*Damon*
Wszedłem na salę sądową napotykając smutny wzrok Liki. Usiedliśmy naprzeciw siebie każde z nas u boku obrońcy. Nie chciałem tego... Sam nie wiem czego chciałem. Rozprawa rozpoczęła się wywodami obrońcy czarnowłosej, który rozwodził się nad tym, że byłem beznadziejnym mężem, który nie dawał jej wsparcia. W tym momencie Lika mu przerwała odzywając się złamanym głosem
-Wspierał mnie do pewnego momentu potem zmieniliśmy się oboje i tak naprawdę żyliśmy razem a jednak osobno...
Gdy nadeszła chwila byśmy to my pokazali nasze życie w swoim świetle, miałem wrażenie jakby każde z nas mówiło o innej bajce.
-Poznaliśmy się w szkole średniej, wtedy jeszcze widziałam. Dzięki Damonowi otworzyłam się na świat i ludzi. Miałam do tego zastrzeżenia ale ufałam mu i dopuszczałam ludzi do siebie. Jak widać nie wyszło mi to na dobre. Popadłam w anoreksję mając zaledwie pięć procent na wyleczenie i początkowy alkoholizm. Dzięki Damonowi wyszłam z tego. Obiecał że po raz drugi mnie już nie zostawi. Skłamał obiecując. Potem było to samo. Nasze życie toczyło się w jednym wielkim kłamstwie o nazwie "obiecuję". Gdy potrzebowałam go w chwili utracenia wzroku, uciekł. Nie chcę go oskarżać tylko mówię jak było. Ale wiedz jedno Damon. Dziękuję ci za te dobre i za te złe momenty, ponieważ obydwie te rzeczy czegoś mnie nauczyły. Dzięki tobie nie boję się ludzi i ich dotyku. Dzięki tobie wiem, żeby nie ufać każdemu. Z całego serca życzę ci szczęścia byś spotkał tą jedyną i był szczęśliwy.
Kończąc mówić załamał jej się głos. Podczas całej przemowy z jej oczu biła szczerość i smutek spowodowany zapewne tym, że to już koniec naszej historii. Nie spodziewałem się że sędzia zada nam pytanie
-Dlaczego się poddaliście?- spytał.
Popatrzyłem skonsternowany na Likę, która pierwszy raz w życiu nie wiedziała co powiedzieć. Przejąłem pałeczkę i powiedziałem
- Nie widzieliśmy sensu by to ciągnąć.
-Nie widzieliście czy nie chcieliście widzieć?- spytał czym mnie zagiął. Na sali nastała cisza...
CZYTASZ
Dziewczyna o smutnych oczach [Ponad Połowa Rozdziałów Usunięta Z Publikacji]
Teen FictionKSIĄŻKA W WIĘKSZOŚCI ROZDZIAŁÓW WYCOFANA Z PUBLIKACJI Z POWODU SPRZEDAŻY! Jak byś żyła wiedząc, że niebawem umrzesz? Czy byś żyła pełnią życia i robiła co chciała? Może tak. Ale 16 letnia Lika wybrała inną ścieżkę; stronić od ludzi aby ich nie skrzy...