Hayat karsımıza ne suprizler cıkarıyordu. Hic bir gün diger günü tutmuyordu. Bir süprizdi bizim icin hersey. Ilerleyen bu yolda bizde pesinden masumca gidiyorduk. Dursak zaten zamana yenik düsecektik.
Bir cocukluguma birde simdiki zamana bakıyordum. Hic bir sey mi kazanmamistim. Herseyimi kaybetmis. Hayat kimilerine gülerken beni es gecmisti.
Neden bu haldeydim. Niye bu haldeydim. Banada bir gün güler miydi. Kaybetmeye degilde kazanmaya baslarmıydım. Bende hic bir seyi sorun etmeden yasayabilirmiydim. O supriz de benim hayat piyangom olacak mıydı.
O günler de gelecek miydi.
Yatagımda dogrulup komidinin üstünden telefonumu aldım.
Hic girmedigim instigrami actim. Bos bos ana sayfada gezinirken semih hocanın duvarina girdim. Baktigimda kediyle fotograf cekinmis. Altına da yeni misafir yazmis.
Ben adamın evde üstü acık dolanması bile sevmiyorum. Bu adam vucudunu reklam yapıyor. Bir de kedimi benim kedimi bana aldıgı kediyi kendine aletediyor.
Yerimden kalkıp asagı indim. Odasının kapısı kilitliydi. Acık olsaydi dalacaktım.
"Ya acsana"
Üzerinde sade havlu varken acıldı.
Ya bu evde bir kız yasıyor. Böyle mi gezilir zalımın oglu.
"Noldu"
Arkamı döndüm . Böyle konusmak daha iyiydi. Yoksa göz tacizine baslardim.
"Kediyi alabilirmiyim"
"Sayko gel yavrum"
Kime diyordu.
Arkamı dönüp gözümü aralayıp baktim. Kediyi kucagına almıstı.
"Sayko nedir ya güzelim pati ayaga bunu mu taktın. Insan gider minnos ya yumusak ne koyar"
"Yumusak ne sara"
Ha yumuşak mı demistim. Ya ne biliyim of sacmalıyorum. Üstüne bir sey giysen sacmalamam.
"Sizene ya "
Kediyi elinden alıp oradan kaçtım. Kedimi bile kendine benzetiyordu.
"Tabi gördün kaslı oglanı onu bırakıp yanıma gelme"
Kediye cemkirmistim.
Kediye bile sardın sara ne oluyor sana.
Kahvaltıyi hazırlamayan bir adet semih hoca vardı. Bir de yemekler sana ait diyor. Kanepeye yayıldım hazırlamak yerine saat daha on birdi. Ne olacak biraz oynasam zararı olmazdı.
"Yumosss.. yumosss..kızım.."
Adını yumos koydugum kedinin patileriyle oynuyordum.
"Yu..mos.."
"Yumos degil sayko adını düzgün söyle"
"Ya kedi bana alındı. "
"Sayko gel yavrum"
Yumos ayagımdan kalkıp giderken arkasinda kalmıstım.
"Hain sayko. Adın gibisin say...k...ooo"
Sanki kücük cocuklarla kavga ediyorum gibi bir de dilimi uzatmistim.
Haindi ama beni bırakıp gitmisti.
"Aferim uslu kızım."
Kucagına yatan saykoyla konusuyordu.
" ben sana demistim. Adı sayko diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )
General Fiction"Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..." dedi kadın sonrasında ise adama sıkıca sarıldı. Onunla nefes almak bile kadına bir ömür sürerdi.