Am aflat ca am fost impuscata , in seara petrecerii. Am fost adusa la spital de George , dar ei cred ca nu imi amintesc nimic din aceea noapte , dar imi amintesc totul...
-Cleo ! ; spune George in timp ce fuge spre trupul meu cazut pe iarba din fata scolii.
-Oh , doamne ! Cleo ! ; spune Ciara atunci cand m-a vazut impuscata.
-Cleo , haide revinoti , te rog iubit-o ! Haide , te rog , cine o sa fie imgerul meu , Cleo... ; spune in timp ce lacrimile incep sa curga precum un izvor neincetat.
-George ! Ce , ce .. s-a intamplat ? ; vocea Ciarei tremura, la fel si cea a lui Claire
-Nu stiu , eram aici afara , iar urmatoarea secunda am vazut-o la pamant... cineva a impuscat-o !
-Cheama politia , salvarea ! Sunati la 911 , repede ! ; tipa Gorge in timp ce se uita la trupul meu , care nu mai misca.
-Alo , avem o urgenta ! Un om impuscat ! ; spune Ciara in timp ce Claire si George incearca sa ma aduca la viata.
-Vor sosi imediat !
Era atat de ciudat , in sufletul meu simteam durerea lor , simteam cum furia lui Goerge creste din ce in ce mai mult . Cum o flacara inceapa sa se aprinda in corpul sau. In timpul acesta , ajunse-se salvarea . wow , era multa lume afara . Toti sau adunat acolo , tata si Anna erau si ei acolo ...
-Va rog , faceti loc ! ; spune medicul din salvare
Au incercat sa ma resurciteze , dar nu au reusit sa faca nimic. Situatia devenea din ce in ce mai grava , asa ca m-au dus la spital . Iar , asa am ajuns unde sunt acum ...
-Aaaaaaa ! ; ma scol dintr-o data si tip .
-Cleo ! ; spun toti la un loc.
-Ce , ce s-a intamplat ?
-Cleo , stai linistita draga mea , esti bine acum ! ; spune tata , apoi luandu-ma in brate.
-Oh , doamne Dumnezeule , multumim ca ai adus-o inapoi pe Cleo ! ; spune Ciara
-Ce mi-sa intamplat ? ; vorbesc eu slabita
-Trebuie sa te odihnesti , scumpo .
Ma duc sa chem doctorul . ; spune tata
L-am vazut , era acolo ... George , cel pentru care m-am intors . I-am putut simti sentimentul de eliberare , de bucurie , se vedea pe fata lui . Mi-a zambit apoi :
-Cleo ... ; spune George in timp ce vine catre mine
-Hei ; spun eu si rad
-Mi-ai dat o sperietura groaznica , Cleo ! ; spune el luandu-ma de mana .
-Pai , ai cam meritat-o ; spun eu in timp ce il lovesc cu pumnul in piept , apoi zambesc .
-Te rog , sa nu mai faci asta ; rade .
-Cleo....
-Da ?
-Te iubesc !
Stau putin , apoi :
-Si eu te iube-
Nici nu am apucat sa spun nimic deoarece George s-a apropriat si m-a sarutat.
Lucy : Awwww , ce dulce <3
Cleo : Va puteti lua o camera , sa stiti ! ; spune Cleo in timp ce ma sarutam cu George
Cleo POV
Era atat de bine sa-i simt buzele moi . Sarutarile lui calde mi-au lipsit atat de mult . Stiam ca am facut alegerea buna , stiam ca m-am intors aici pentru George , stiam ca il iubesc , eram sigura de asta . Chiar daca am avut unele momente in care am simtit ca ma scufund si ca nimeni nu imi intinde mana sa ma scoata de la fund ...stiu ca asa trebuie sa fie . Trebuia sa fie asa , poate chiar aveam nevoie de protectia lui George .
George POV
Cat am asteptat momentul asta . Stiam ca pe ea o iubesc , simteam asta ! Era ciudat , acest sentiment numit "iubire" . Nu am mai simtit asta niciodata , iar acum ... iar acum totul este bine . Am trecut prin momente grele , stiu ca am ranit-o pe Cleo foarte mult ... dar am facut-o pentru a o proteja , si in fiecare secunda a vietii mele , simteam cum o sageata imi strapunge inima , pentru ca am ranit-o ! Nu vreau ca , Cleo sa afle de ce fac asta , de ce trebuie sa o protejez , pentru ca mi-ar foarte greu sa-i spun asta ...
-Te iubesc ! ; spun eu in timp ce ma uit in ochii lui .
-Si eu , te iubesc , Cleo !
CITEȘTI
The Connection
TeenfikceCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...