Dupa acel mesaj eu si cu Harry ne-am intalnit de cateva ori. Parea dragut , ma ajuta sa zambesc din nou. Nu eram iubiti , imi era un prieten foarte apropriat. Eram la cumparaturi pentru cadourile de Craciun , deoarecd peste o zi era Craciunul. Harry era cu mine , pentru a cumpara si el. Familile noastre sau apropriat destul de mult in ultimele doua saptamani si jumatate.
-Ce spui de asta ? Il intreb eu pe Harry
-Da , cum sa nu ? O sapuniera , pe bune ? Ridica el spramceana
-Dah , ai dreptate . Spun eu si rad.
-Uite , asta e pentru tine , dar nu e pentru Craciun. Spun el si imi da un ursulet de panda.
-Oh , Harry ! E minunat , multumesc ! Spun eu apoi il iau in brate si il pup pe obraz.
-Tocmai mai transformat dintr-un broscoi intr-un print , sti asta ? Spune el in timp ce rade.
-Nu prea cred , trebuie sa te pup pe gura ca sa te transfrom. Spun eu si rad.
-Si nu vrei asta ? Spune el in timp ce se aproprie usor de mine.
-Harry ?Suntem doar prieteni , subliniez doar . Spun eu in timp ce caut alte obiecte pentru cadoul lui Anna.
-Stiu , nu te-ai prins ca glumesc ?
-Cum sa nu. Spun eu razand.
Dupa ce am gasit cadourile potrivite , ne-am intors acasa. Harry intrase si el , era ca un frate pentru mine. Oricum nimeni nu putea sa-i ia locul lui George , chiar daca mi-a facut ce mi-a facut. Imi era foarte dor , nu l-am mai vazut de o luna.
-Harry , baiete ce faci ? Spune tata si il ia in brate.
-Buna ziua . Uite am adus-o pe Cleo acasa.
-Unde ati fost ?
-Am fost sa cumparam cad-
-Sa cumparam niste carti. Pentru semestrul doi , sti tu. Spun eu repede pentru al acoperi pe Harry.
Dupa plecarea lui Harry m-am dus cu cadourile in camera si am pus cadourile intr-un loc foarte sigur. Maine era Craciunul iar George nu dadea nici un semn de viata. Imi era dor de el , vroaim sa-l strang din nou in brate , sa-i spun ca il iubesc si ca nimeni nu ne poate desparti.
Stiam ca George nu era bine , tot nu am putut gasi raspunsul l-a intrebarea de ce George nu mai putea fi impreuna cu mine.
"Fac asta pentru tine" propozitia asta imi venea in minte tot timpul .
Ziua Craciunului
-Anna , esti gata ? Cleo ?
-Tata , linisteste-te , totul e in regula. Friptura este la cuptor , totul este aranjat . Ii spun eu tatei , deoarece se vedea pe fata lui ca era foarte agitat .
Se aude soneria
-Sunt aici !
-Stai , ma duc eu !
-Hei , intrati.
Primi care au sosit au fost Ciara si Cole. Erau atat de perfecti impreuna. Ma bucuram penteu ei.
-Boo , Craciun Fericit ! Spune Ciara in timp ce ma ia in brate.
-Primiti cu colinda ? Spune Cole iar apoi rade .
-Cum sa nu ? Rad eu.
A trecut aproape o ora , singurul care nu sosie era Harry . Ma simteam fericita alaturi de familie si de prieteni . Dar simteam ca lipseste ceva , acela nu era Harry , era George. Am incercat sa zambesc dar acel zambet era fals.
-Buna , scuzati ca am intarziat.
-Harry! Ma ridic eu de pe scaun si il pup pe obraz.
-Buna Cleo ! Spune tatal lui Harry.
-Buna seara , ma bucur ca ati putut ajunge ! Luati loc .
-Unde ai fost ? L-am oprit eu pe Harry.
-Uite , asta e pentru tine .
Era un buchet de trandafiri si un iPod 5g touch . Buchetul de tradafiri era superb iar iPod-ul , era si el ok .
-O doamne , multumesc Harry ! Spun eu apoi il iau in brate.
-Nu ai pentru ce ! Craciun Fericit , Cleo !
-Craciun Fericit , Harry !
Era aproape ora douasprezece noaptea. Inca sinteam acel gol in mine . Era atat de ciudat. Dar stiam ce trebuie sa fac , nu ma interesa ce vor crede toti ceilalti !
-A vazut-o cineva pe Cleo ? Spune Harry cu un glas ingrijorat.
-Cleo , ce vrei sa faci ? Spune Ciara incet fara sa o auda nimeni.
Eram in masina , afara ningea puternic , drumurile erau pline de zapada si gheata pe sub zapada. Era frig , ma imdreptam catre casa lui George . Nu ma interesa riscul si nici daca George nu ma vrea acolo. Eu stiam ce vreau , il vroiam pe el !
Ajunsa acolo , am vazut lumina aprinsa la parter si in camera de sus , care era camera lui. George era pe balcon , fuma o tigara. Mi-a vazut masina . Am coborat din masina apoi m-am dus spre usa. M-am uitat la balcon , apoi a coborat jos .
-Cleo !? Ce faci aici , ti-am spus ca e periculos sa vi aici .
-George , asculta-ma pentru o secunda atat ! Tu esti cel pe care il iubesc , esti iubirea mea , esti cel care ma reda la viata , doar cu zambetul ! Esti tu , George ! Oricat as vrea sa stau departe de tine si sa nu te mai am in cap , nu pot ! George , te iubesc ! Spun eu im timp ce lacrimile imi curg usor.
M-a privit pentru cateva secunde apoi m-a sarutat . Cat am asteptat momentul asta , sa-l sarut din nou .
Buzele lui George erau atat de moi , atat de fine . Buzele sale sau intalnit cu ale mele , m-a muscat de buza apoi sarutarile au inceput sa fie din ce in ce mai pasionale. M-a lipt usor cu spatele de peretele rece si alb ridicanu-mi picioarele apoi bagand mana pentru a-mi deschide sutienul . Limba lui ajunse-se in gura mea. M-a luat in brate ducandu-ma in camera lui , m-a trantit in pat , dandu-si tricoul jos apoi dandu-l pe al meu . Am ramas in sutien , incepand sa ma sarute usor pe gat ajungand cu buzele pe sanii mei . Mainile lui erau pe spatele meu , deschizandu-mi sutienul alb. A coborat usor spre abdomen , era atat de bine , ma simteam atat de bine langa el . George era in boxeri , buzele lui ajungand deasupra zonei mele sensibile . Mi-a dat usor pantaloni jos , aruncandu-i pe jos , apoi a continuat sa ma sarut pe picioare.
A revenit din nou in partea de sus , ne-am sarutat din nou , iar eu il luam de parul sau cret . Placerea era atat de mare , era atat de placut . Mi-a ridicat picioarele , limba lui ajunse-se la zona sensibila. Era atat de bine , simteam ca zbor . Mi-a spus daca sunt pregatita , si ca va durea putin .
-Sunt pregatita !
S-a intors pentru as pune prezervativul apoi m-a sarutat usor. Atunci cand am simtit penisul sau im mine a durut atat de tare , dar totusi gandul de placere inca era acolo . Incercam sa imi tin geamatul in fru dar amandoi scoteam geamate. Durerea devenea suportabila iar acea placere era mult mai buna. In timp ce transpiratia ii curgea usor pe frunte , s-a intins spre mine , luandu-l de par . Era atat de bine , inca nu imi venea sa cred ca fac sex cu George. Amandoi ne simteam atat de bine . George scoase un geamat lung apoi si-a scos prezervativul plin de sange.
CITEȘTI
The Connection
Teen FictionCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...