Am ajuns acasa , mi-am lasat poseta si geaca la intrare apoi am urcat reoede in camera mea. Mi-am promis ca nu mai plang , ma saturasem de lacrimi . Asa ca am stat putin pe ganduri si mi-am spus , de ce sa plang eu dupa el ? mai bine il las pe el sa vina dupa mine. Pur si simplu ma saturasem sa fiu trista , sa nu am pic de energie in mine.
Era dimineata , nu am dormit prea bine , am vomitat azi noapte , m-a durut stomacul atat de tare. Anna si tata erau acasa , nu stiu cand au ajuns , dar eram sigura ca imi era dor de ei ! Am coborat jos dupa ce m-am spalat pe fata si pe dinti.
-Tata ! Spun eu fericita
-Cleo , draga mea , ce faci ? Spune el si ma ia in brate.
-Cand ati sosit ?
-Aseara , pe la douasprezece.
-Si , spune-mi cum a fost ? Anna unde este ? Spun eu in timp ce zambesc.
-Am prins vreme urat , de parca in Londra e vreme frumoasa ... dar in rest a fost totul bine.
-Ma bucur.
-Si , tu ce ai facut ? Ce s-a intamplat in zilele astea ?
-Nimic , care sa te impresioneze. Spun eu mintimdu-l . Nu aveam cum sa-i spun ca am fost rapita , aproape am fost omorata si toate celelalte.
-Anna ii sus daca vrei sa vorbesti cu ea , ti-a cumparat ceva. Spune tata ridicand din sprancene.
-Aww , ce dragut.
Am urcat , si m-am dus in camera Annei .
-Hei ! Spun eu in timp ce ma duc sa o iau in brate.
-Cleo !
-Cum a fost , pititc ? Spun eu in timp ce ii pun mana pe cap.
-Nu imi mai spune asa ! Si a fost super! Uite , ti-am luat ceva.
-Aww , doamne e atat de frumos , ce vrea sa simbolizeze ?
Anna imi cumparase doi porumbei care zburau in parti diferite.
-Pai , acela este George iar celalat tu. Simbolizeaza faptul ca , chiar daca vre-o data ve veti separa , drumurile voastre se vor intalni din nou , iubirea voastra fiind inca ,ca la inceput. Spune Anna zambind.
In acel moment , in mine erau toate starile si sentimentele posibile pe care le poate avea o persoana. Ma abtineam sa nu plang din nou , imi era atat de dor deja de George. Iar acei porumbei , unul alb si unul negru , erau cel mai frumos cadou oe care puteam sa-l primesc.
-Pai , iti multumesc foarte mult Anna , esti cea mai buna sora pe care puteam sa o am. Spun eu si o imbratisez.
-Aww , la fel pentru mine. Sper ca lui George sa-i placa.
Cand am auzit aceste cuvinte , nu mai puteam sa ma abtin mult.
-Da , cred ca o sa ii placa . Spun eu in timp ce ma intorc si plec in camera mea cat de repede pot.
Mai sunt cateva zile pana la Craciun. A trecut o saptamana de cand nu l-am mai vazut pe George , de la acel moment. Cred ca si de anul acesta voi fi singura de Craciun . Vroaim ca George sa fie aici , vroiam sa fie langa mine , sa ma tina in brate , dar cred ca toate acestea erau doar vise. In timp ce citeam cartea lui John Green , telefonul imi vibra. Era un numar necunoscut .
-Alo ? Spum eu incet.
Din partea cealalta a firului se auzeau parca niste purici de televizor. Am inchis telefonul apoi am sunat-o pe Ciara.
-Da ?
-Vrei sa mergem la cumparaturi ? Vreau sa-mi cumpar ceva pentru Craciun.
-Da , vin eu cu masina. In zece minute sa fi jos. Spune Ciara apoi inchide telefonul.
Ajunse la mall , ne-am apucat de cautari. Am mers prin toate magazinele posibile pentru a gasi ceva potrivit. Ne-am oprit la o cafenea , comandand amandoua un frappucion . In timp ce mancam un tip a treut pe langa noi , s-a uitat ciudat , dar era foarte dragut.
-Uite ce bunaciune ! Spune Ciara in timp ce-mi da cu cotul in cotul meu.
-Da , l-am vazut ! Ii spun eu in timp ce ma uitam la el si el la mine.
Il stiam de undeva pe acel tip. Imi era vaga amintirea lui . Am stat putin pe ganduri apoi momentul in care ne-am intalnit prima data mi-a venit in minte. Era Harry , baiatul cu ceasul.
Dupa cursa noastra de cumparaturi am ajuns acasa . Mi-am facut un dus apoi m-am bagat in pat , eram obosita. Cand sa-mi pun telefonul pe noptiera , mi-a vibrat.Era un mesaj , de la un numar necunoscut in care scria : "Te-am vazut azi la mall , fata cu ceasul" . Mi-am dat seama ca era Harry .
CITEȘTI
The Connection
Ficção AdolescenteCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...