Capitolul 23 : "Razbunarea"

939 49 5
                                    

M-am dus acasa impreuna cu Ciara. Mainile ei erau pline de samgele Angelei , tremura atat de tare dar tousi pe fata puteai vedea cat de satisfacuta era .

-De ce ai facut asta ? Tu ai vazut ce ai provocat acolo ?
-A meritat-o , 0k ?! Spune Ciara nervoasa.
-Hei , stai ! Uita-te la mine ! Spun eu apoi o iau pe Ciara de umar si o intorc catre mine.
-Trebuie sa iti ceri scuze , ai nenorocit-o pe fata aia ! Eu nu spun ca nu a meritat-o , dar nu trebuia sa reactionezi chiar asa ...
-Sti cum m-am simtit in momentul ala , Cleo ?! Cum te-ai simtit tu cand aj crezut ca George e mort ! Spune Ciara apoi intra in casa mea.

Ma gandesc putin apoi m-am gandit la Ciara , saraca , trebuie sa fiu foarte atenta la ea in perioada asta.

-Ciara ?

Am intrat in casa dupa ea , am vazut-o plangand , mi-a distrus sufletul cand am vazut-o . M-am dus langa ea , sa o imbratisez , sa o consolez . De asta avea Ciara nevoie cel mai mult acum . De un prieten caruia poate sa-i spuna tot ce are pe sulfet , un prieten adevarat .

-Ciara ? Intreb eu , apoi ii i-au mana.

-Da ? 

-Iti mai amintesti , ce am spus noi ? Spun eu apoi ii i-au degetul mic de la mana si il infasor in al meu.

-Prietene pe vecie ? Spune Ciara apoi se uita la mine si rade.

-Da ! Spun eu apoi ii sterg lacrimile cu degetul , apoi o imbratisez puternic. 

Era deja ora unsprazece noapte , era destul de tarziu , tata era plecat pentru o intalnire de afaceri iar Anna era la sora lui Ciara , erau prietene bune la fel ca noi doua. De la bataia de la pranz nu mai primisem nici un semn de la George , eram ingrijorata nu stiam ce s-a intamplat cu Angela , cu el. 

Ciara adormise pe canapeaua din living-ul meu . Eu stateam si ma gandeam ce s-a intamplat astazi , si cum toate aceste intamplari ajung sa ne aproprie din ce in ce mai mult. Lucy si Spencer erau in drum spre noi , le-am sunat deorece trebuiau sa fie si ele aici , cu noi. Cand era cat pe aci sa inchid ochii , deoarece nu mai puteam de somn , cineva a sunat la usa. Banuiam ca erau Lucy si Spencer . 

-George ?! Spun eu mirata.

-Buna iubito . Spune el apoi ma saruta. 

-Vorbeste mai incet , Ciara a adormit. 

-Oh , scuze . Nu vrei sa o duc sus ? Spune el in timp ce isi da Conversi jos din picioare. 

-Haide . Spune eu in timp ce il iau de mana apoi mergem impreuna pe canapea.

Mi-am asezat usor capul pe pieptul lui George apoi am vazut ca telefonul imi bazaia. Era un mesaj de la Lucy si de la Spencer in care scria ca nu mai pot ajunge . Probabil a intrevenit ceva , dar era bine deoarece acum George era aici cu mine , si nu ma mai simteam singura deloc. 

George ma tinea strans la pieptul sau , sarutandu-ma usor pe frunte apoi zambindu-mi. Am inchis usor ochii deoarece eram foarte obosita. 

Cand am deschis ochii am vazut ca era deja dimineata , eu eram inca pe pieptul lui George care adormi-se si el , dar nu mai era Ciara. 

-Ciara ! George , trezeste-te ! A disparut Ciara ! Spun eu , in timp ce ma ridic repede dupa pieptul lui.

-Foc , foc ! Repede la pamant ! Spune George in timp ce se trezeste repede din somn.

-Ce ? George revinoti , a disparut Ciara ! 

-Ce , nu-i nici un foc ? Scuze , asa fac cand ma scoala cineva prin surprindere . Cum adica a disparut ? 

-Ce tipati asa ? Spune Ciara in timp ce vine din bucatarie. 

-Ce faci ? Unde ai fost ?! Spun eu mirata si in acelasi timp bucuroasa ca era inca aici.

-V-am facut micul dejun , porbumbeilor ! Uite ... Spune Ciara in timp ce pune cerealele , untul de arahide , laptele , si tot ce a pregatit pe masa. 

-Asta ai facut tu ? Spun eu surprinsa.

-Da , ce crezi ? Ca nu pot face ? 

-Mersi ! Spun eu in timp ce o imbratisez.

-E foarte bun , Ciara ! Spune George in timp ce manca.

-Nu-mi vine sa cred , nici macar nu ne-ai asteptat si pe noi ?! Spun eu , apoi rad si ii dau cu perna in fata.

-Ce , imi este foamne ! Spune George in timp ce ma trage spre el apoi ma saruta. 

Ne-am asezat cu toti la masa , apoi am apucat sa mancam. Ma bucuram ca acum , George si Ciara se intelegeau mult mai bine , nimeni nu mai vroia sa se loveasca reciproc sau alte lucruri. Acum cu toti eram fericiti ! 

In timp ce mancam , cineva suna la usa , m-am ridicat pentru a raspunde , iar mare mi-a fost surprinderea cand am vazut cine e la usa. 

-Harry ?! Spun eu mirata.

The ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum