Capitolul 4 : "Iubitul - perfect"

1.7K 75 1
                                    

M-am uitat la el , zambindu-i . Ne-am opit deoarece ajunse-sem in fata casei mele . Eram atat de aproape unul de celalalt , ii puteam simti respiratia sa , si puteam auzi cum ii batea inima . Inima mea batea atat de tare , amandoi ne apropriam din ce in ce mai mult unul de altul , buzele noastre fiind la doar cativa milimetri distanta . S-a apropriat si ne-am sarutat . Primul nostru sarut , o doamne .. a fost atat de bine . Buzele sale ca niste petale de trandafir , fine ca panza de in s-au atins de buzele mele reci . 

Sarutul a durat ceva ( in mintea mea ) , el durand defapt doar cateva secunde . 

-Aaa , imi pare rau , spuse George 

-Nu , il intrerup eu punandu-i degetul pe buze , apoi sarutandul din nou. 

De acum , cred ca puteam numi un cuplu , dar sa fie totul atat de usor pe cat pare ? Asta vom avea de vazut . 

[ZIUA URMATOARE]

-Da , tata ! Sunt acasa , impreuna cu Anna . 

-Este bine ? 

-Da , tocmai ce i-am facut o ceasca cu ceai cald . 

-Ok , maine ma intorc . 

-Ok . 

-Aaa , si Cleo .. 

-Da ? 

-Multumesc ! 

-Nu ai de ce tata , eu sunt sora mai mare .. cineva trebuie sa-i tina locul mamei , corect ? 

-Te iubesc , pustoaico ! 

-Si eu te iubesc , inchizand telefonul . 

Tata a plecat intr-un proiect in NY pentru doua zile , ceea ce inseamana ca trebuie sa am grija de Anna , macar era mai bine putin . Nu am vorbit cu George dupa sarutul acela .. au trecut doua zile . 

-Cleo ? , vorbeste Anna slabita . 

-Da , Anna ! , strig eu , mergand repede in camera ei .  -Ce s-a inamplat ? 

-Mi-e foame . 

-Puff , ce vrei sa-ti fac de mancare ? 

-Vreau pizza . 

-Anna ! , nu ai cum sa manaci pizza acum , ai voie doar ceaiuri si paine prajita cu unt , atat ! 

-Ughh , okie atunci . .. vreau o felie cu paine cu unt . 

-De parca ai avea altceva de ales , ii spun eu si incep sa rad  . 

Am coborat jos pentru ai face Annei de mancare atunci cand cineva a sunat la usa.  M-am dus la usa , atunci cand am vazut  ca era George . O doamne , imi era atat de dor de el  , de mirosul sau , de parul sau cret . 

-Hei ! 

-Hei , intra ! , spun eu si zambesc 

-Ce mai faci ? Scuze ca am venit asa , fara sa sun . 

-Stai linistit , oricum sunt singura . 

-Oh , pai ? 

Il poftesc eu in living pe canapea . 

-Pai tata este intr-un proiect de afaceri , bla , bla in NY , iar eu stau singura cu Anna care este racita si trebuie sa am grija de ea .. 

-Oh , pai de ce nu m-ai chemat ? 

-Nah , nu am vrut sa te deranjez , ai si tu problemele tale .  Ce vrei sa iti aduc ?

-Nimic , mersi ! 

-Pai , eu ma duc sa ii fac lui Anna niste ceai cu paine si cu unt . 

-Oh , stai sa te ajut . 

Am mers amandoi in bucatarie , el tinandu-ma de solduri apoi incepand sa ma sarute . 

-George , avem un copil de 14 ani in casa ! , spun ei si rad 

-Si ? , vorbeste el in timp ce ma saruta pe gat . 

-Si .. trebuie sa fac mancare . 

-Si ? , spune el in timp ce isi baga pana pe sub maieul meu mulat . 

-Hai , George , avem timp dupa . 

-Eu vreau acum , incepand sa ajunga cu mana tot mai sus , aproape de sutien . 

Ma introc si ii spun : 

-Hei ? , ridic sprancenele si zambesc . 

-Da ? , spune el in timp ce rade . 

-Ajuta-ma sa fac paine asta , spun eu in timp ce ma duc sa-i duc ceaiul lui Anna. 

-Ok , ok , daca asa spui tu ! 

In sfarsit aveam si eu parte de iubire din partea cuiva , dupa moartea mamei . Mi-a lipsit asta . George este iubitul perfect , incepem usor , sper ca George sa nu fie asa cum il descriu toti , ca fiind baiatul "rau al scolii" , care face dragoste cu toate fetele pe care le prinde . Oricum , relatia noastra nu o va afla nimeni , pana in momentul in care sunt sigura ca George este asa cum il consider eu , si cum am vazut ca este ...un baiat protector care este acolo pentru tine cand ai nevoie . 

The ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum