Annyeong ~
Már lassan nem tudom szavakba önteni, mekkora hálát érzek, mikor jön az értesítés, hogy valaki díjra jelölt. Hihetetlen! Ráadásul ez a negyedik...Nagyon szépen köszönöm a jelölést, ígérem történeted olvasni fogom, amint időm engedni fogja, továbbá köszönöm szépen a dicséreted a történetemre! @AmeliaBARMY97
Írj tíz tényt magadról!1. Éjjeli bagoly vagyok. Szerintem az olvasók többsége mind tudja ezt.
2. Ma rám jött a hoppáré és levágtam csípőmig érő hosszú hajamat. Most mellem fölé ér és olyan furcsa. De ez csak haj és már nagyon zavaró volt, főleg hajmosásnál a sírás volt rajtam, főleg fésülésnél, mikor már a tizenhetedik csomót próbáltam kifésülni fájdalommentesen.
3. Van egy áldott jó unokaöcsém, aki most lett negyedik osztályos és egy unokahúgom, aki most lett elsős a suliban, viszont ketten együtt maga az Ördög kölkei.
4. Filozófiai típus vagyok. Néha túlkomplikálok dolgokat. Képes vagyok egy adott témát órákon át boncolgatni, felhozva a pozitív és a negatív részét, majd ezeknek jó és rossz oldalait. Aki végig tud hallgatni, azt állítom örök barátom lesz.
5. Jobban érzem magam idősebb korosztály társaságában, ők mindig mutatnak és tanítanak nekem újakat.
6. Régen nagyon plátói-szerelem-hajhász voltam, de szerencsére ma már elég reálisan nézem a dolgokat.
7. Nem szeretek sokat aludni, mert akkor az izmaimat nem tudom beindítani, másfelől ha felkeltenek – ha sikerül – az egész napom búvalbaszott.
8. Ha szeretnél valamit, ezekkel lehet lekenyerezni: bolognai spagetti, jogobella barack joghurt, kávé.
9. Hamar rákapok dolgokra. Mikor végre megkaptam életem első android-os telefonját, azonnal töltöttem le alkalmazásokat. Például régen odavoltam az instagram-ért, most, hogy van, egy ideig rajta lógtam, de tovább álltam wattpadra, snapchat-re, most pedig a SNOW az, ami hatalmába kerített, hála Chanyeol insta-jának.
10. Ha találkoznom kéne az EXO tagok közül valakivel, akkor Baekhyun vagy Chen jöhetne szóba.
Válaszolj tíz kérdésre!
1. Mi a kedvenc sütid?
Nem vagyok nagy édességes. Nehéz napokon elég nekem a nutellás és/vagy lekváros palacsinta.2. Milyen filmet néztél utoljára?
Végig? Mert szokásom kapcsolgatni a tévét.
Ami leginkább magával ragadott és le kell tennem a telefont, hogy a tévére koncentráljak, az a Sleepers – Pokoli lecke. Nem számít, hányszor látom!3. Mi a kedvenc dalod?
Nincs különösebben kedvenc, de talán ez:
4. Hiszel a szellemekben?
Nem!5. Melyik kpop banda a kedvenced és miért?
Úgy istenigazából az EXO-t ismerek és megmagyarázni nem tudom, miért pont ők érdekelnek úgy.6. Milyen színű a körmöd?
Most perpillanat vörös.7. Szereted a mamuszokat?
Igen, de inkább télire jó az. kkk8. Milyen nyelveket szeretnél elsajátítani?
Spanyol, koreai.9. Mit reggeliztél tegnap?
Nem szoktam reggelizni, egyáltalán.10. Este mikor fekszel le?
Mostanában? Jó lesz az hajnal négy-öt óra is.Tegyél fel tíz kérdést!
1. Kutyák vagy macskák?
2. Filmek vagy mesék?
3. Első találkozás a koreai popkultúrával?
4. Telefon vagy laptop?
5. Szüleid engedékenyek vagy inkább szigorúak?
6: Ha bekukkantást nyerhetnél a jövőbe, megtennéd?
7. Mi a kedvenc színed?
8. Hanyas a lábad?
9. Fested a hajad?
10. Milyen környezetben érzel leginkább jól magad?Jelöltek:
@Emyyxoxo - Hercegnő
@Nikataa - Tanúvédelem
@btchmonkey - Fuck yourself Bro!
@Nikataa - Kaktusz
YOU ARE READING
EXO in front of me
FanfictionVivienne nem egy hétköznapi lány. Akár így is kezdődhetne a történet. De ő nagyon is hétköznapi. Már-már sablonos és unalmas. Egyetlen ékessége a verhetetlen szarkasztikus hozzáállása, főleg, hogy a kertvárosi élet nagyban elősegíti unalmas napjait...