V I V I E N N E
Hezitáltam, hogy benyissak e vagy sem. A ház előtt állok, felfegyverkezve. Egy deka smink nincs rajtam, ettől a szemeim alatt karikák. Komplett emberpanda érkezett takarítani. Istenem, segíts! Alig tudtam aludni tegnap este. Nem volt sok idő megcsinálni a kaját, de ami utána jött, az volt a Pokol. Mikor az ember olyan fáradt, hogy képtelen elaludni. Hallott már valaki ilyesmit? Mert én nem, de most átéltem. Még a forró vízzel teli kádba is belemerültem, hátha elálmosít, de ha egy picit is lentebb csúszok benne, belefulladok. Soha ne vedd el mások rosszálló szokásait. Hogy miért? Mert akkor észreveszed magadon, hogy saját magadat minősíted rossz irányba. Több alkalommal sikerült elkapnom, hogy a srácok leskelődnek az ablakból. Név szerint nem tudom, odáig nem látok el, de tegnap unalmamban a gyöngyházfényű függönyöm mögül lestem a házat és mértem az időt, ki mikor fekszik le. Ezt pedig abból szűrtem ki, hogy ki mikor kapcsolja le a lámpát. Az emeleti szoba... azt hiszem Chanyeol-é, elég későn sötétült be. Annyira, hogy már aggódni is kezdtem. Kilenc óra eltolódásra rászokni és mellé még pihend is ki magad. Ja igen, mivel is foglalkoznak? Vagy ez valamiféle nyaralás? Hallottam pár vezetéknevet. Vezetéknevet? Legyen az. És nem igazán volt egyforma, kivéve a négy Kim. Jó lehet Koreában élni... az ottaniak még azt is megtehetik, hogy Európába jöjjenek lazítani. Nagy levegő,kifúj és nyomás.
- Tudod, hogy mit érzek irántad, akkor miért kételkedsz bennem? - hallom meg valaki hangját. Lassan lépek be a hallba. D.O. és Baek állnak egymással szemben. D.O. tekintete szomorú, Baek pedig kissé indulatos.
- Láttalak vele... azt mondtad vége - szólal meg Baekhyun. D.O. lehajtja fejét majd fél lábbal hátrébb lép egyet
- Én ezt nem bírom... nem tudom ezt a beszélgetést újra meg újra végigcsinálni!
- Akkor mit akarsz? Nézzem, ahogy találkozgattok? Még ha látni nem is látom, de tudok róla, nem vagyok hülye! - emeli fel hangját a másik, én meg megütközök. Mi folyik itt?
- Bízhatnál bennem!
- Én bízok benned. Benne nem bízok! - gesztikulál Baek.
- Szeretlek és ez számít... kérlek... értsd meg... - vált D.O. könyörgő hangnemre.
- MI? - bukik ki belőlem, mire mindketten megugorva rám kapják a tekintetüket. - Ti... ti e... együtt? - mutatok rájuk felváltva - Ez de édes! - kapok a szám elé. A srácok egymásra néznek, majd Baek elém ugrik szó szerint.
- Ne-ne-ne-ne! Ne értsd félre, én nem... mi nem vagyunk... - mutat magára majd D.O.-ra aki csak vigyorog, de arca vörösre vált.
- Nem! Nem! Semmi baj! - teszem kezem Baek vállára. - Nem mondom el senkinek. És semmi bajom a melegekkel...- mosolyodok el, mire jól láthatóan Baekban összetört valami, Chen hangos kacagása meg betölti a hallt. A cicaszájú lekúszik a fotelból, amiben eddig ücsörgött és gurul egyet a padlón.
- Félreérted... - köszörüli meg torkát Baek. - Ez csak egy forgatókönyv. - nyúl hátra hátsózsebéhez és húzza elő a félbehajtott köteg papírt. Beharaptam alsóajkam és nyekegtem egyet. Chen tovább nevet, már-már fulladásig
- Forga-... - akadok meg. - Forgatókönyv? - kapom ki a kezéből és nézek bele. Írásjelek... de határozottan forgatókönyv vázlattal. Gyengéden ütöm meg vállát a papírokkal. - Ejjjj! - nézek rá megsértve, mire elvigyorodik.
- Jó jelnek vesszük! - szólal meg a háttérből D.O. - Azt jelenti élethűre sikeredett.
Én meg bekajáltam. Chen-re néztem, aki még mindig a padlón heverészik, de már hason fekve könyököl fel és néz minket. Vidám hármas, őket már tudom. Sehun zsebre tett kezekkel jön le a lépcsőn. Elmerengve néz maga elé, de mikor meglát, elmosolyodik. Szemei megint csíkká válnak, és ez késztet engem is mosolygásra. De aranyos. Mindegyikük aranyos. Még a végén észhez térek és kevésbé leszek szégyellős a közelükben. Bár Baekhyun elérte, hogy vele bátrabb legyek. Nem tudom, mi történt pontosan tegnap este az ajtónkban, de annyi tapasztalatszerzés gyanánt letudom csak egy apró flörtnek, nála pedig kedvességnek. Úgy tűnik náluk otthon ez a minimum és indokot sem kérnek, mit miért tegyenek, vagy legyenek olyanok. Az orromat megcsapta a lenti fürdőből áradó öblítő illata. Bizony, fent is van egy fürdő, de ezen kár is csodálkozni. Lehet a ház külsejét elrettentés céljából hagyták úgy, ahogy van, de belül maga a földi paradicsom. Álomparadicsom. Álomlakás paradicsommal. A lakás, melyben minden álmod valóra válik és maga a Paradicsom.
KAMU SEDANG MEMBACA
EXO in front of me
Fiksi PenggemarVivienne nem egy hétköznapi lány. Akár így is kezdődhetne a történet. De ő nagyon is hétköznapi. Már-már sablonos és unalmas. Egyetlen ékessége a verhetetlen szarkasztikus hozzáállása, főleg, hogy a kertvárosi élet nagyban elősegíti unalmas napjait...