Capitolul 26 : "Meciul este castigat"

881 41 6
                                    

-George , nu ! Ajutor ! Strig eu apoi lacrimile incep sa-mi curga pe obrazul meu rece.
-O doamne , Cleo ! Striga Ciara in timp ce alearga spre mine.
-Suna repede la 911 , repede ! Strig la Ciara in timp ce il tin pe George in brate.
-Te rog , George .. ramai cu mine , te rog ! Spun eu in timp ce il tin strans in brate.
-Cleo ... spune George slabit , apoi imi sterge lacrimile cu degetul sau.
-George , te rog , te rog ramai cu mine ! Nu vreau sa te pierd... Spun in timp ce il tin cat de strans pot.

Sirena de la salvare se auzea din departare iar toti elevii chiar si porfesorii erau afara , stateau si doar se uitau , la mine cum stateam in genunchi langa George.

-Da-te la o parte , trebuie sa il ridicam pe targa ! Spune eu medic de pe ambulanta.
-George , nu ! Spun eu in timp ce Ciara ma ridica , iar apoi ma i-a in brate , si privim amandoi cum George este luat de medici.

-Haide , Cleo ! Sa mergem
-Unde ?

Eram atat de socata de tot ce s-a intamplat in cat nici nu mai puteam gandi normal . Gandul meu era la George , si am jurat in acel moment ca cel care i-a facut asta , va fi omorat cu mana mea.

-Cleo , Ciara , asteptati ! Spune Lucy care era impreuna cu Spencer si Cole.
George este si prietenul nostru.

Ciara zambeste , iar eu eram surprinsa sa aud asta , dar nu puteam schita nici un zambet , nimic . Simteam cum incet incet imo pierd controlul.

-Conduc eu , voi stati cu Cleo ! Spune Cole , apoi porneste masina si pornim catre spital.
-Cleo , revinoti , George nu va pati nimic ! E puternic ! Spune Spencer in timp ce eu plangeam si stateam nemiscata pe bancheta din spate.
-Cleo , vorbeste cu noi , ce s-a intamplat ?! Spune Ciara in timp ce se uita la mine de pe locul din fata.
-Lasa-ma ! Nu mai pot ! Toate astea , de ce ?! Nici acum nu pot intelege cine si de ce vrea sa ne faca toate astea. Am izbucnit eu dintr-o data , iar apoi am ajuns la spital.

M-am dat repede jos din masina , apoi am intrat in graba in spital. Am intrebat pe medicul de serviciu de George , acesta spunandu-mi ca a intrat in operatie , deoarece era foartr grav ranit. Glontul ii trecuse pe langa inima.

Cand am auzit asta , am picat dintr-o data jos . Genunchii mi-se inmoisera , simtind cum imi pierd toata energia pe care o mai aveam.

-Cleo ! Spune Ciara apoi alearga spre mine , incercand sa ma ridice.
-Lasa-ma pe mine ! Spune Cole apoi se uita la Ciara .
-Haide , Cleo ... stai aici. Spune Cole apoi ma pune pe un scaun din sala de asteptare.

[ IN SALA DE OPERATIE ]

-Grabiti-va , il pierdem ! Spune medicul care il opera pe George.

Aparatul care masura bataile inimii , se auzea in fundalul din sala de operatie. Se auzeau bataile din ce in ce mai repede , dar dintr-o data , aceea linie lunga si infinita a inceput sa ae arate. Sunteul acela continu al liniei drepte care nu se mai opreste.

-Il pierdem ! Spune doctorul

The ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum