Merhaba yine kapak konusunda sıkıntılarım var 😂
Yardım edin 🙊🙊4.Bölüm : Okul
Üzerimi giymeyi sonunda bitirip aynanın karsışına geçtim. Solgun ve şiş gözaltlarımı kapatmak için krem kullanmıştım. Uykusuz ve aglamaklı geçen her günüm suratımda koca bir iz bırakmış gibiydi. Kapattıktan hemen sonra prize taktıgım saç maşasını kullanıp saçımı düzlestirdim. Ne kadar insanların göz zevkini bozmuştum salık görünüşüm sanki biri bana işkence etmişte bende toparlananamamışım gibi bir görüntüm varmış. Çok salmışım kendimi toparlamak yine bana düşmüştü. Saçıma şekil verip kullanmadığım çalışma masasının üzerine koydum. Okula gitmek icin hazırdım sanırım.
Yine dolabın karşısında bulunan aynaya gecip son kez baktım. Her şey yolunda gözüküyordu. Okula giderken genelde anneme saçımı ördürürdüm şimdi ise yalnız yapıyordum bir kaç seyi. Bana yeni alınan okul formam üzerimde sırıtmıyordu. Kırmızı siyahlı okul eteğim diz kapağımın biraz üstünde ve bana tam gelen siyah kazağımsa bedenimi sarmaktaydı. Sanki ölcülerimi bilerek almıs dolaba koymuşlardı.
Dün Gupse Abla'dan öğrendiğim kadarıylada babam tüm mirasını Mete Amca'ya bırakmıstı evimizde dahil. Ben daha cok babam ölünce satıldı yada baskası aldı sansamda bizimmiş onu öğrenmistim. Hatta çıkışta bir sorun olmazsa evimede uğrayabilirdim kitaplarım oradaydı. Sadece sırt çantam buradaydı.
Sırt çantamı odadaki ikili koltuktan alıp sırtıma koydugumda dolaptan soyah montu cıkardım. Onuda onlar almıstı kendi montumu bu gün alıp eşyaları pek kullanmayacaktım. Sonuçta kendi eşyalarımda yeniydi. Terliğimi siyah corabın üzerine giyip kol saatime bakarak odadan çıktım.
Kafam sert bir cisme carpınca elimdeki mont aniden düşüvermişti. "Önüne bakarak yüremiyor musun bakar kör müsün yoksa !" odanı tam karşıma yapmasalardı. Yok böyle talihsizlik montumu egilip yerden aldım. "Kime diyorum ? " bana kime olacak. Yüzüme kocaman bir sinir ifadesi yerlestirip yüzüne baktığımda o benden daha sinirli bir tavır sergilediği icin tekrar susarak önüme döndüm. "Özür dilerim!" siyah kumaş pantolonun tek cizgi olan ütüsüne bakarak dedim.
"Hadi yürü yemegini ye sonrasında arabaya !"neden hep aynı tondaydı sesi ve hep emir veriyordu. Dün Arda hoca'sız eve geldiğinde bile hep somurtmustu oysaki fotoğrafında cok tatlı duruyordu.
Montu koluma koyup merdivenlerden indim. Şu merdivenlerden asla kurtalamıyordum. Kendimi bildim bileli merdiven her gün beni isyana uğratıyordu. Her sabah o merdiveni iniyordum evdeyken ve her sabah aynı merdiveni bir seylerimi unutarak cıkıyordum. Evimde kurtulamadığım merdivenlerden burada da kurtulamamıştım. Okulda da aynı merdivenlerdi. Hayat sanki merdivenlerden ibaretti her basamagında bambaşka bir olay ve her basamakta bambaşka dünyalar. Bitmiyordu bitmeyecekti hiç bir zaman bu basamaklar.
Mutfaga girdigimda Gupse abla güzel bir kahvaltı hazırlamıstı. Masanın görünüsünden insan doyururdu. Dün hic söylenmeden o kadar pasta börek kek yapmıstı.
"Günaydın abla !" yanagına minik bir öpücük kondurup karsısındaki yerimi aldım. Beni bastan aşagıya gözleriyle süzdü. "Çok tatlı ve değisik gözüküyorsun kuzum. " sanırım geldigimden beri gözlerine hep taciz ediyordum. Dagınık biriydim sacımda özensiz bir topuz ve banyo yapsamda çıkarmadıgım gri pijamalarım. Elimdeki montu ve sırtımdaki çantayı yanımdaki sandalyeyle arama koydum. "Iyi yönde mi kötü yönde mi dedin onu ?" Iyi yönde dedigine emindim ama yine sormak geliyordu içimdr.
"Çok iyi yönde tatlım. Cok tatlı olmuşsun !" elime catalı aldıgımda tebessüm ettim. "Ogluşum sanada günaydın !" Konustugumuz sırada yanıma sessizce oturan Semih hoca'ya annesi dediginde basıyla işaret verdi. Galiba o sanada günaydın demekti. Hareketlerinden onu anlamak daha kolay oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )
Ficção Geral"Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..." dedi kadın sonrasında ise adama sıkıca sarıldı. Onunla nefes almak bile kadına bir ömür sürerdi.