Έκανα ένα ντουζ και ήταν ώρα να φέρουν τον Harry. Επιτέλους ήρθαν. Τον έβαλαν στη μέση του σαλονιού σε μια καρέκλα δεμένο. Δεν κάλυβε τίποτα τα μάτια του. Δυστυχώς. Θα είναι πιο δύσκολο τώρα.
"Amelia τι κάνεις; Λύσε με." Είπε και ήθελα τόσο πολύ να το κάνω αλλά δεν θα το έκανα. Έτσι είναι η εκδίκηση, αμείλικτη.
"Σου έχω κάτι Harry." Είπα καθώς έβγαζα από πίσω μου το μαχαίρι που θα χρησιμοποιούσα.
"Τι κάνεις Amelia; Άσε το κάτω αυτό."
"Μην ανησυχείς δεν είναι για σένα."
"Τι εννοείς;"
Είπε και το κάρφωσα μια φορά πάνω μου.
"Ameliaaa." Φώναξε καθώς άντεχα ακόμη στα πόδια μου.
Επανέλαβα σε διαφορετικό σημείο.
"Σταμάτα." Φώναξε κλαίγοντας.
Ξανά επανέλαβα την μαχαιριά σε διαφορετικό μέρος πάνω μου.
"Τι κάνεις γαμώτο; ΣΤΑΜΑΤΆ ΣΟΥ ΛΈΩ." Είπε προσπαθώντας κλαίγοντας να λυθεί αλλά δεν με νοιάζει.
"Άλλες δύο είναι Harry." Είπα και γέλασα αλλά πονούσα βέβαια.
"Σταμάτα το αυτό Amelia. Βοήθεια!!!!!" Φώναζε στους έξω ενώ εγώ τους είχα πει ότι κι αν ακούσουν να μην μπουν.
Η τέταρτη μόλις έγινε. Έκλαιγα από τον πόνο και γονατισα.
"Σε παρακαλώ Amelia σταματά το. Πες τους να έρθουν να σε βοηθήσουν!"
"Ξέρεις ποια είναι η αδυναμία σου Harry;" κατάφερα να πω με δυσκολία.
"Δεν αντέχεις να πονάνε οι άλλοι χωρίς να τους προκαλείς εσύ τον πόνο."Είπα και η πέμπτη μαχαιριά ήταν αρκετή για να με αφήσει κάτω αναίσθητη.
Harry's P.O.V
"Κάποιος να με βοηθήσει." Φώναζα επί 5 λεπτά μέχρι να μπουν μέσα και να βοηθήσουν. Με έλυσαν, την πήρα αγκαλιά κλαίγοντας και την έβαλα στο αυτοκίνητο.
"Γιατί το έκανες αυτό;" Συνέχισα να κλαίω και έτρεχα σαν τον τρελό για να την πάω στο νοσοκομείο. Έφτασα επιτέλους και την πήραν αμέσως. Ήμουν εκεί όλο το βράδυ και το μόνο που μου είπαν είναι ότι έχασε πολύ αίμα. Τίποτα άλλο.
Είναι κάτι σαν συνέχεια του 13. Δεν σχολιάζετε όμως. Θέλω ένα σχόλιο αν μπορείτε. Ευχαριστώ ❤
STAI LEGGENDO
My kind of love. H.S
Fanfiction"Κοίτα τι σου έχει κάνει Amelia! Είσαι χάλια από την μέρα που έφυγε. Σε χρήσιμοποιήσε. Σταμάτα να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου." είπε ο Louis αλλά συνέχισα να μην ακούω κανενα.