Prawda boli najbardziej.

6.9K 798 366
                                    

Dedykuję ten rozdział jednej z moich stałych czytelniczek czyli @nie-ma-mnie, jest to jej ulubiony rozdział.

*Lika*

Zadzwoniono do mnie ze szpitala. Okazało się, że znaleziono dla mnie serce. Zaciekawiło mnie to, że dawca powiedział że jego serce ma być dane mnie. Czułam podświadomie, że coś jest nie tak. Poszłam w stronę szpitala. Chciałam zadzwonić do Damona i mu powiedzieć, że będziemy mogli być razem ale nie odbierał. No cóż, zadzwonię po operacji. Poszłam w stronę szpitala po drodze słysząc "szczęścia z niej" lub "widocznie bardzo ją kochał". Podeszłam do mojego doktora prowadzącego który popatrzył na mnie i widziałam w jego oczach, że wie coś czego nie wiem ja. Już chciałam coś powiedzieć gdy odezwał się pierwszy

-Zapraszam do sali operacyjnej. Zaraz przeprowadzimy zabieg tylko proszę podpisać zgodę na operację. Podpisałam po czym poszłam w stronę sali.

~kilka godzin później~
Obudziłam się z nowym sercem. Nie będę musiała martwić się o kolejny dzień jak o ostatni! Muszę powiadomić o tym Damona! Zawołałam siostrę która dała mi...list? Nie podobało mi się to. Na kopercie widniało moje imię i nazwisko. Nadawcą był Damon. Automatycznie w moich oczach poczułam łzy. Skoro nie mógł tu przyjść to stało się coś złego. Otworzyłam list i zaczęłam czytać....

*Damon*

Droga Liko!
Skoro to czytasz, to znaczy że mnie już nie ma. Proszę cię nie płacz, tylko mnie wysłuchaj. Po tym, jak wybiegłem z naszego ostatniego spotkania, postanowiłem ci coś podarować- moje serce. Wiem, że to trudne. Proszę cię ciesz się życiem. Pamiętasz co mi kiedyś powiedziałaś? "Nie walcz z losem tylko pokornie go przyjmuj tak jak ryby przyjmują ciągle zmieniający się prąd wody" . Powiedziałaś także "Kochać można na wiele sposobów. Niekoniecznie słowami czy stałą obecnością." Miałaś rację. Może już cię nigdy więcej nie przytulę. Może cię już nigdy więcej nie rozśmieszę. Może już z tobą więcej nie zatańczę. Ale zawsze będę cię kochał. Ciesz się życiem, rób szalone rzeczy, wiem że potrafisz. Udowodniłaś mi to, kradnąc wózek z supermarketu. Będę obserwował cię z góry. Moje serce bije dla ciebie.
-Twój Damon.

Dziewczyna o smutnych oczach [Ponad Połowa Rozdziałów Usunięta Z Publikacji]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz