Part 46

637 46 3
                                    

Η ζακέτα σκέπασε το γυμνό μου σώμα όμως κρύωνα όπως ήταν φυσιολογικό ακόμη. Τα πόδια μου ήταν σχεδόν όλα ακάλυπτα και περπατούσα με δυσκολία ανάμεσα στα χιόνια και τα δέντρα. Έτρεμα και τότε ο Harry έβγαλε το μακρύ μαύρο  σακάκι του και το έβαλε πάνω από την ζακέτα και τους ώμους μου. Γύρισα και του χαμογέλασα ως ευχαριστώ. Είχε μείνει με το άσπρο πουκάμισο του το οποίο είχε λερώσει με αίμα. Κολλούσε πάνω στο γυμνασμένα σώμα του αλλά εκείνη η στιγμή δεν ήταν η κατάλληλη να σκέφτομαι αυτά. Προχωρούσαμε για αρκετή ώρα ενώ πρέπει να ήταν γύρω στις 4 όταν φτάσαμε στον "πολιτισμό.".
Πήραμε ένα ταξί και πήγαμε σπίτι του. Στην αρχή ο άνθρωπος δεν ήθελε να μας πάρει γιατί νόμιζε ότι ήμασταν τρελοί ή κάτι τέτοιο όμως τον παρακαλέσαμε και με τα πολλά δέχτηκε. Μπήκαμε στο σπίτι του και μου ανακοίνωσε ότι θα κοιμηθώ στο κρεβάτι και εκείνος στον καναπέ.

"Έχει ζεστό νερό για να κάνεις μπάνιο."

Έγνεψα καθώς είχα παγώσει αν και μετά από λίγο επανήλθα στην φυσιολογική μου θερμοκρασία. Έβγαλα τα εσώρουχα μου, αφού μόνο αυτά φορούσα και μπήκα μέσα στην μπανιέρα. Άφησα το νερό να τρέξει απάνω στις πληγές μου και το πρόσωπο μου αφού προσπαθούσα να ξεπεράσω το σοκ. Δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι όλα αυτά συνέβησαν τόσο γρήγορα και δεν μπορούσα να καταλάβω πως μπορούσαν να είναι τόσο σκληροί και απόλυτοι με αυτούς που αγαπούν. Η πόρτα χτύπησε.

"Έχει καθαρή πετσέτα στο ντουλάπι. Ρούχα θα σου φέρω εγώ. Νομίζω έχω κάτι γυναικεία εσώρουχα καινούργια. Ελπίζω να σου κάνουν." Είπε και απομακρύνθηκε από την πόρτα. Μετά από λίγο βγήκα. Τύλιξα την πετσέτα γύρω από το βρεγμένο σώμα μου και άλλη μια μικρότερη γύρω από τα μακρυά μαλλιά μου.

"Τελείωσα." Φώναξα. Η γρατζουνιά στο πόδι και την πλάτη μου  δεν ήταν έντονη αλλά έτσουζε υπερβολικά.

"Έλα στο δωμάτιο." Σκούπισα για μια τελευταία φορά τα πόδια μου και βγήκα. Προχώρησα προς το δωμάτιο του.

"Harry;"

"Τα ρούχα είναι πάνω στο κρεβάτι." Φώναξε μέσα απο την τουαλέτα του δωματίου του. Ντύθηκα γρήγορα και βγήκε έξω ενώ φορούσε μόνο το μποξεράκι του. Ένιωσα άβολα και γύρισα από την άλλη το κεφάλι καθώς διαγράφονταν τα γεννητικά του όργανα.

"Μπορώ να κοιμηθώ εγώ στον καναπέ." Είπα ενώ συνέχιζα να κοιτάω στην αντίθετη κατεύθυνση.

"Δεν χρειάζεται." Απάντησε. Γύρισα και κοίταξα τι πρόσωπο του. Είχε μερικές γρατζουνιές και ευτυχώς είχαν σταματήσει να αιμορραγούν.

My kind of love. H.SOnde histórias criam vida. Descubra agora