Capitolul 33 : "Intoarcerea"

695 34 3
                                    

   Cand traiesti si de bucuri cel mai mult, atunci esti lovit in plin de necaz, de nefericire, iar doar in cateva clipe viata ta se schimba radical. Ai trait vre-o data o viata minunata? Cand ai crezut ca totul s-a terminat, esti lovit pe spate, iar apoi? Iar apoi ce? Nu mai sti nimic...

DUPA TREI SAPTAMANI...

-Haideti, mai repede ! Spune George, in timp ce in spatele lui erau Harry, Ciara si restul.

-Sti, tu nu cari baloane si sampanie! Spune Harry, pe un ton rastit. 

-Sti cum se spune, Harry... asta este treaba seriviorilor ! Spune George apoi se intoarce si zambeste catre Harry. Harry ii raspunde print-o strambatura.

-Baieti, nu ma vai certati atat ! Spune Ciara in timp ce mergea impreuna cu Cole de mana. 

-Credeti ca m-am imbracat cum trebuie, adica m-ati luat pe nepregatite ! Spune Lucy, admirandu-se.

-Da, Lucy...esti perfecta ! Acum taci, ca nu prea ne intereseaza cum esti tu imbracata ! Spune Spencer, in timp ce avea in spatele ei un rucsac, probabil plin cu carti.

-Da, dar tot draguta sunt ! Spune Lucy, apoi topaie de fericire, cat pe cale sa cada, din cauza tocurilor destul de inalte. 

-Okay, deci trebuie sa apara din minut in minut ! Spune George, fiind nerabdator. 

-Nu esti singurul nerabdator ! Spune Ciara, apoi vine si ea langa George. 

                        In timp ce ma asteptau, eu impreuna cu tata luam bagajele. 

-Deci, tata...spune-mi, acum stam aici? Spun eu. 

-Da, Cleo. Locuim aici. Spune tata, cu o fata obosita. 

-Dar unde e mama? Spun eu, apoi ii zambesc. 

-Aha, mama ta e plecata... 

-Da, bun dar unde. 

-Intr-o calatorie de afacere, Cleo. Acum haide ! Spune el, luand bagajele lui Anna.

-Misca Cleo ! Spune Anna. 

-Okay, bun voi luati astea si as-- . 

                        In timp ce tata vorbea cu mine, a fost intrerupt de catre George si restul. 

-Surpriza ! Spun ei in cor. 

-Cleo ! Spune George apoi vine catre mine, dar eu il refuz si ma dau in spate.

-Tata, cine e baiatul asta ? Spun nedumerita si speriata. 

-Da, buna gluma Cleo ! Acum haide, da-mi imbratisarea asta ! Spune George cu zambetul pe buze, in timp ce Ciara se uita la el.

-George, nu glumeste...chiar nu stie cine esti.. Spune tata, apoi se uita la ei toti. 

-Cum ? Spune George mirat, si socat la fel ca toti ceilalti. 

FLASHBACK.

-Cat de bine e sa te odihnesti, nu? 

-Da, mai ales ca acum suntem singure, si tata e in oras. 

-Da. Spune eu apoi, ma uit pe fereastra.

-Ce priveliste magnifica ! Nu? Spune Anna. 

-Da. Spune eu, apoi luand sticla lasata de room-service. 

-Ce-i aia ? Spune Anna, uitandu-se ciudat la ea din cauza culorii.

-Nu stiu, dar cica ii buna pentru memorie si pentru muschi, deci... spune eu apoi, incep sa beau. 

-Foarte buna. Spun apoi, dintr-o data camera se intoarece cu mine, ma tin de pat in timp ce ochii mi-se inchideau usor. 

-Cleo, Cleo ! O auzeam incet pe Anna. 

______________________________________________________

-Si-a pierdut ultimul an din viata. Nu stie ce s-a intamplat in tot acest an... spune tata catre George, care parca nu-i venea sa creada. 

-Nu mai stie nimic? Deci anul care a fost, si tot ce s-a intamplat nu mai exista pentru ea ? Spune el socat.  

-Din pacate da.. Spune tata cu lacrimile in ochii. 

                        George a inceput sa se enerveze, si sa arunce cu scaunul din dreptul sau. 

-GEORGE ! Nu vom rezolva nimic cu asta ! Tipa tata, in timp ce pe fata lui George se vedea furia. 

The ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum