I-am dat Annei ceaiul apoi m-am intors la George . Cand am ajuns jos , nu mai era. Unde oare s-o fi dus ?
-Ce naiba ?
Apoi am primit un mesaj de la George in care scria : " Imi pare rau dar nu am mai putut sa stau , mamei mele i-sa intamplat ceva " . O doamne , in acel moment am stiut ca George are nevoie de cineva alaturi de el , asa cum am avut si eu nevoie cand mama a murit . I-am spus Annei ca ma duc pana la magazin , dar defapt ma duceam catre George . Ajunsa in fata casei sale am vazut o multime de ambulante , si George care era langa mama sa.
-Oh , doamne , George ! Ce s-a intamplat , spun eu speriata si luandu-l in brate .
-Nu - nu - nu stiu . Medictii spun ca a intrat cineva in casa .
-Cum ?
-Si stiu exact cine ! , spuse George cu o voce foarte schimbata .
In acel moment , George mi-a dat mana la o parte dupa bratul sau , si a inceput sa fug . Nu stiam unde merge , dar mama sa nu era atat de grav accidentata , era consienta . Din cate aflasem George era adoptat , si avea un frate vitreg , Liam .
Trecuse-ra ceva zile de la incident , mama adoptiva a lui George murise , deoarece glontul era infectat cu o substanta care provoaca moarte . Nu am dat de George de atunci , sunt foarte ingrijorata .
Anna se facu-se bine , tata era acasa . Iar eu trebuia sa ma duc la scoala , si nu aveam nici un chef , eram prea ingrijorata pentru George !
-Haide , Cleo astazi va duc eu la scoala .
-Ok , cobor imediat .
Ajunsa la scoala , m-am intalnit cu Ciara si Spencer ( atunci veni-se si autobuzul ) .
-Hei , stranger , imi spune ea si ma i-a in brate .
-Hei .
-Ce-i cu tine ? Arati atat de rau .
Nu puteam sa-i spun ca eu si George suntem intr-o relatie , inca ... nici eu nu stiu macar asta . Atunci cand sa-i raspuns l-am zarit pe George . Am ramas mirate , vazndu-l impreuna cu inca 3 baietii plus Cole . Am inaintat atunci cand . . .
-Hei ! , zambesc spre el .
-Hei , Cleo .. , ma saluta de parca nu s-a intamplat nimic .
-Cleo , tu si cu George sunteti , aa . impre-
-NU ! , ii spun eu urlat , in timp ce mi-am cerut scuze si am plecat catre baie .
-Cleo ! Stai !
M-am dus repede la baie , apoi punand lacatul la una dintre toalete , evident Ciara fiind dupa mine .
-Cleo , haide te rog , deschide ! Ce s-a intamplat ?
Dupa ce mi-am sters lacrimile , am deschis si am luat-o pe Cleo in brate . Nu i-am spus adevarul , evident .
-Ce s-a intamplat ?
-Prea multe adune , imi pare rau daca te-am facut sa te speri sau ceva ..
-Nu , doamne , m-a luat de brat apoi spunandu-mi sa ma uit la ea .
Cleo , ti-am mai spus ! Oricand ai nevoie de mine , sunt aici !
-Multumesc ..
Am luat-o din nou in brate , lacrimile neoprindu-se . I-am spus Ciarei sa ma lase putin , pentru am reveni , iar dupa sa ne vedem la dulapiorul meu .
Nu stiam ca asta poate cauza dragostea . Si acum imi vine in minte chipul lui George de nepasare . In timp ce imi stergeam lacrimile , cineva a intrat in baie .
-George ?
-Asculta , Cleo .
-Ce sa ascult ? Am vazut cum te-ai uitat , de parca nu s-a intamplat nimic ...
-Cleo , asculta-ma !
-Sti ceva ? Noi doi ne cunoastem pentru ca , eu nu tin minte ca a fost ceva intre noi , sau ca mai este !
-Cleo ! , spune el tipand , apoi tragandu-ma de mana la pieptul sau .
Nu putem sa mai fim impreuna ! Imi pare rau , dar crede-ma incerc sa te protejez !
-Cum ? De cine ?
-Nu conteaza asta ! Vreau sa intelegi ca nu mai putem fi impreuna !
-Wow , George Shelley , marele "bad boy" al scolii ! Sti ceva ? Trebuia sa-mi cred prietenele atunci cand mi-au spus sa nu - mi fac nici o legatura cu tine ! Multumesc ... pentru inca un cutit in inima ...
Am plecat din baie , trecand pe langa George de parca nu ar fi acolo , incercand sa-mi ascund lacrimile care curgeau incontinuu .
M-am dus direct acasa , deoarece ma durea prea tare sufletul , si tremuram toata . De ce George vroia sa ma protejeze , si mai ales de cine ? !
CITEȘTI
The Connection
Roman pour AdolescentsCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...