- First Award -

708 31 5
                                    


Szép napot kívánok az Olvasóknak!
Először bocsánatot kérek az eltűnésemért. Tudom, milyen a várakozás egy kedvelt történetnél és sokan írták, hogy remélik hamarosan visszatérek. Aranyosak vagytok és jelentem, még életben vagyok! :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat heni0418 ! Sajnos a történeted még nem olvastam, így meg is van a következő program, mikor kikapcsolódni szeretnék.

Írj magadról tíz tényt!

1. Minden nap ébredés után fél óráig lustálkodok és kell egy óra, hogy agyilag is felébredjek.

2. Nagy fantáziavilágom van. Néha, mikor sétálok az utcán, elképzelem, milyen para lenne belebotlani egy hírességbe az egyik sarkon.

3. Könnyebben megy a kommunikácio angolul, mikor ìrnom kell. Ha személyesen kell megszólalnom, kell egy kis idő, hogy összerakjam magamban értelmesen a mondatot.

4. Kávéfüggő vagyok. Szerintem az ereimben is az folyik.

5. Nincs önbizalmam és ezt sokszor beleírom egy karakter jellemzésébe. (Lásd. Vivienne - EXO in front of me.)

6. Könnyen barátkozok, szeretek viccelődni, de csak két igaz barátom van, akik a degeneráltságom ellenére is mellettem maradtak.

7. Születési rendellenességem van. Van egy plusz mellékvesém jobb oldalt. Az urulógus szerint ez ritkaság és ne lepődjek meg, hogy nem tudok berúgni. (Damnit.xd)

8. Mindig ráncolom a szemöldököm. Apátol örököltem. Sokan azt hiszik örökös haragban élek, pedig ez nem igaz. Jó oldala, hogy sokszor emiatt nem ülnek le mellém a buszon. Azt hiszem félnek tőlem...

9. Szeretek olvasni! Nagyon! Sok dologgal nem vagyok megbékélve ezzel a világgal, főleg a mai generációval. Sokszor azon gondolkodok, hogy a nyolcvanas évekbe kellett volna megszületnem. Ezért menekülök a könyvek által teremtett fantáziavilágba.

10. Huszonkét éves vagyok, de néha úgy érzem leragadtam a hétnél.

Válaszolj tíz kérdésre!

1. Ki lenne azaz ember, akit az életed árán is megvédenél?

Ha a családomat nem számolom, akkor egy hozzám közel álló kedves személyt! (AyuzawaAyaka)

2. Mutatsz ki érzelmeket az arcodon, miközben történetet olvasol?

Csak mikor egy váratlan eseményt írnak le, na olyankor döbbent arcot vágok.

3. A sportcipőt vagy  balerinacipőt részesíted előnyben?

Sportcipő. Próbálkoztam a nőies lábbelikkel, de mindegyik bántotta a bokám hátsó részét. És a sarkam. És némelyik a lábujjaimat is.

4. Mi a vércsoportod?

BRH pozitív. (Kávé)

5. Mennyire hiszel a horoszkópban?

Nem igazán. Visszamenőlegesen csak úgy el szoktam olvasgatni őket és letesztelem, mennyire hazudott volna.

6. Melyik lenne az a nyelv, amit egy nap alatt elsajátíthatnál és már másnap folyékonyan beszélnéd?

Angol. Akármennyire is megy írásban, jó lenne akadásmentesen, folyékonyan beszélni.

7. Szoktad sminkelni magad?

Mivel a veseműködésem szivat, nagyon is észrevehető, hogy valami nem stimmel. A vesékkel való probléma az arcon a szem alatt lévő karikákban, sötétebb árnyalatú bőrként mutatkozik meg. Így igen, lételem lett az alapozó, ha meg akarok jelenni valahol lehetőleg anélkül, hogy megkérdezzék, jól érzem e magam. (Mikor kicsattanok az energiától és a pofámba vágják, hogy hú de szarul nézek ki, roppant kellemes érzés.)

8. Mi azaz egy dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?

Telefon es minden elektromosságot igénylő szerkezet kivételesen maradna itthon. Talán amit elvinnék, az egy magángép lenne, amivel hazarepülhetek onnét.

9. Érezted már azt, hogy valaki követ?

Inkább azt, hogy néznek.

10. Mi a kedvenc virágod?

Szokásos klisé? de a rózsa. Nem tudom megmagyarázni miért, de tetszik, hogy halványrózsaszíntől vérvörösig pompáznak, és tele van tüskével. Tipikus szépség, amit nem tudsz csak úgy megragadni. Óvatosan kell vele bánni.

Tegyél fel tíz kérdést!

1. Mit változtatnál meg magadon?
2. Milyen okból kezdtél el írni?
3. Van valamilyen kedvenc dalod, amit sose unnál meg?
4. Mi az első emléked a gyerekkorodból?
5. Melyiket választanád: nutellás palacsinta vagy mandulás pudingtorta?
6. Ha lenne egy különleges képességed, mi lenne az?
7. Álommeló?
8. Kedvelt tantárgyad?
9. Hova mennél nyaralni es kivel?
10. Hány éves vagy?

Thank you for reading this paaaart ~

És az idei jelöltek...

AyuzawaAyaka - Vivienne (Még mindig imádom, Édes 💓)
PCStefany - Szüzek köre
annietar - Texting
naomilovescam - Szomszédfiú
klau23- - Ki a fontosabb?

EXO in front of meOnde histórias criam vida. Descubra agora