Nu am mai trecut pe la scoala de 3 zile , pe motiv ca sunt blonava cu stomacul . Eram atat de deprimata , in acest moment aveam nevoie de cineva caruia sa-i spun totul , tot ce am pe suflet , iar aceea persoana nu era aici pentru mine , din pacate .
Nu stiam daca este bine ceea ce fac ... sa sufar pentru George aratandu-i ca-mi pasa , sau sa ma prefac ca nu-mi pasa . Toate duc la aceasi concluzie , ca tin la el ca o proasta si ca nu pot face nimic sa-l uit .
Am sunat-o pe Claire , chiar aveam nevoie sa vorbesc cu ea. Am vorbit o ora intreaga .
-Cleo ?
Tata bate la usa , si-mi spune ca Ciara era aici .
-Mintit sau adevar ?
-Spune-i sa urce .
Cred ca era momentul sa-i spun Ciarei despre relatia mea cu George , fosta mea relatie si despre cum si-a bautut de mine , prefacandu-se ca ma iubeste si ca defapt el vrea doar "sa ma apere" .
-Hei , ce s-a intamplat ?
-Ciara , incep eu sa plang , si am luat-o in brate .
-Sunt aici , ce s-a intamplat ?
-Imi promiti ca nu vei spune nimic , si ca va ramane doar intre noi ?
-Da , normal !
-George , s-a intamplat !
Ea ramase mirata , atunci cand a auzit cuvantul "George" , pentru ca deja se gandea numai la multe belele .
I-am povestit Ciarei tot , deoarece la momentul actual , ea era singura in care puteam sa am incredere deplina .
Auzind toate astea , Ciara s-a mirat , ne venindu-i sa creada ce aude .
-Doamne , Cleo .. de ce nu mi-ai spus nimic , despre asta ?
-Pentru ca nu aveam curajul de ati spune toate astea ...
-Ti-am spus ca este un nemernic , asa face cu toate fetele cu care se baga .. .
-Nu , Ciara , am simtit ca , cu el , totul este bine , eram atat de fericita , simteam ca , cu mine nu se "joaca" ca si cu celelalte ; ii spun eu cu ochii rosii de la prea mult plans .
-Doamne , ce o sa-i spun maine lui Gorge !
Am oprit-o pe Ciara , spunandu-i :
-Te rog , nu ! Mi-ai promis , te rog .
-Bine , dar sa sti ca fac asta pentru tine !
-Multumesc , ii spun si o i-au in brate .
A trecut o saptamana , si eu sunt parca putin mai bine . Trebuia sa ma duc la scoala , trebuia sa dau fata in fata cu baiatul care mi-a sfaramat inima , apoi calcand-o in picioare , dar stiam ca acolo sunt prietenii mei care au grija de mine , si chiar ma iubesc .
-Uit-o ca vine !
-Saraca , se vede ca este depimata ... , uita-te la hainele ei !
-Lucy !
-Ce?
-Termina !
I-am vazut , erau acolo , cei mai buni prieteni ai mei .
-Hei , prieteni !
Cu toti mi-au dat o inbratisare mare .
-Hei , ce faci cum te simti ?
-Mai bine , dar tot nu vreau sa-l vad pe acel nemernic , spun in timp ce lacrimile incep sa se adune in ochii mei numai gandindu-ma la el .
-O sa fim noi aici pentru tine !
-Multumesc , prieteni ! Ma bucur ca am pe cineva care chiar ma iubeste cu adevarat .
-Awww , imbratisare de grup ! , spuse Lucy apoi toti luandu-ne inbrate .
M-am dus pana la baie , pentru a ma aranja putin . Atunci cand am intrat in baie , aceea amintire groaznica , pentru mine , care s-a intamplat acum o saptamana mi-a venit in gand . Era atat de greu sa o uit . De ce este atat de greu sa o uit ?
Mi-am pus castile in urechi apoi am iesit din baie . Atunci cand am iesit am dat nas in nas cu ..- George !
-Hei ! , spune el si zambeste de parca totul ar fi ok .
M-am uitat la el , cu scarba , incercand sa-mi tin lacrimile .
-Cleo ?! , tipa el apoi dand cu piciorul in usa de la baie nervos .
Am inchis ochii , lasand lacrimile sa-mi curga .
CITEȘTI
The Connection
Novela JuvenilCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...