- Second Award -

578 25 2
                                    

Halihó-hahó!

Nálam ez már hatalmas hír: a történet megkapta második díját, amit nagyon szépen köszönök @d0dges -nek!

Megsúgom a kedves olvasóknak, hogy hamarosan újra aktív leszek és annyi élménnyel (megspékelve fantáziával) gazdagodtam, hogy majd bele fogom írni a történetbe, szóval szerencsére nem szenvedek ihletben hiányt! ^_^

Írj magadról tíz tényt!

1. Sokat stresszelek, ami miatt van egy elviselhetetlen, tüzes, lobbanékony természetem. Ezért is vagyok boldog, mikor valaki - ennek ellenére - kitart mellettem!

2. Utálom a paradicsomot! Viszont a ketchup, bolognai, paradicsomleves, paradicsomos húsgombóc, Bloody Mary koktél (vodka, bors, paradicsomlé, jég) jöhet minden mennyiségben. (Nővérem azóta próbálja megfejteni a miértjét, mióta ez a tudomására jutott. Megjegyzem, erre a választ még én magam sem tudom.)

3. Lehetetlen felébreszteni. Szó szoros értelemben. Mikor kollégista voltam és a telefonom ébresztőjére se keltem fel, szobatársam próbálkozott eme lehetetlen feladattal. Csak arra eszméltem fel, hogy a földön fekszek, fölöttem pedig barátnőm sír, mert azt hitte - annak ellenére, hogy lélegeztem! - , hogy meghaltam. Én jót nevettem, ő nem. :D

4. Nagyobb társaságban a háttérbe húzódok, sokszor észre se veszik, hogy ott vagyok. Jobban szeretem hallgatni az embereket, főleg ha olyan témáról van szó, amiben még szűz vagyok. Pallérozni kell a tudást.

5. Első díjnál írtam, hogy születési rendellenességem van, de ez nem jelenti azt, hogy két italboltot is kiihatok anélkül, hogy lenne tőle bármiféle problémám. Nagyon is lehet. Nővérem egyszer nagyon leitatott. Ugyanúgy éreztem magam, becsípve, önbizalommal és lazasággal telve. a következő pillanatban elfekve a székben és igyekeztem egy pózban maradni. Nekem tíz percnek tűnt, tesóm szerint két órán át voltam kiütve. Mint később kiderült, volt egy enyhe alkoholmérgezésem. Szóval berúgni nem, de a detoxra kerülni lenne tehetségem. Szerencsére mindig érzem, hol a határ és mindig megállók előtte tíz kilométerre.

6. Két csontom tört el eddig. A jobb csuklóm és szintén jobb kezemen a kisujjam.

7. Tavaly nyáron idősebb nővérem ráhajtott a bal lábamra. Isten tudja miért nem úgy parkolt ki, ahogy szokott: teljes gázzal. De mind örültünk neki, ugyanis kétlem, hogy a lábam a helyén maradt volna. Nem tört el, ami meglepő volt, csak szalag és ínszakadásaim voltak. Azóta picit bicegek, ami észrevehető, ha nagyon sasol az ember.

8. Dohányzok. Méghozzá tizennyolc éves korom óta. Tizenhat évesen próbáltam ki. (Hát ez a középiskola... :D)

9. Nagyon szeretek rajzolni. Hét évig voltam művészeti ágban, persze a sok tanárváltások és különböző oktatási stílusuk miatt volt egy időszak, mikor rám tört a hányinger látva a rajzkészletem. Átpártoltam a számítógépre, így maradtam a számítógépes grafikánál.

10. Nagyon lelkis vagyok. Például, mikor először hallgattam a Miracle in December-t az EXO-tól, elsírtam magam.

Válaszolj tíz kérdésre!

1. Mi volt a legutolsó könyv, amit olvastál?
Sajnos nem jut eszembe se a cím, se az író, mivel úgy elraktam ak önyveimet, hogy még én sem találom őket, de ha legközelebb ezt valaki megkérdezi, akkor már tudni fogom a választ. :)

2. Mennyire ismerkedsz könnyedén?
Amennyiben a másik fél is nyitott és nem begyepesedett és rideg, nagyon könnyen.

3. Mennyire érzed magad liberálisnak?
Nagyon annak. ><

4. Ezalatt a rövid kis rész alatt (illetve ha olvasod a sztorim, akkor minden más alapján) mennyire érzel engem szimpatikusnak, "kedveltél" meg? Szerinted milyen ember lehetek ezek alapján?
Értelmes vagy és okos. Olyan ember, akit szívesen megismernék, mivel sokat tanulnék tőled.

5. Zavar, hogy az előzőben úgymond két kérdést raktam fel?
Egyáltalán nem.

6. Tudsz hangszeren játszani vagy esetleg énekelsz komolyabb szinten?
Hangszeren... sajnos nem. Apa dobolt húsz évig, a dobverőit tudom pörgetni, de dobolni már nem tudok, de szerintem lenne hozzá érzékem. Énekelni semmiképp ne halljon senki. Az X legfeljebb a lábaimban van, nem a torkomban.

7. Szerinted egy jó szám miért is jó szám, attól függetlenül természetesen hogy tetszik neked?
Nekem az a jó dal, amelyiknek a szövege megragad és értelmes, átérezhető. Pláne ha olyan érzésről énekel az előadó, amit én is megtapasztaltam, akkor nagyon át tudom élni a dal hangulatát és attól az már annál is jobb, mikor libabőrös leszel tőle.

8. Próbálok nem sablonkérdéseket feltenni; szerinted eddig ez hogy megy?
Örülök ezeknek a kérdéseknek! :)

9. Mit nézel meg elsőként egy emberen, ha találkozol valakivel?
Egyszerre az arc és az öltözék.

10. Szerinted mennyit mond el egy emberről az, hogy milyen zenét hallgat?
Szerintem sokat. Abból is ki lehet kitalálni, milyen lehet a másik lelkivilága. Én mondjuk vegyes vagyok. Mindent meghallgatok a kpop-tól kezdve a dubstepen át egészen a hörgős, fejrázós, orrvérzős metálig. Azért az aktuális hangulattól is számít, éppen milyen kedvében van az ember. Igen, kicsit bonyolult...

Tégy fel tíz kérdést!

1. Ha egy híres emberrel kéne találkoznod, kivel tennéd?
2. Melyik irományodra vagy leginkább büszke?
3. Van olyan film, amiről rühelltél hallani, de mikor megnézted, kellemesen csalódtál?
4. Mi a véleményed erről az új Pokémon GO mániáról?
5. Az éjszakát vagy a nappalt preferálod jobban?
6. Melyik országban/városban szeretnél élni?
7. Optimista vagy inkább pesszimista vagy?
8. Allergiás vagy valamire?
9. Mi a kedvenc közmondásod?
10. Ha megnézhetnéd a múlt, a jelen vagy a jövő bármely eseményét, akkor melyik eseményt néznéd meg?

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!

És most a jelöltek:

@Adina232 - Kalifornia: A fogadás pokoli utóíze
@CBoo13 - Chanyeol - Half Brother
@K-Poppy - Oppa!
btchmonkey - My Little Ghost

EXO in front of meWhere stories live. Discover now