- Third Award -

611 29 0
                                    


Halihó!

Hát ez eszméletlen, lassan szavakat nem találok, de borzasztóan örülök, hogy a történetem megkapta a harmadik díját is. Köszönöm szépen @rekareki2003-nak. 

A szabályokat mind tudjuk, bár lassan nem tudom, mit mondhatnék még magamról, de megpróbálkozok vele. 


Írj tíz tényt magadról!

1. Szokásom idegen nyelven káromkodni. Például a mai nap igyekszem Xiuminnel bevetni Berlint az EXO Run játékban, de szegénykém akkor ugrik, mikor nem akarom, akkor szokásommá vált benyögni egy "Jinjja fuck you"-t. 

2. Imádom a rajzfilmeket, de nem ezeket az újakat. Manapság már a művészek egyszerűbben (és rondábban) végeznek egy számítógépes művel, mint hogy papírra véssék a karaktereket. Hatalmas Tom és Jerry rajongó vagyok, legalábbis mikor megy a tévében, újra hét évesnek érzem magam. 

3. Vegyes a zenei stílusom. Mostanában Alan Walker - Faded című dalára relaxálok, bár BigBang - Bang bang bang száma sem rossz. 

Megcsócsálnám a fiúkat. 

4. Mindig TV mellett alszok el. (anya nagyon örül a villanyszámlának)

5. Allergiás vagyok a darázs csípésekre. Egyszer sikerült egynek kijátszania és öt perc alatt feldagadtam, kiütéses lettem és alig kaptam levegőt. 

6. Frontérzékeny vagyok, de nagyon. Borsod megyében lakok, szóval a mai nap folyamán megvolt a harminc fok, tegnap pedig hidegfront és vihar volt, így most szerencsém volt, de általában egy migrénes rohamom annyiból áll, hogy próbálok nem hányni és valahogy eljutni az ügyeletre. Sajnos injekció kell ahhoz, hogy helyrejöjjek. És két nap pihenés. 

7. Körülbelül tizennégy éves korom óta írok.

8. Késztetést érzek, hogy kijavítsam mások nyelvtani hibáit. Néha ez nagy segítség, néha az illető agyára megyek vele. 

9. Kék szemem van. A középiskolában felkértek arcmodellnek emiatt is. Nagyon élveztem! 

10. Sokan kérdezték, hogy nézek ki. Van önkritikám, de szokásom sok negatívat mondani magamról, így egy képpel szolgálhatok. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Válaszolj tíz kérdésre!

1. Melyik a kedvenc K-pop bandád?
EXO.

2. Van példaképed?
Van.

3. Ha igen, ki?
Miyavi.

4. Kutya vagy macska?
Kutya.

5. Szeretsz olvasni? Nem blogot vagy wattpadon, hanem könyvet?
Igen. Jobban preferálom a könyveket, mint az online olvasmányokat.

6. Ha igen van kedvenced?
Brenna Yovanoff - Az elcserélt. 
Imádom!

7. Ki a biasod?
EXO - Kai.

8. EXO vagy BTS ?
EXO.

9. Szereted a yaoi sztorikat?
Nem. Nagyon nem! ><

10. Mióta írsz wattpadon? 
Csak mióta az EXO in front of me-t töltöttem fel. 


Tegyél fel tíz kérdést!

1. Hogy hívnak?
2. Mit szeretsz magadon?
3. Hol élnél szívesen?
4. Könnyen barátkozol?
5. Mi az, amit szeretsz egy emberben?
6. Ki az, aki mindig meg tud nevettetni?
7. Tudsz mondani valamit a múltadból, amihez máig ragaszkodsz?
8. Milyen tanácsot adnál fiatalabb önmagadnak?
9. Mire gondolsz, ha tűzijátékot látsz?
10. Mi tetszik leginkább a történetemben? 


Jelöltjeim:


@oohsehunaa - ...this is not a love story...
@SoonMinnie - I Admire You
@KimChanChan - ~ I'm What I Am ~ 
@AyuzawaAyaka - Valóságos tündérmese.

EXO in front of meWhere stories live. Discover now