73.Bölüm:Geçmis

2.5K 139 2
                                    

Selam

Şimdi yazacağım şey kimilerinin tepkisine kimilerininse hoşuna gidecek iki özel bölüm atacağım farklı günlere ait 😂

Bir okuyucumun verdigi minik bir tiodan yola çıkıp Sara'yla Semih'in okuldaki ilk tanısmaları yazacagım !

😀 diger bòlümleri de merakla bekleyin 😄

73.Bölüm: Geçmiş

10.sınıf

"Ya Ceyda hadi şu panoları bitirde gidelim artık tüm işi bana yaptırdın ya !" belim resmen kırıldı. Cezayı o alıyor panoları ben düzeltiriyorum.

"Sus pambık senin göz zevkin daha iyi len ! Altı üstü iki kagıt yapıyorsun onda da vıdır vıdır çene yapıyorsun emeklerim yok mu senin üzerinde hepsi haram olsun ." yine başladık. "Ya tamam sus şu iğneyi uzat !" sabahtan beri konuşuyordu. Sanki ben ona git de ceza al dedim. Beni de sürükledi pislik.

"Ha şöyle yav az oturuyum belim ağrıdı. " yok böyle rahatlık. "Kalk lan valla otururum bende altı üstü iki kagıt veriyorsun ondada belin mi ağrıdı. "Beyaz sandalyede zorla durup kırmızı panoya kagıdı iğneledim.

"Annem beni evde oturtturmuyor sürekli iş yaptırıyor. " elimdeki kagıdı koluma soktum. "Yalan söyleme lan yedi yirmi dört bizden dışarı çıkmıyorsun sonrada Ayça teyzeme suç atıyorsun !"kücücük sandalyeye oturup birde bana yaslanıyor düsüp òlsem umrunda olmaz.

"Kızım sussana niye hala boş boş konusuyorsun ! Yapta gidelim kantine sıkıldım. " sandalyeden düşürsem bende düşerim kesin. "Çakma Sarı daha derse gitmek yerine kantin diyorsun  !" Işi gücü dersten kacmak.

"Pambık dis tellerini böğürüne döşerim kızım sussana ! Geldiler elim ayağım titriyor. "Sacını cektim. "Şu işini bitir seni döveceğim." elimdeki son üc kagıdı da yerlestirdim. Simdi Ceyda'yla uğraşsam bu bitmeyecekti ve yeni gelen hocanın dersine geç kalacaktım. Iki saat boyunca okuldaki tüm panoları düzenlemistim. Ibne Ceyda madem ceza alacaktın 'gelsin Sara'da yardım etsin Müdür Bey!' niye  diyorsun.

"Bitti !" omzundan destek alarak yere zıpladım. Yerinden sonunda kalkıp parmaklarını çok iş yapmış gibi kütletti.

"Şu olmamıs ve şu olmamıs pambık !" Annem gibi sakin olacağım yoksa cekemiyorum. "Sandalyeye çıkıp yap Ceyda!" sonunda beni de kendi gibi cins yapacak.

"Pambık karşim hadi len ben çıkarsam sandalye kırılır sen çok zayıfsın !"bahanesi dünden hazır en üst kattaki panoyu düzenlerken sandalyede dersten kactık diye zıplıyordu. "Ceyda hadi cık !" Belinden iterek sandalyenin önünde durdurdum.

"Hain pambık ! Seninle görüşecegiz. "gülerek "görüselim !" dediğim zaman "tut sunu " dediginde sandalyeyi tuttum. Panodaki kagıtları düzelttiginde "Ceyda..." sözüm bitmeden kalmıstım.

"Noldu lan !" Öküz gibi silkeleyince yanımızdan geçen siyah takım elbiseli genc görünümlü kırmızı kravatlı insan olmayacak insana baktım.

"Ohaaa !" Ceyda'dan gelen tepkiyle o ve yalnızca ben atmosferi son buldu. Yine dalmıştı işte her seye. Bizi iplemeyip ònümüzden giden siyah çantalı amerikan filmlerinde olan cok kuul erkek tipi ne yazıkki. Film yerine buraya düşmüs ve bizi göz ucuyla süzmüs hıh diyerek gitmis gibi olmuştu. Resmen yokmusuz gibi yada duvardaki boyaymıs gibi ònemsiz hissettim. Agızımı zorla kapatıp merdivende gözden kaybolan ne oldugu ya dakim olduğu belirsiz kisinin hayalini anımsayarak baktım.

"Yok böyle meteor. Okuyorsa o benim !" Ceyda güzel kızdı. Bense okulda ki ezik karakterinin en ezigi gibi duruyordum tellerim ve zayîf görünüşüm yüzünden bana bakma ihtimali binde sıfır eksi sıfır; ya da virgullü sonsuz sıfırdı. O kadar ki imkansız ve o kadar ki yoktu.

Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin