Dupa terminarea orei de chime , am vrut sa ies repede din clasa , dar chiar langa usa Harry m-a prins de mana apoi m-a intors.
-Ce faci , Cleo ?
-Harry ?! Ce faci ? Da-mi drumul la mana ! Spun eu rastit.
-De ce vrei sa ma ocolesti , ha? Spune in timp ce ma stange mai tare.
-ACUM ! tip eu.
-Hei , hei ! Da-i drumul ! Spune George in timp ce vine spre mine iar apoi il impimge pe Harry .
-Ce vrei ? Vine Harry spre el , cat pe aci sa se bata.
-GATA ! TERMINATI AMANDOI ! Tip eu.
Haide , George ! Spun eu apoi il iau pe George de mana.
-Ce s-a intamplat cu tine ? Spun eu , fiind socata de reactia lui Harry.
Am iesit repede din clasa apoi l-am oprit pe George si i-am spus cat se poate de serioasa.
-Te rog , sa uitit tot ce s-a intamplat acum , ok ?
-Bun , dar daca mai se ia o data de tine , ii rup capu' de pe umeri , ok ?! Spune George nervos.
-George , te rog ! Lasa ... Ii spun eu apoi il sarut , dar George se opreste dintro data.
-Ce ai ?
-Uite ...
Harry iesise din laboratorul din chimie si se uita la noi cum ne sarutam.
-Haide , sa-i facem in ciuda ! Spun eu apoi il iau de par pe George si il sarut pasional.
Toti care erau pe coridor se uitau foarte mirati la noi , poate nu stiau ca George are o iubita acum , sau poate nu le veneau sa creada.
-Wow , nu vrei sa mergi acasa ? Spune George cu un zmabet larg pe fata.
-Haha , cum sa nu ! Hai , dute la ora ! Spun eu apoi il sarut si ii dau drumul la mana.
Cand m-am dus spre dulapior , m-am trezit cu Harry care ma astepta acolo. Incercam sa nu il bag inseama dupa ce a facut.
-Acum nu vorbesti cu mine ? Spune el in timp ce zambeste.
-Ce vrei , Harry ?! De ce as vorbi ? Dupa ce ai facut !
-Asculta ! Se rasteste el , si ma impinge in dulap.
Pe langa ca ti-am fost alaturi si ca am avut grija de tine , mai faci si pe desteapta ! Nu ai dat nici un semn de viata de la Craciun !
Am stat cateva minute pe ganduri ascultand tot ce mi-a spus , apoi am spus rastit ...
-NU ! TU ASCULTA ! tip ,apoi inchid dulapul cu putere. Fi fericit ca i-am spus lui George sa te lase in pace , ok ?! Spun eu apoi ma indrept usor catre baie.
-Aaa , si un mic advice , pestru tine ... data viitoare daca mai imi faci asta , iti rup capul de pe umeri ! Spun iar apoi plec.
Pe fata lui Harry se putea vedea furia din ochi. Nu intelegeam de ce este atat de nervos , stiam ca ma place , dar i-am explicat ca suntem doar prieteni , atat , nimic mai mult ! Dupa terminarea orelor , m-am dus acasa la George.
-Haide , George , trebuie sa terminam proiectul asta ! Spun eu in timp ce cautam foarfeca.
-Lasa , e timp . Cleo mai sunt doua saptamani pana cand trebuie predat , asa ca stai calma. Spune el in timp ce se juca pe PS3.
-Cu atat mai repede cu atat-
-Mai bine , stiu , stiu ! Spune el repede.
Am tras aer in piept , lasandu-l usor sa-mi iasa pe nas. In minte imi venea intamplarea de azi de la scoala , cu Harry . De ce ar face asta , el era atat de calm , atat de dulce. Eu chiar vroiam sa raman prietena cu Harry , dar daca asa se comporta , nu mai exista nici o sansa .
-Ai pierdut ? Il intreb eu ironica pe George , in timp ce era concentrat la joc.
-Hehe , buna gluma ... dar eu nu pierd niciodata !
-Oh , micul meu campion ! Spun eu uitandu-ma la el.
-Iar tu esti trofeul meu ! Spune el in timp ce se ridica iar apoi vine si ma sarute.
CITEȘTI
The Connection
Teen FictionCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...