-Bravo , te-ai descurcat chiar foarte bine astazi , Cleo !
-Da , asta nu-i nimic . Spun eu in timp ce imi i-au prosopul si-mi sterg transpiratia de pe frunte.
-Unde-i George ? Spune Harry , apoi isi i-a sticla de apa.
-E plecat , intr-o misiune , impreuna cu echipa lui. Spune eu apoi ma indrept usor spre iesirea incaperii de lupte.
-Bine , ca ti - a spus , macar acum sti si nu mai trebuie sa tinem secret.
-Da , dupa ce mi-ati tinut ascuns timp de aproape 5 luni ... Spun apoi imi las apa si prosopul la Lizzy.
-Domnisoara Rivers , vreti sa va las ceva in camera ? Spune Lizzy cu un zambet larg pe fata.
-Nu , multumesc Lizzy . Ii zambesc eu , apoi ma duc catre camera mea.
-Hei , Cleo ! Striga Harry.
Prinde ! Imi arunca telefonul.
-Multumesc. Spun eu , apoi continui sa urc.
Am intrat in camera , dand drumul la apa , pentru a-mi face un dus. Am vazut ca am 30 de mesaje de la Ciara , in care scria "Alerta de intalnire" , probabil cu Cole. Chiar eram bucuroasa pentru ea , foarte bucuroasa pot spune. Era fericita , si asta ma facea si pe mine fericita.
Am reapelat-o pe Ciara , nici nu am apucat sa spun alo si...
-CLEO ! Spune Ciara pe un ton destul de panicat.
-Ce s-a intamplat ? Spun in timp ce pun telefonul pe speaker apoi imi dau maieul mulat jos.
-Am o intalnire cu Cole , si nu stiu cu ce sa ma imbrac !
-Unde mergeti ?
-A spus ca ma scoate la cina.
-Pai , atunci i-ati o rochie eleganta dar nu prea lunga , deoarece tu te impiedici si pe drum drept.
-Haha , ce gluma buna ! Deci spui sa imi i-au o rochie ?
-Da , asta ii ceea mai potrivita pentru o seara petrecuta la un restaurant.
-Okay . Unde esti ?!
-Aa , am stat mai mult la sala , acum ma indrept spre casa , trebuie sa-mi fac un dus rapid . Vorbim dupa ?
-Okay . Spune Ciara apoi inchide.
Am intrat in dus .
[ FLASHBACK ]
-Cleo ...
-Sunt aici , George ! Totul este in regula . Esti cu mine acum ! De ce ai facut asta ? Glontul ala imi era menit mie !
-Hhm , pufaie el . Pentru ca ti-am promis ca te voi proteja cu viata mea !
-Te iubesc , George ! Acum , haide odihneste-te , medicii au spus ca iti vei reveni in cateva zile.
-Stai , Cleo ! Trebuie sa-ti spun ceva .
-Ascult.
-Eu sunt un agent "AIR" . Mama ta , a fost lidera acolo . Iar eu , am fost antrenat de ea . In ultima zi din viata ei , mi-a spus ca o sa trebuiasca sa am girja de tine , si sa te protejez . Din aceasta cazuza toti te cauta pe tine , toti te vor moarta , Cleo ! Iar tu , trebuie sa iei locul mamei tale !
_________________________________________________________
Am iesit din dus , apoi mi-am uscat parul . Am coborat , pentru a merge in birou , unde ma astepta Harry .
-Tata ? Spun eu uimita.
-Buna Cleo . Spune el apoi , vine spre mine si ma i-a in brate.
-Tata , tu stiai de toate astea ? Spun eu mirata.
-Da , Cleo. Am asteptat momentul asta.
-Domnul Rivers , a avut grija de aceasta corporatie pana cand ti-sa spus tie ! Intervine Harry .
-Ma bucur , ca ai aflat Cleo. Spune tata cu un zambet larg pe buze.
- Da , macar acum stiu de ce toti ma vor moarta , nu ? Zambesc eu , iar dupa un frig imi trece prin tot corpul.
-Hei , stiu ca esti speriata , dar o sa fie bine ! Spune tata , apoi ma i-a in brate si ma saruta pe crestet.
-Da , macar te am pe tine aici . Spun eu apoi zambesc.
Am auzit ca-mi suna telefonul , mi-am cerut scuze , apoi am urcat sus sa mi-l iau.
-Da ?
-Buna , iubito.
-George ! Ce faci , cum iesti ?
-Uite , tocmai ce am luat pranzul iar acum ma pregatesc sa plec pana in oras. Si mie imi este dor de tine . De abia astept sa ajung acasa.
-N-as fi crezut , ca voi mai putea vorbi cu tine . Medicii mi-au spus ca nu mai aveai sasa de scapare , dar dupa ti-ai revenit miraculos. Spun eu , in timp ce lacrimile incep sa se adune usor.
-Cleo , nu vreau sa vorbim despre asta acum. Nici nu sti , cat de mult vreau sa te tin in brate. Imi este atat de dor de mirosul tau.
-Pot spune ca sentimentul este reciproc.
In timp ce vorbeam cu George , Harry veni-se sus in camera , si imi facea semn ca trebuie sa vin imediat jos.
-George ?
-Da.
-Harry si tata au nevoie de mine , jos. Te sun eu mai tarziu.
-Nu Cleo , in noaptea asta actionam. Tine-mi pumni ! Spune George , cu o teama in voce.
-Haide echipa George ! Spun eu si rad , dar totodata eram ingrijorata.
-Te iubesc , George !
-Si eu te iubesc , Cleo.
Am inchis telefonul apoi , m-am grabit jos. Am intrat in birou , si i-am vazut pe tata si Harry care lucrau la computer , fiind foarte agitati.
-Ce-i cu agitatia asta?
-Cleo , aveam o probelma , si una mare ! Spune Harry speriat.
Buna fani ai povesti "The Connection" . Wow , suntem in numar atat de mare . 5.100 de reads , in aproape o luna ?! Sunt uimit . Ma bucura faptul ca va place povestea asta , la inceput am crezut ca nu o sa aiba mari sanse sa fie "populara" pe wattpad , dar se pare ca m-am inselat. Ok , dupa cum vedeti v-am adus putina #Geoelo ( George + Cleo = GEOELO ) . Vreau sa aflu de la voie daca vreti sa fac un VOLUM 2 , pentru "The Connection" , deoarece primul volum / carte , se aproprie de final. Spuneti-mi parera intr-un comentariu .
LOVE YA' !
CITEȘTI
The Connection
Teen FictionCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...