62: 2.part
Semihten
"dokunursan sende faydalanırsın"
Elini caresizce cekerken bagıran özgenin cenesini kavradım. Bu seferde baska bir telefon calınca küfrü basmak icin cenesini bıraktım.
" KIM ARIYOR LAN??"
Calan telefonu uzaten annemin yüzüne bakmadım.
" na var arda ne diyon lan ! "
Sürekli calan telefonlardan bıkmıstım. Şu canımı birisi alsa kurtulsaydım o kadar ki bezmistim. Bu gercekler ve benim hayatımdan ne istediklerini artık anlamıstım.
" semih olum ne oluyor iyi misin? "
" iyi degilim lan"
Özge yerinden ayaklanacakken sacını daha sıkı tuttum. Iyi degildim boka bulanmıs gibi hissediyordum kendimi. O kadar igranc bir ruh halindeydim ki. Bir insan ailesinin bu denli kumpasa düskün olmasına anlam veremezdi ya bende veremiyordum. O kadar ki bulanmistim aklım donuyordu artık.
"Otur lan "
" semih ne yapıyon orada sen olum ? "
" beni cehenneme sürükleyen insanlara cehennemi yasatıyorum degil mi lan?
Hala sinirden şakaklarım titriyordu. Özgenin sacını savurup masaya demesine ramak kalırken tuttum.
"Olum sacma sapan bir sey yapma bak."
" yapacagım önce onları sonra kendimi bitirecegim! "
Telefonu kapatıp zırlamalarına daha fazla dayanamamıstım. Hem yapıyolardı hem de sucları yokmus gibi hüngür hüngür aglayıp rol yapıyorlardı.
" ee bakalım kuzen sana ne yapayım ?"
" semih yalvarırım ..."
" şşş .. sakın ! Bana yalvarma acıma hissi yok bende ! Benim duygularımı öldürene kadar hayatımı siktiniz ! Degil mi gupse hanım? "
Tiksinircesine özgenin sacını sıkıca tutup elleriyle çırpınıslarınıyla kendini kurtarmaya calısırken anneme baktım.
" semih olum ben bilmiyordum böyle olacagını hep sara yüzünden onun ailesi yüzünden dagıl.."
Özgenin ensesini savurup sinirle saclarıma gömdüm.
" lan niye beyniniz almıyor amk senin pezevek kocanın isi hep daha sara diyor ! Onuda soguttunuz lan benden benim acizligimi yoklugunda fırsat olup yatagıma koydun ! Sara gitti anlıyor musun gitti mutlu ! Biz bize dönelim kocanın bizi dagıtmasına dönelim ona nasıl benzedigine dönelim ! Lan ben senin tek oglun degil miydim nasıl yaptın bunu vicdanın yok muydu! O kızı tanımıyordun eve yerlesti diye kocan evden gidince sevdigin kıza kin güttün lan! Bi kocan kadar olamadı mı senin oglum dedigin ben! Bende mi baskalarının hayatını sen gibi onun gibi mahvetseydim o zaman mı severdiniz beni lan!"
Yüzüne sinirle baktıgım kadın benim en sevdigim kadındı.
" ben hata yaptım oglum"
Aglayarak söylese bile zerre acıma hissi yoktu.
" sizin hatanız benim üzerime miydi lan benim düsünüyüm derken istemedigim bir hayata hep mahkum ettiniz size ne yaptim ben ! Niye dogurdun beni bu acıları yasatmak icin miydi. Birbirimize bu denli nefret kusmak icin mi dogurdun beni ! Kocanla bir olup tekrsr hayatımı mahvetmek icin mi bunu bana yaptın !"
" ogl-u.."
" deme su kelimeyi o kelime benim ecelim oldu lan beni artık delirttiniz yasamaktan bile zevk almıyorum yeter artık! Deme o siktigim lafı deme lan deeme!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )
General Fiction"Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..." dedi kadın sonrasında ise adama sıkıca sarıldı. Onunla nefes almak bile kadına bir ömür sürerdi.