30

10.3K 480 21
                                    

~

Ta tylko śmiała się cicho i patrzyła na mnie swoimi cudownymi oczami.

- To co idziemy do tego Jacuzzi?  - zapytała rozbawiona .

- Z tobą zawsze.- odparłem i pocałowałem ją w czoło.

~

Emily pov.

Do późnego wieczora pływaliśmy w basenie i siedzieliśmy w Jacuzzi. Potem poszliśmy zrobić kolację.

- Co chcesz zjeść ? - zapytałam.

-   Nie , pytanie brzmi co ty chcesz zjeść? - powiedział , a ja się zaśmiałam.

- Za bardzo mnie rozpieszczasz.  Teraz ja chcę coś zrobić dla ciebie. - odparłam.

- No dobrze. Może być sałatka z kurczakiem. - powiedział a ja dałam mu  całusa w usta.

- Dobra, to siadaj , a ja zrobię tą sałatkę. - oznajmiłam ,a Ashton  wykonał moje polecenie.

Wyjęłam z lodówki potrzebne składniki i miskę i zaczęłam przyrządzać kolację.
Cały czas czułam na sobie wzrok mojego przeznaczonego.

Po pół godzinie posiłek był gotowy. Wzięłam ze sobą miskę i widelec i podeszłam do Ashtona. Usiadłam mu na kolanach i zaczęłam go karmić sałatką.

Ogólnie to ta kolacja skończyła się tym , że Ashton zaczął mnie łaskotać  i cała sałatka wylądowała na podłodze. Jednak szybko uwineliśmy się ze sprzątaniem i poszliśmy do sypialni.

Ashton pov.

Po kolacji poszliśmy do sypialni. Przypomniało mi się,  że muszę wykonać bardzo ważny telefon , więc powiedziałem Emily , żeby poszła się myć pierwsza.
Gdy drzwi od łazienki się za nią zamknęły to wziąłem telefon i wyszedłem na korytarz . Nie chciałem,  żeby Emily cokolwiek usłyszała z tej rozmowy.

Wybrałem odpowiedni numer i przyłożyłem telefon do ucha.

Sue odebrała po dwóch sygnałach.

- Cześć brat , coś się stało?- zapytała zaniepokojona.

- Właściwie to nie ale mam do ciebie prośbę. - odparłem.

- Mów.

- Chcę się oświadczyć Emily i może mogłabyś mi pomóc?

- TY SIĘ CHCESZ OŚWIADCZYĆ?!?! No jasne ,że ci pomogę!- krzyknęła Sue.

- Dobra to mój plan jest taki...

Wyjaśniłem Sue , że chcę się oświadczyć Emily jutro późnym popołudniem. Ustaliliśmy  , że ona zabierze moją mate z samego rana na jakieś zakupy, a ja w tym czasie będę mógł wszystko przygotować. Nick zgodził się mi w tym pomóc.

Po rozmowie wróciłem do sypialni , mój skarb leżał już na łóżku.

Wziąłem czyste bokserki i poszedłem wziąć prysznic. Już umyty położyłem się obok Emily i mocno ją do siebie przytuliłem.

- Sue chce Cię zabrać jutro rano na zakupy. - szepnąłem.

- Chcętnie z nią pojadę. - odparła Emily i uśmiechnęła się szeroko.

Potem słyszałem jak jej oddech powoli się normuje. Głaskałem jej włosy i nie mogłem oderwać od niej oczu.
Była piękna  , odważna ,mądra i do tego tylko moja.
A jeśli dobrze pójdzie od jutra będzie moją narzeczoną.

Położyłem głowę na poduszce i zacząłem wzdychać jej idealny zapach , niedługo potem zasnąłem.

~

OszukanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz