- Eight Award -

591 22 4
                                    

Hi everyone ~ 

Nagyon szépen köszönöm a díjat @AtaBiro - nak! 

Viszont nagy bajban vagyok. Nem is tudom, mit írhatnék tényeknek, de lássuk, mivel szolgálhatok. 

Írj tíz tényt magadról!

1. Imádok utazni, csak sajnos kevés a lehetőségem rá, a lakóhelyemen megszüntették a vonatállomást, a buszjegy pedig olykor horribilis összeg ám. 

2. Elvágyódok hazulról és ha tehetném egy kis házikó is elég lenne valamilyen tó partján, két kutyával, három macskával, a szerelmemmel (ha lesz ilyen) és a kertemet folyton összetúró, idegesítő vakondokkal. 

3. Mostanában rossz alvó vagyok. 

4. Most fejeztem be a Healer című koreai sorozatot és Ji Chang Wook-ot szeretném férjemül. 

5. Szokásom abbahagyni egy sorozatot, ha nem tetszik a fordulat, amit bevetnek a történet háromnegyedénél. Így jártam a Moon Lovers-el, amit egyébként csak Baekhyun miatt néztem, de megtetszett. A végét csak áttekergettem. 

6. Mindig furcsa érzéssel tölt el, mikor végzek egy sorozattal. Általában hallgatom a végén a dalt, amit épp leadnak, nézem a visszatekintésből kivágott képsorokat és meredek magam elé, hogy de jóóó... tök jó... de jó nekik... na és most én most mi a picsát nézzek?

7. Gyűlölök dilemmában lenni. Eszembe juttatja, hogy én valójában egy határozatlan személy vagyok.

8. Vett anya egy kakast, hogy majd karácsonyig gondozza, aztán fincsi húsleves lesz belőle. Aztán elnevezte Sanyinak. Okos egy baromfi, megszerettük és úgy tűnik nem eszünk húslevest karácsonykor.  kkk

9. Kreatívnak tartom magam (hét évnyi művészeti ágban tanultként szerintem ez már nem csoda) , és annak ellenére, hogy a türelmem nem épp biztos lábakon áll, mégis a varrással tökéletesen elvagyok. Na, azért mikor az a cérna már csak azért se megy be azon a lyukon, na akkor aztán repül a falnak. 

10. Végre felújítottuk a szobámat és úgy néz ki, ahogy én akartam mindig is. Majdnem. A férfi hiányzik. 

Válaszolj tíz kérdésre!


Válaszolj tíz kérdésre!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


1. Lustálkodni, de inkább írni, olvasni és zenét hallgatni. Ha úgy adódik, akkor főzni is. 

2. Kék.

3. Hmm... talán a zenehallgatás. Mindig felszabadít! 

4. Relatív. Nincs kedvenc, csak ami zene tetszik, azt hallgatom épp. :)

5. Szerintem igen. ^^

6. Hát mivel nem járok iskolába, valószínű azt, mint eddig. :D

7. Lezajlott már nálam a "Juhúúú Halovén van, menjünk bulizni és fessük ki egymás testét", szóval ugyanolyan nap volt, mint a többi. 

8. Vegyes a stílusom, nagyon. A hangulatomtól függ épp mit nyomok be a telómon. 

9. Na, ez is nehéz kérdés, mert sok van, de mire azt felsorolom, tényleg feljön a nap, tekintve, hogy most vagy hajnali negyed négy...

10. ... az indoklással meg leszáll az éjszaka. kkk 


Vár még rám egy videó-kihívás féleség is és mivel szorít az időm, hogy még ki is pihenhessem magam, ráadásul ritkán vagyok gép közelben és telefonon azért valljuk be, kicsit macerás ezt megoldani, nézzétek el nekem, hogy nem írok jelölteket. >< 
Viszont @AtaBiro , a díj visszamegy és a következő tíz kérdésem pedig, hogy:

1. Mit szeretsz a legjobban csinálni?

2. Mi a kedvenc ételed?

3. Hiszel a reinkarnációban?

4. Horror fanatikus vagy?

5. Melyik a kedvenc horror filmed? (Sikoly-beli kérdés, elnézést. Csak a válasz ne a Bambi legyen. xD)

6. Kedvenc színészed?

7. Hogyan találkoztál a koreai pop kultúrával?

8. Hány éves vagy?

9. Vannak testvéreid?

10. Csatolnál egy képet a kedvenc poszteredről? 

EXO in front of meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora