M-am intors acasa. Ciara si Coloe inca erau acolo , cred ca erau ingrijorati.
-V-am spus sa plecati ! Spun eu spre ei , apoi urc in camera mea.
-Stai , Cleo ! Spune Ciara , in timp ce ma opreste.
-Ce vrei ?
-Imi pare rau !
Tac eu si ma uit la ea pentru cateva secunde.
-Ce rost mai au scuzele acum ? Spun eu , apoi tragandu-mi mana din mana ei.
-Sti ca nu am vrut sa se intample asta ! Spune Cole in timp ce se ridica de pe canapea.
-Hai , lasa-ma Cole ! Nu ai vrut sa se intample asta nu ? Atunci de ce ai pornit masina aia stupida ? Spun eu in timp ce urc scarile.
-A fost ideea lui George ! Tipa el .
Am stat un moment , apoi mi-au venit in minte toate momentele din aceea seara , chiar si explozia. Nu vroiam sa cred ce a spus Cole , de ce ar spune George sa-l lasam acolo si sa plecam ?
-Nu-mi vine sa cred cat de plin esti de tine ! Tip eu in timp ce lacrimile imi curg usor.
Pleaca ! Plecati amandoi , nu vreau sa va mai vad in viata mea !
-Cleo...! Spune Ciara in timp ce Cole o ia de umar.
Am intrat in camera mea , inchinzand usa , apoi m-am dus direct la baie. M-am uitat in oglinda , eram atat de transparenta , atat de slaba.Cearcanele parca imi ajungeau la picioare. M-am gandit la tot ce mi-sa intamplat in ultimele doua luni de cand sunt aici. Toata viata mea s-a schimbat. L-am intalnit pe George , iar de aici totul a inceput sa se schimbe.
De ce trebuia sa traiesc eu aceasta viata , de ce trebuie sa sufar atat de mult ? Ce am facut rau ca sa fiu pedepsita ? Am intrat in dus , pentru a-mi reveni cat de cat . Eram satula de lacrimi si lacrimi. Trebuia sa-mi revin.
Dupa ceva vreme , am iesit din dus. Am coborat pentru a-mi lua ceva de mancare. Atunci cand am vrut sa iau untul de arahide mi-a picat un biletel. L-am ridicat si am vazut ca scria : "Te iubesc , Cleo. Esti ingerul meu pazitor" . Era biletelul pe care mi-la dat George in urma cu cateva saptamani , dupa ce mi-am revenit din coma. L-am luat cu mine , punandu-l intr-un loc pe care doar eu si George il stiam.
Mi-am uscat parul apoi am coborand pentru a-mi face ceva de mancare. In timp ce intingeam untul pe paine , telefonul imi suna. Am vazut ca era Lucy , i-am raspuns.
-Da Lucy ?
-Cleo , ma bucur ca mi-ai raspuns , ce faci ?
-Uite , imi pregatesc ceva de mancat.
-Esti acasa ?
-Tu ce crezi ? Daca imi pregatesc ceva de mancare ?
-Poti sa fi la bufet suedez ...
-Da , Lucy , sunt acasa ! Spun eu razand.
-Ok , vin pe la tine in cateva minute.
-Bun , te astept ! Spun eu , apoi inchizand apelul.
Dupa cateva minute , asa cum promise a aparut si Lucy .
-Hei ! Spune ea in timp ce ma pupa pe obraz.
-Hei ! Vrei si tu o felie ?
-Nu , mersi . Vreau un ceai .
-Ok . Spun eu si ii zambesc.
Dupa ce i-am facut ceaiul , si dupa ce am pregatit cele doua feli cu paine si unt de arahide , m-am asezat langa Lucy pe canapea.
-Si , cum esti ?
-Cum sa fiu , incer sa trec peste ce ati facut voi si peste ce s-a intamplat !
-Cleo , sti ca nu am vrut sa se inta-
-Nu , Ciara ! Spun eu intrerupando.
M-am saturat sa aud scuza ca voi nu ati vrut sa se intample , sau ca nu ati stiut ! Faptul este consumat deja ... George nu mai este !
-De unde sti ? Spune ea , si ma ia de mana.
-Cum adica ?
-Nu au gasit nimic !
-Lucy , daca explodezi , corbul tau explodeaza si el , sau mai rau arde !
-Cleo , asculta-ma ! Nu renunta , poate George traieste !
-Nu , gata ! Nu vreau sa-mi amintesc din nou.
In timp ce vorbeam cu Lucy am primit un mesaj .
-Ce scrie ?
Cand am vazut am ramas masca , eram speriata . In mesaj scria : " Tu si micul tau Romeo ati scapat , dar nu se termina totul aici , sa sti ! " . Era un mesaj anonim , la fel ca cel pe care l-am primit inainte de a fi rapita . Si ce vrea sa spuna prin "Tu si micul tau Romeo ati scapat" ? Oare era posibil ca George sa fie in viata ?
CITEȘTI
The Connection
Teen FictionCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...