνησα στις επτά. Σε μία ώρα από τώρα δουλεύω αλλά θέλω τόσο πολύ να μείνω εδώ. Ο Harry κοιμόταν ακόμη δίπλα μου αγκαλιάζοντας ένα μαξιλάρι αφού κατά την διάρκεια της νύχτας "χωριστήκαμε". Οι μπούκλες του ανακατεμένες και διάσπαρτες πάνω στο μαξιλάρι ενώ το πρόσωπο του πιο γαληνιο από ποτέ. Είναι τόσο όμορφος σκεφτόμουν ενώ έπαιζα με μια από τις μπούκλες του. Μακάρι να μπορούσα να μείνω εδώ αλλά έπρεπε να φύγω αλλιώς θα καθυστερούσα πράγμα που απεχθάνομαι. Σύρθηκα σιγά σιγά για να μην τον ξυπνήσω και πέρασα από πάνω του για να μην το ξυπνήσω. Όπως πήγα να σηκωθώ ένα μεγάλο χέρι τυλίχθηκε γύρω από την κοιλιά μου τραβώντας με πίσω και ρίχνοντας με πάνω του. Με έριξε δίπλα του στην πορεία ενώ εγώ γελούσα με τις κινήσεις που έκανε.
"Που νομίζεις ότι πας;" ρώτησε κάνοντας τον σοβαρό και τον ελαφρώς εκνευρισμένο ταυτόχρονα.
"Δεν είπαμε ότι θα ξυπνούσαμε μαζί και θα τρώγαμε πρωινό." Συμπλήρωσε."Αν περίμενα να ξυπνήσεις θα έχανα την δουλειά μου. Πως και τόσο νωρίς;" κούρνιασα στην αγκαλιά του αφού είχα λίγη ώρα ακόμη.
"Με κουτούλησες δύο φορές όπως σηκώθηκες." Γελάσαμε.
"Είπα και εγώ." Απάντησα περιπαιχτηκά.
"Δηλαδή δεν έχεις καθόλου χρόνο;" ρώτησε ενώ έβαλε το χέρι του μέσα από το φορεματάκι μου και χαΐδευε την κοιλιά μου κυκλικά.
"Έτσι που το πας θα καθυστερήσω." Είπα και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο αφού έβγαζα το χέρι του από την κοιλιά μου. Σηκώθηκα ενώ εκείνος παρέμεινε στο κρεβάτι αγκαλιά με το μαξιλάρι.
"Δεν δουλεύεις εσύ σήμερα;" Φώναξα από την τουαλέτα αλλά δεν έπαιρνα απάντηση.
Μόλις ντύθηκα βγήκα έξω και τον είδα να κοιμάται. Οι μπούκλες του μπροστά στο πρόσωπο του και το πρόσωπο του πιο ερωτεύσιμο από ποτέ. Καθίσα δίπλα του σιγά για να μην τον ξυπνήσω ξανά και του χαΐδεψα τα μαλλιά. Του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο απαλά, πήρα την τσάντα μου και έφυγα. Φορούσα ένα σκούρο μπλε τζιν χωρίς σκισίματα και ένα μαύρο φούτερ. Το μπουφάν μου και τέλος τα μαύρα αθλητικά μου ολοκλήρωσαν το ντύσιμο μου. Ένα τσαντάκι μικρό μαύρο στόλιζε την πλάτη μου. Μπήκα στο αυτοκίνητο το μου και έβαλα το Mercy - Shawn Mendes στην διαπασών. Μου αρέσει πολύ το ρεφρέν αυτού του τραγουδιού.
KAMU SEDANG MEMBACA
My kind of love. H.S
Fiksi Penggemar"Κοίτα τι σου έχει κάνει Amelia! Είσαι χάλια από την μέρα που έφυγε. Σε χρήσιμοποιήσε. Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου." είπε ο Louis αλλά συνέχισα να μην ακούω κανενα.