-Ce vrei sa spui prin "ultima carte" ? Cum adica tu esti ultima carte? Intraba George, cu o expresie pierduta.
-Huh ( bufai eu ) , tu inca nu sti? Spun eu, in timp ce ma uit cu un ranjet de om nebun pe fata.
-Nu, ce sa stiu?! Cleo ! Spune George apoi se aproprie de mine.
-Mama, inainte sa moara mi-a spus sa tin minte tot timpul ca eu sunt ultima carte, ca eu sunt cea care nu poate fi distrusa din contact fizic, la fel ca o carte, nu? Daca e pierduta din interior nu mai are sens sa o joci.[FLASHBACK]
-Mama? Vrei sa-mi spui povestea despre "Ultima carte" ?
-Daca aia o vrei tu, atunci okay. Spune mama apoi vine si se aseaza langa mine.
A fost o data o fata, care trebuia sa urmeze destinul mamei sale, trebuia sa-si apere familia cu scopul vietii sale, poate chiar trebuia sa-si dea viata. A venit ziua in care toti au venit dupa ea. Impreuna cu familia si prietenii ei, au incercat sa apare cetatea. Au reusit sa o apare, iar apoi totul a ramas in bucurie acolo. Satul dansa, oamenii erau fericiti.[ACTUAL]
-Dragut, nu ? Sa crezi ca povestea era doar o poveste, dar defapt era un lucru cat de real posibil.
-Cleo... spune el apoi ma ia in brate.
Iti promit ca vom trece si peste asta, suntem impreuna asta conteaza.Ma uit la el, apoi zambesc si il tin strans in brate. Simteam furaia care creste in mine, furia de a ucide...
-Harry... tip eu, apoi cobor.
-Da, Cleo, s-a intamplat ceva?
-Actulalizeaza informatiile de pe calculatorul lui tata, apoi pune-i pe restu sa urmareasca telefonul lui Anna sau a lui tata.
-Ce s-a intamplat ?
-Au fost rapiti de mafie, nu stiai. Spun eu mirata, apoi ma indrept catre birou.
-Nu, nu am stiut, am fost plecat toataziua. Dar cum v-au gasit? Spun el mirat, apoi se indreapta catre mine.
-Avem un intrus, cineva din interior a dat informatia asta. Cineva care poate, chiar ne-a urmarit miscarile in tot acest timp ! Spun eu apoi, ma uit catre Harry.
-Si acum ce? Crezi ca eu sunt?
-Nu am spus niciodata asta, Harry ! Scuza-ma dar sunt destul de zapacita si data peste cap cu tot ce s-a intamplat in ultimele cateva ore.
-E ok, acum trebuie sa ne punem toate fortele pe aflarea locului unde au fost dusi.
-Da, ai dreptate.. dar inca nu pot sa imi imaginez cum asa fara mila si fara pic de constinta, intra si fura, o ia pur si simplu.
-Cleo, crezi ca la ei mai conteaza asta? Spune George, apoi se aproprie de mine. Ei asa au fost nascuti, adica ei stiu numai sa ucida si sa faca rau.
-George, nu sunt pregatita pentru asta. Mi-e frica...
-Oh, Cleo ! Sunt aici cu tine, cu toti suntem aici pentru tine ! Spune George, apoi se aproprie si ma i-a in brate.
-O sa vezi, vom trece peste asta ! Spune Harry, in timp ce se uita la mine.
-Speram, nu ? Spun eu apoi imi las lacrimile sa-mi curga usor.
-Nu plange ! Trebuie sa fi puternica acum ! Spune George, apoi imi sterge lacrimile cu degetul sau.
-Sper sa nu le faca nimic, nu stiu ce voi face fara ei ! Spun eu in timp ce lacrimile imi curg din ce in ce mai tare.
Anna, esti bine ? Anna !
-Da, unde suntem ? spune slabita.
-Asculta-ma o sa fie totul okay, sunt aici, cu tine ! Nimeni nu o sa se atinga nici macar de un fir de par de-al tau ! Spune tata, in timp ce cauta un mod de a se dezlega de sfoara care ii era prinsa imprejurul mainilor.
-Tata, mi-e frica ! Spune Anna apoi incepe sa planga.
-O sa fie okay, dulceata... iti promit ! Spun tata, in timp ce se uita cu o privire plina de furie.
Esti ranita ! Inca sangerezi ! Spune tata, iar apoi isi scoate mainile din sfoara.
-Ma doare !!!!
-O sa te doara putin, uite trebuie sa scoatem glontul de acolo. Tine-ma cat poti tu de tare de brat. Cand te doare strangi cat poti de tare, okay?
-Okay. Spune Anna cu lacrimile in ochii.
-Pregatita...?
-Nu !
-Acum ! Spune tata, apoi strange cu ambele maini care erau langa rana, pentru a putea scoate glontul.
Se puteau auzi gemetele lui Anna atunci cand a apasat. Lacrimile au inceput sa ii curga din ce in ce mai tare, apoi glontul s-a auzit cum a picat usor.
-Gata, gata iubire ... esti bine acum ! Spune tata, apoi o i-a in brate. Pe bratul lui tata se vedeau urmele de la unghiile lui Anna.
Gata, esti bine acum, gata ....
CITEȘTI
The Connection
Teen FictionCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...