bölüm 64- anlaşma

3.1K 187 32
                                    

64:part 2

Ömerden

Amacından sapmıs bir tatilde daha neler olabilecek diye kafa yormayı bir kenara bıraktım.

  Ben buraya eglenmek icin gelmistim ama düsünceler denizinde boguluyordum. Amk zamanın dallası bile buna yetismezdi lan entrika üzerine entrika. Iyi ki kızları sevmiyorum düsürdükleri duruma bak lan!

" saraaa kalk hadiii. "

Teselli etmek bana göre degildi muratı gidip getirmeliydim. En azından bir isi yapmalıydım. Hem ben genelde kavgalari uzaktan izleyen pek önemseyen biriydim. Ama konu kardes olunca ayni kandan ayni candan olmasada kardes dedigim adam olunca ilgisizligim daha cok sefkate bürünüyordu. Bu hayatta sadece anneme iyilik yapmis bir cocuktum.

" ömer ne oldu ?? "

Arkamdan gelen sese dönmek isteyince bacagıma sarılan minik ufaklıgı aldım.

" ajmaa papam bıyaktı bisiiii.."

Aglamaktan gözleri kızaran minige acidim. Muratın ilk kez o halini görmüstüm neden acı cektiginizi ilk kez anlıyordum. Biliyordum çünkü o mutluydu ne kadar yalanda olsa o onlara inaniyordu. Ben kendi durumuma takilmazken ona takiliyordum.

" pambık iyi misin ? "

" murat gitti ceydaaa murat bizi bırakıp gitti.
"

Kalsamıydı amk ! Kalsa da kaldıramazdı lan ben duyunca bile kaldıramadım. Murat yavsaktı falan ama seviyordu amk sizi seviyordu. Ben de seviyordum ama o ikinizi birden delicesine seviyordu. Her aradıgımda sizi anlatıyordu. Sizden dolayi herkese mesafe koydu.

" ajma paapamı getiyyy..?"

Aglamaya devam eden sahranın gözündeki yasları sildim.

" ömer nereye gitti murat"

Ceyda omzundan yakamı cekince kendime geldim. Lan bu duygu seli bana göre degildi. Kız icki günes tatil futbol yüzme gibi aktiviteler yapmalıydım.

"Lan bilmiyorum gitti iste. "

" ajmaa paapamı buyyyaayım!"

Sahra yüzümü kendine cevirirken aklımı devreye soktum. Bu tatile ne kadar dolu gelmistik lan simdi bosalıp gidiyoz biz muratla alemlere akacaktık.

Sahrayı kucagımdan indirip saranın yanına bırakırken arkamı döndüm. Dönmemle o sevmedigim pic kurusunu görüp üzerine yürüdüm.

" senin o çeneni sikcem lan ! Bu zamana kadar ne kocalık ne babalık yaptında  sahrayı kendi kızım dersin! "

Yası büyük olabilirdi ama kuzenime de yaptıklarını unutmayacaktım. Parazit gibi milletin hayatına giriyordu darmadagın ediyordu herkesi. Yumrugumu sıkıp yüzüne vurup geriye savrulusunu izlemek yerine arkasında bulunan arabayıactım.

" ömer bekle bende geliyorum"

Sara aglamakla arkamdan söylenince duymadım.

"Sara olmaz ben sana getirecegim !"

Kolumdan tutarken dönüp yüzüne baktım. Semihi sevdigini biliyordum amk murata neden bunu yaptı lan ! En azindan olmaz deseydi alısma bize deseydi ben dönünce semihi sevcem deseydi. Kızlar hep bencil lan!

" olmaz bende gelecegim "

" ajma meni de götüy "

Sabır sabır amk madem cok seviyordun niye yaptın lan basta neden yaptın! Dur deseydin murata alısma bize deseydin ben semihe dönecegim deseydin duyguların bu kadar mı yogun pezevenke !

Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin