Capitolul 35 : "Cadere libera"

701 34 1
                                    

-Harry?! 

-Buna, Ciara. 

-Ce faci aici ? 

-Nu am voie sa vin aici, imi interzice cineva? Spune Harry,apoi se uita catre Ciara si ii zambeste. 

-Nu, dar... 

-De astazi voi fi noul vostru coleg, din nou. Spune el, apoi se uita la Ciara cu un ranjet pe fata.

-Nu nu poti fi ! Ai 19 ani. Spune Ciara mirata si in acelasi timp pe un ton rastit.

-Nu scrie asta pe foiile de la director. 

-Asculta, daca vrei sa-i faci vre-un rau lui Cleo, daca ii bagi vreo prostie in cap... Spune ea, in timp ce merge mai aproape de el. 

-Ce o sa faci, Ciara ? Nu cred ca eu sunt cel de care lui Cleo trebuie sa-i fie teama. Spune el, apoi zambeste, si trece pe langa Ciara care ramasese fara vorbe. 

-Buna. Spune Harry catre Cleo.

-Oh, buna. Tu ai fost in ziua aceea la aeroport, nu? 

-Da. Eu sunt Harry. Spune el, apoi zambeste.

-Cleo, dar probabil ca stiai asta deja, nu ? Spune eu, apoi rad si merg impreuna cu el catre ora. 

-Da, dar stai linistita, te voi ajuta sa-ti recapeti memoria, cu toti te vom ajuta. Spune Harry apoi ii zambeste. 

                           Am intrat in clasa, nu cunosteam pe nimeni, doar pe Harry, Cleo, si baiatul acela cu care aveam poze in dulap. 

-Buna, e liber? Intreb eu, apoi ma pun langa el. 

Deci, inca nu am ajuns sa stiu cum te cheama. Spune eu, apoi il vad pe profesorul care intra in clasa, ora incepuse. 

-Okay, copii ! Liberi ! Spune profesorul, apoi cu toti ne ridicam. 

-Hei, nu mi-ai raspuns la intrebare ! Spune eu, apoi il trag de mana, si ma ridic. 

Cum te cheama? Spun eu, apoi el se uita la mine, de parca eram un om fara ajutor. Isi trage mana apoi iese pe usa de la clasa. 

-Haide, Cleo ! Spune Harry. 

-Imeditat.. Spune eu in timp ce imi iau cartile apoi imi sterg lacrimile care curgeau incet. 

{ IN CURTEA SCOLII } 

-Deci, chiar nu iti mai aduci aminte nimic? Spune Harry in timp ce statea impreuna cu mine, pe o banca in curtea scolii. 

-Nu, nimic. Ultimul an din viata mea, nu imi mai aduc aminte nimic din el. 

-Nici macar ca ai fost o spioana? Spune Harry, apoi se utia catre mine.

-Am fost, ce? Spune eu mirata, apoi ma uit catre el derutata.

-Glumeam, glumeam, stai linistita ! Rade Harry. 

-Da, ce sa spun, gluma buna, sa stii. Aproape ca te-am crezut. Spun eu, apoi mi-am desfacut sticla de pepsi. 

-Serios? 

-Nu, doamne ! Cum as putea sa fiu spioana, doamne. Spun eu, apoi ma uit la el. 

-Vezi, aproape ca mai facut sa te cred. Spune Harry, apoi timp de cateva secunde privirile noastre sau intalnit. 

-Ah,aa, spune-mi. Eram prieteni ? Am intrebat eu, deoarece incepea sa devina stanjenitor sa ne uitam unul in ochii celuilalt. 

-Prieteni ? Sa spune. Spune Harry, in timp ce se uita la mine apoi bufaie. 

-De ce o spui pe "modul" asta? 

-Adica? 

-Adica... pai asa cum ai spus-o. Ti-am facut ceva care sa iti franga inima, sau ceva de genul? Spun eu, apoi ma uit catre el. A tacut pentru cateva momente, apoi mi-a spus, uitandu-se in gol.

-Nu,nu...ai facut nimic "care sa-mi franga inima" . Spune el, apoi se uita la mine si imi zambeste. 

-Bun, pentru ca daca as fi facuta, nu m-as fie suportat. Pari de treaba, si chiar n-as fi vrut sa te ranesc. Spune eu, apoi zambesc si ma uit catre el. 

-Da.. spune el, apoi se uita in alta parte. 

                                     In timp ce Harry imi povestea lucruri care sa-mi aduca cat de cat aminte de trecutul meu, l-am vazut pe baiatul acela, venea catre noi. 

-George ! Spune Harry, apoi se ridica de pe banca pentru a da mana cu el, dar George nu ii raspunde.

-Deci, asa te cheama, George ! Spun eu, apoi ma uit la el. 

-Ce cauti aici, Harry. 

-Sunt stundent aici ! Spune el, cu un zambet mare pe fata. 

*bufaie George*, de parca puteai sa te abti, Harry ! Spune George pe un ton mai rastit. 

-Adica ? 

-Stii, puteai sa o lasi asa cum e, nu sa intervi si sa te bagi in viata ei ! Spune George apoi arata cu mana catre mine. 

-Hei, daca nu observi sunt aici ! Spune eu, apoi George isi intoarce privirea catre mine si imi spune. 

-Vrei sa afli adevarul, nu ?! 

-Normal, vreau sa aflu cine am fost !  

-Pai, Cleo...ai apelat la persoana grestia ! Spune George, apoi se utia catre Harry, si dupa la mine. Si-a ridicat rucsacul pe umar, apoi a plecat. 

-AHA ! SI ASTA E RASPUNSUL TAU, ATAT ! Tip eu catre el, dar nu imi raspunde. 

-De ce a spus asta? Spune eu, apoi privirea mi-se duce catre Harry. 

-Nu stiu, chiar nu stiu ! Spune Harry, cu o fata nevinovata. 

-Da, toata lumea ma minte ! Credeti ca intr-un final nu imi voi da seama ? Spune eu, apoi imi iau rucsacul de pe jos, si plec. 

-Hei, unde mergi ?! Striga Harry dupa mine. 

-ACASA ! spune eu, fara sa il astept. 

The ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum