Au trecut doua zile , de cand sunt in spital. In sfarsit venise ziua sa fiu externata si sa ma intorc acasa. Am aflat ca am fost impuscata , aproape de inima. Am fost impuscata cu un fel de otrava , la fel ca mama lui George .
-Hei , pot sa intru ? ; spuse domnul doctor, care era atat de tare .
-Da , domnule doctor .
-Ce faci , pustoaico ?
-Uite , bine . Astept sa-mi dati drumul de aici.
-Cum ? Nu o sa iti fie dor de mine ? Am strans o prietenie , te rog ? ; spune el in timp ce incepe sa rada.
-Da , cum sa nu imi fie ?!
-Ok , tatal tau a sunat , aporopo , a spus ca vine sa te ia in jumatate de ore .
-Ok , atunci ma pregatesc .
-Corect ; spune el in timp ce iese si imi face cu ochiul .
Era asa de gasca, wow . Mi-as dori ca el sa-mi fie bunic . M-am dat jos din pat . Atunci cand am atins piciorul de gresia rece , parca un fior mi-a trecut prin tot corpul . Era ciudat , pentru ca de doua zile nu am mai atins podeaua cu picioarele . Rana ma durea atat de tare , era o durere care parca nu mai trecea . In timp ce ma schimbam cineva bate la usa .
-Intra !
-Hei , ingeras ; spuse George
-George ! ; spun in timp ce ma duc si il strang intr-o imbraatisare puternica
-Ce faci ?
-Uite , ma pregatesc sa plec acasa .
-Uite , astea sunt pentru tine ; spune in timp ce imi da niste flori .
-Awww , multumesc ! Sunt foarte frumoase ; spun eu in timp ce il sarut
Era atat de bine , sa stiu ca el este aici pentru mine , din nou. Dar stiam ca nu se sfarseste totul aici. Cel care a vrut sa ma omoare dar nu a reusit a fost acelasi care a omorat-o pe mama vitrega a lui George . Eram pregatita sa-i dau lui George , accel "da" , de care avea nevoie pentru a ma proteja . Dar intrebarea era ce vroiau accei oameni cu mine ? Ce legatura au ei cu mine ?
-George ?
-Da ? ; spune in timp ce zambeste
-Sunt pregatita sa iti spun "da" , ma poti proteja ! Am nevoie de protectia ta .
Dintr-o data , fata lui George a devenit din fericita in foarte serioasa. M-a luat de mana apoi m-a strans tare si mi-a spus :
-Cleo ?! Ti-am spus , chiar daca nu imi dai acceptul de a te proteja , pe mine nu ma intereseaza . Dupa acel incident , te voi proteja cu viata mea . Intelege , nu vreau sa te pierd ! Te iubesc , Cleo !
M-am uitat la George , in ochii lui se vedea aceea frica dar si accea flama care se aprindea din ce in ce mai mult . Aceea furie de a se razbuna .
-Si eu te iubesc !
Trecuse-ra cateva ore , eram acasa . Era atat de bine sa simt mirosul care imi spunea ca sunt acasa si nu altundeva . Imi spune ca sunt in siguranta aici , alaturi de familea mea .
Eram in camera mea , facandu-mi temele , atunci cand telefonul imi sunase . Era Ciara .
-Hei
-Hei , panda ! ;spun eu in timp ce imi cautatm sticla de apa
-Ce faci ?
-Uite bine , temele ...
-Vroiam sa te intreb daca vrei sa vi la un film cu mine , Cole si un prieten de-a lui Cole , Josh .
-Hmm , nu stiu .
-Da , bine , il poti chema si pe George cu tine .
-Asa mai merge .
Ciara , ti-am spus , nu il voi exclude pe George din viata mea doar din cauza ca voi il considerati "neinregula" .
-Ok , asta nu este doar parerea mea ci a tuturor . Dar faci ce vrei .
In timp ce vorbeam cu Ciara , am observat un om care se uita la mine . Imi era atat de cunoscut . Dar nu stiam de unde sa-l iau. Privirea lui imi dadea fiori .
-Ciara ?
-Da ?
-Trebuie sa inchid , te sun eu .
-Ok .
Am inchis telefonul apoi , mi-am intors privirea afara . Omul acela disparuse . In timp ce m-am pus sa-mi continui temele am primit un mesaj de la un anonim cu textul : " Nu esti in singuranta nici acasa , sa sti ! " .
-O , doamne ; vocea incepu' sa-mi tremure .
Am ramas cu telefonul in mana , uitandu-ma injur , apoi la fiecare cuvant din accel mesaj . Nu stiam ce sa fac , imi ramase-se un singur lucru , acela de-al suna pe George .
CITEȘTI
The Connection
Teen FictionCleo Rivers, este o fata de 17 ani, care traiesti alaturi de parintii sai si de sora sa, in ploioasa Londra . Totul in viata ei, se schimba atunci cand mama sa moare intr-un accident aviatic in drum spre Romania . Cleo fiind strapunsa de un dor ime...