-George Shelley ? Spune un politist, iar in spatele lui alti doi.
-Da. Spune George uimit.
-Esti arestat pentru uciderea lui Tom Rivers. Nu te impotrivi. Tot ceea ce spui acum poate fii intors impotriva ta. Spune politistul apoi ii pune catusele.
-Hei, lasati-l ! Nu il puteti lua fara probe ! Voi nu auziti lasati-l ! Tip eu catre ei, incercand sa merg la George care vedeam cum este dus catre masina politiei.
-Avem probe. Spune politistul.
-Cleo. Linisteste-te, totul o sa fie bine ! Spune el, apoi imi zambeste, in timp ce il priveam cum este dus la sectie pentru ceva ce nu a facut. George, nu ! Spun eu in timp ce ma las usor in genunchi si incep sa plang.
-Oh, doamne ! Cleo ce s-a intamplat. Gata, gata ! Spune Anna care era uimita.
-Ce s-a intamplat...Cleo ! Spune Anna, uimita de situatie.
-L-au luat pe George...
-De ce?
-Ei spun ca au probe impotriva lui. Dar nu este adevarat, am fost acolo. Am vazut ce sa intamplat ! Nu el l-a omorat pe tata ! Nu a apasat pe tragaci ! Spun eu, apoi ma uit la Anna cu lacrimiile in ochi.
-Stiu Cleo...dar nu conteaza ce stim noi, acum...ne trebuie cineva care ne poate ajuta. Cu acel filmulet, George nu mai are nicio sansa de iesire. Ne trebuie un plan bun !
Am stat amandoua pe ganduri, apoi un singur nume ne-a venit in minte...
-Harry !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Deci sa inteleg...aveti nevoie de mine, ca sa-l scoateti pe George de acolo? Spune Harry cu un ranjet pe buze.
-Chiar crezi ca figuriile astea te vor ajuta...adica nu ma mir de ce nu am vrut sa fiu cu tine nici macar cand eram inconstienta !
-NU, CREZI CA AI NEVOIE DE MINE ?! Tipa Harry in timp ce se ridica de pe scaun si pune mainiile puternic pe masa.
-NU CREZI CA ESTI CAM PLIN DE TINE ?! Tip eu, ridicandu-ma, apoi ma uit in ochii lui, o iau pe Anna si plecam.
-Stati ! O sa va ajut. Dar nu o fac pentru George..., o fac pentru tine ! Spune Harry, in timp ce se uita la mine.
-Bun..., apreciez si iti multumesc. Spun eu, dandu-mi seama ca Harry chiar ma iubeste, si imi pare rau ca nu am acelesi sentimente pentru el.
Uite care-i planul ! Spun eu, apoi merg langa Harry si incep sa-i explic.
Dupa cateva ore, am mers catre sediul politiei. Stiam ceea ce trebuia sa facem, iar daca nu iesea asa cum ne-am propus, totul se putea termina. Nu aveam o baza destul de stabila, asa ca ne bazam pe inventie, interpretatie. In primul rand, inainte de a face acest lucru, trebuia sa merg de una singura pentru a-l vedea pe George. Si pentru a vedea acel video.
Am ajuns acolo, puteam sa le spun oricand ca sunt de la AIR, si sunt chiar liderul. Dar nu m-ar fii crezut pentru ca totul a fost distrus de la rapirea tatei si Annei. M-am dus catre receptie si am intrebat unde il pot gasii pe Detectivul Hook. Se pare ca el se ocupa de aceasta "crima".
Ma aflasem pe un coridor ingust, care ducea numai la o usa, pe care scria "Detectiv Hook". Mainile au inceput sa-mi tremure, deoarece ultima data cand am mers pe un astfel de coridor era sa mor. Am ajuns la capatul coridorului, stateam in fata usii, deoarece vroiam sa-mi gasesc vorbele. Cand am ridicat pumnul sa bat, usa se deschise si am dat nas in nas cu Hook.
-Buna..., spun eu cu un ranjet speriat pe buze.
-Cleo..., intra ! Zambeste el, apoi ma pofteste in birou.
Stiu deja de ce ai venit, dar crede-ma George este deja la capatul bazinului, o miscare proasta si cade.
-Inteleg, dar stiu ce am vazut, Detectiv Hook. Stiu ca George nu e vinovat ! Nu el a apasat pe acel tragaci.
-Cleo, nu asta conteaza acum ! Nu conteaza ceea ce ai vazut tu. Acum cel mai important obiect din aceasta crima este video-ul primit. Spune el, apoi da drumul la DVD si mi-l arata.
Ma uitam la acel video, la momentul in care tata a fost impuscat. Din video arata ca George a apasat. Dar nu este adevarat, stiam asta ! Si mai mult de atat, cine a filmat. Nu era nicio camera, stiu cartierul lui George, sau cel putin cei 50 de metrii din fata casei lui.
-Nu el a tras. Ma credeti sau nu, eu am fost martor ! Spune eu, apoi ma ridic de pe scaun.
-Cleo, noi ne facem doar treaba !
-Pai, daca tot o faceti, mai intai vedeti adevarul !
-Detectiv Hook, cineva vrea sa va maruriseasca ceva, spune ca este important ! O las sa intre? Spune un politist.
-Da, sa pofteasca ! Spune Hook.
Nu mi-a venit sa cred ochiilor cand am vauzt cine era. Cine statea in fata mea.
-Ciara ?! Spun eu, necrezand ce vad.
-Vreau sa marturisesc ceva. Spune Ciara, apoi Hook ma scoate afara din birou, deoarece nu aveam voie sa aud.
Am ramas in fata usii, pe o banca de asteptare. Am asteptat, trecusera 30 de minute, apoi 1 ora. Iar eu tot ma intrebam ce naiba face Ciara aici...Dupa o ora, Hook iese pe usa, apoi ii spune politistului care astepta la intrare sa o ia. O vad pe Ciara ca iese pe usa cu catusile puse la maine. Se uita catre mine cu lacrimi in ochi, apoi isi intoarce privirea rapid.
-Ce,ce- ce s-a intamplat ?! Spun eu nedumerita, catre Hook.
-Se pare ca George e liber sa plece, Ciara a marturisit.
-Ce, ce a marturisit ?!
-Ea ti-a omorat tatal ! Ea l-a impuscat ! Spune Hook, care si el la randul lui era uimit.
Cand am auzit asta, am ramas uimita. Ciara? De ce. Nu a fost acolo in aceea seara. Cum era posibil ca ea sa traga? Si de ce sa imi faca una ca asta...
CITEȘTI
The Connection
Teen FictionCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...