bölüm 63(evlilik teklifi)

3.6K 189 5
                                    

63:2.part

Ceydadan

" murat nasil sana etmisti."

Merak ettigim soruyu sormustum pambıga. Uzun süreden sonra bana garip geliyordu askları.

" aslında biz sahra dogduğunda evlendik"

Gözlerimi kocaman açarak bir zamanlar tanıdıgım ama su sıralar tanıyamadıgım cocukluk arkadasıma baktım.

" nasil yani sahra evlilik dışı mı? "

Hem neden adı sahraydı benim prensesim hem o murattan mıydı. Gider gitmez nasıl yapmıslardı murat fazla konusturmuyordu ama sarayı bos buldugumda zorlayacaktım.

" kısmen öyle "

Ardanın ıslak bedenin tenimi ıslatmasıyla yerimde kıpırdandım kolunun biraz daha hafifletirken saranın anlatmasını bekledim.

"Biz muratla hastanedeyken murata acil bir telefon gelmisti"

Sara sözünü kesip denize dogru bakarken bende aynısını yaptım. Murat semih ömer ve sahra geliyordu.

" anlat pambık? "

Murat saranın yanına otururken sara omzuna yaslandı minik sahrada saranın üzerine oturmustu. Semih ardanın yanına ömerse muratın yanınaydı. Bizim icin rüya gibi gelebilecek olan tatil simdi rüya gibi degildi.

" nee anlatıyonuz?"

Murat saraya sorarken gülümseyen sara hic bir sey söylemeyecege benzerken atıldım.

"Kanka sizin nasıl evlendiginizi"

Murat ve sara birbirine bakıp gülerek gözümü kısarak bende onlara baktım.

" ya anlatın çatlatmayın sana "

Ardanın kolundan ayrılırken sahra semihin kucagına gidince göz devirdim. Sanırım sadece arda olmasını istiyordu. Ona kinliydim neden tatilimize geliyorduysa.

"Anlatıyorum murat?"

Sara söylenirken murat ömerle kas göz isareti yaptı.

"Murat bizi sahrayla birlikte birakip telefondan sonra odadan cıkıp gidince bir kac saat onu bekledim. Bana haber vermeden bir yere gitmezdi ama süphe ederek bekledim"

Ömer konuya dahildi sanırım hala pis pis gülüyordu.

" en sonunda yine dayanamayarak sevmedigim hastanede uyuyakaldigimda yedigim serumlar ve ignelerle kac saat uyudugumu bilmezken telefon hic durmadan calmıstı. Küvezde yatan minik sahranın daha adı konmamıstı tabi o zaman oda aglamaya baslarken hemsire odaya girince sarayı yanıma verirken telefonuda rica ettim. "

" bence anlatma gerisini"

Ömer lafa dahil olunca sinirlendim ne olduysa zaten hep benden gizliyorlardı. Ardada olmasa kendimi üvey evlat gibi hissedecektim.

" yaa ömer sus bi"

Onu susturup saraya imalı imalı baktım.

" gelen telefonda ömer ve murat konverans görüsmesindelermis o sırada bende girdim. "

Daha da heyecanlanmıstım yani hem bunun evlilik teklifiyle ne alakası vardı.

" bana selam verip konuya direk gecen ömer oldu. Sara muratla evlen murat geveleyip duruyor derken afalladim tabi"

Susan pambıga baktım ne yani cok sacma bir evlilik teklifiydi.

" murat dogru mu diyor dedim sara bir saat icin de evlenemezsek sınır dısı edilecegiz . O sırada anladım ki vizemiz bitmis tabi turkiye dönmek canıma minnetti ama bu ağrıyla gidemem dedim. Nasil evlencez derken ömerin yanında bir imam türkiyedeymis o sıra. Muratın yanındaysa devlet memuru ve papaz"

Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin