Ρώτησα χωρίς να περιμένω απάντηση. Συνέχιζα να κλαίω ενώ θυμόμουν όλα όσα είχαν γίνει. Μου λείπει τόσο πολύ.
"Γύρνα πίσω." Του φώναξα.
"Είχες υποσχεθεί ότι δεν θα με άφηνες! Δεν θα άφηνες κανένα να με πληγώσει."
Καθομουν εκεί για αρκετή ώρα και έκλαιγα. Έπειτα έφυγα και πήγα σπίτι. Τα ρούχα μου ήταν βρεγμένα αφού ακουμπούσαν το χιόνι τόση ώρα που ήμουν κάτω. Γύρισα σπίτι εξαντλημένη και πονούσα τόσο πολύ. Πονούσε η καρδιά μου. Τα λόγια του με πείραξαν πολύ περισσότερο από όσο νόμιζα. Ήθελα απλώς αυτή τη στιγμή να έχω εδώ τον Louis, να με αγκαλιάσει και να μου πει πως όλα θα πάνε καλά. Να μου πει πως ήταν εδώ και να ηρεμήσω. Όμως, έφυγε και δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να ξαναγυρίσει. Δεν μπορώ να διορθώσω τίποτα.
Πήρα τηλέφωνο τον Liam κλαίγοντας."Παρακαλώ;" Απάντησε. Φαίνεται ότι κοιμόταν αφού η ώρα πλέον ήταν 2.
"Liam, συγγνώμη που σε παίρνω τόσο αργά. Θέλω να έρθεις από εδώ."
"Εντάξει σε 5 λεπτά είμαι εκεί."
Το κλείσαμε και σε λίγο είχε φτάσει. Το κουδούνι χτύπησε, του άνοιξα και ήρθε αμέσως και με αγκάλιασε.
"Τι έπαθες;" ρώτησε ενώ χαΐδευε στοργικά τα μαλλιά μου και με κρατούσε δυνατά στα χέρια του. Δάκρυα συνέχιζαν να τρέχουν από τα μάτια μου.
"Ο Harry...
Έσπασε το προφυλακτικό και μόνο στην ιδέα ότι μπορεί να είμαι έγκυος έγινε άγριο θηρίο. Άρχισε και φώναζε, έσπαγε πράγματα και μου είπε ότι θέλει οποία να 'ναι στο κρεβάτι του." Συνέχιζα το κλάμα ακάθεκτη."Liam, σου δίνω αυτή την ευκαιρία που μου ζήτησες τώρα." Συμπλήρωσα.
"Amelia, είσαι πληγωμένη αυτή τη στιγμή και θα το μετανιώσεις μετά."
"Δεν μετανιωνω για τίποτα."
"Αφού τον αγαπάς."
"Θα προσπαθήσω να αγαπήσω και εσένα."
"Amelia.."
"Θες;" τον διέκοψα.
"Ναι αλλά.."
"Δεν έχει αλλά τότε." Τον διέκοψα ξανά. Ο Harry με εκμεταλλεύτηκε για άλλη μια φορά. Δεν αγαπάει κανένα αυτός μονο τον εαυτό του. Άλλωστε το είπε και μόνος του, θέλει οποιαδήποτε στο κρεβάτι του. Είχα μείνει στην αγκαλιά του Liam και συνέχιζα να κλαίω. Εκείνη η νύχτα είναι ήταν η χειρότερη σε όλη την ζωή μου. Προσπαθούσε να μου φτιάξει την διάθεση όμως μάταια. Δεν μπορούσε να γίνει τίποτα.
STAI LEGGENDO
My kind of love. H.S
Fanfiction"Κοίτα τι σου έχει κάνει Amelia! Είσαι χάλια από την μέρα που έφυγε. Σε χρήσιμοποιήσε. Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου." είπε ο Louis αλλά συνέχισα να μην ακούω κανενα.