"Ben ben kirlendim Semih. Onlar bana saldırdı... ben artık o sara degilim. Beni sevmene gerek yok artık. Git burdan yalvarırım git."
Gitmeliydi. Ben artık ona inanmıyordum. Hic bir insana inanmıyordum. Ama delicesine ona sarılmak istiyordum. Acelya yalanmıs yalan olsa da umrumda degildi. O huzur dolu gözlerinde kaybolmak istiyorum.
"Saram biliyorum. Her seyi biliyorum lütfen aglama"
Dedigini dinlemek icin her seyimi verirdim. Icimden gelmiyordu. Yaklasırken geri cekildim. Hani o boynunu öptü diye sarılmamıstım ya simdi ben daha kötüydüm.
"Yapma! Benden artık hayır gelmez sana. Bana cok kötü seyler yaptılar. Senin saran olamam"
Icim acıyordu. Her seyimle onun olmak istiyordum. Bir kere benim olmustu. Imkansızı basarmıstım. Simdi onun olamazdım.
"Ben ben cok perisan haldeydim. Üzerimde ki mont bile parcalanmıstı"
Ellerim titriyordu. Karsımda ona bakamıyordum. Ona her seyi söylemeyi istiyordum. Biliyorum o beni sevmeyecekti.
"Sana bir sey yapmadılar saram. Yanında olamadım. Olmayı beceremedim."
Bana nasıl bir sey yapmadılar. Onlar bana saldırdı. Ben pes ettigimde bana sahip olmuslardı. Montum yırtılmıstı.
"Lutfen yaklasma. Anlamıyormusun beni taciz ettiler semih"
Anlamadıgım bir sekilde kahkaha atmıstı. Ona ne olmustu. Sinirlerimi bozulmustu. Gidecek miydi buradan. Gitmesin!!
Ama gitmek zorunda ben onun olamam bu halde."Gel buraya. "
Az önce gülerken simdi sakindi. Ona ne oluyordu böyle. Bir adım daha yaklastı. Duvara dogru geldigim icin kacacak yer bulamadım. Onun kollarına girersem asla o yerden cıkamazdım.
Yanıma yaklasınca cöktüm yere. O bana sarılmamalıydı.
Dizimi kendime cekip kapandım. Yalnız kalmak istiyordum. Canım yanardı ama buna degerdi. O bensiz mutlu olmalıydı.
Ellerini sacıma degince ürpermistim.
"Sana bir sey yapmadılar saram. Onlarla konustum "
"NASIL YAPMADILAR YA NASIL YAPMADILAR. MONTUM BILE YIRTILMISTI!!"
Aglayarak bagırdım. Onlar bana dokundu neyini anlamıyordu.
"Montunun parcası bu mu?"
Cebinde ki mavi renkte olan parcayı cıkardı. Onlardan mı almıstı. Ondan mı beni bulmustu.
"Hı... hı... "
"Direge takılmıssın saram ondan parcalanmıs"
Ne demek direge takıldım.
"Sana bir sey yapmadılar. Sen orda düstügün icin kactılar. Üzerin falan acık mıydı."
Hayır anlamında kafamı salladım. Yapıp kapatmıs olabilirlerdi.
"Onlar sana hic bir sey yapmadı."
Ahhh tabi kan falan yoktu. Onlar bana dokunmamıstı. Ben nasıl yanlıs anladım.
Gözlerimi silip bana bakan adama baktım. Ben onlar beni taciz etti diye düsünüyordum. Mantıklı konusuyordu. Ama dokunmalarını ve yüzlerini asla unutmayacaktım.
Elimi tutmasına izin verdim. Diger elimi de tutarken onu izledim. Onunda gözleri yorgundu. Kırmızı ya calan beyaz göz bebekleri vardı. Yine üzerinde o elbise en son gördügüm elbise vardı. Üzerini kırmızıydi. Tutan ellerine baktıgımda kuruyan yaraları gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )
Ficción General"Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..." dedi kadın sonrasında ise adama sıkıca sarıldı. Onunla nefes almak bile kadına bir ömür sürerdi.