Açelyam arıyor...
Gözlerimi ovusturup uyku sersemimiyim diye kontrol ettim. Aksam koltukta uyuyakalmıstık. Ben oturuyordum semih hocada dizimde yatıyordu. Boynumu zar zor kaldırıp arayan numaraya tekrar baktım. Esofmanın cebinden koltugun yanına düsen telefonda açelyam yazıyordu. Dünde bana saram demisti. Acaba her kıza mı böyle diyordu. Susmak bilmeyen telefon uykusunu bölmüs olmalı ki gernesti. O gözlerini acmadan uyuma numarası yapmaya calıstım. Oscarlık bir oyuncu degildim ama sacmalayacak bir harekette bulunmassam yapardım. Okul elbisemle yataga atlayıp hırsız mı diye korktugum zamanda sacmaladıgım gibi olmazdı.
"Hı..."
Telefonu acmıs olmalı ki sesi kesildi. Acaba acelya kimdi. Okuldaki ogretmenim olmasında yahu ben ne sacmalıyorum. Herkese yesil ısık mı yakıyordu. Beni de öpmüstü.
Iyice yavsak oldun sara...
Kes sesini ic ses ben yavsak degilim..
Bu aralar kisilik bozuklugu yasıyorum sanki ne malım ben.
"Acelya git yat gelirim ben."
Telefonun karsısındaki her ne söylediyse kapandı. Adam cins mi ne mi.
Kucagıma inen agırlıkla boynuma ağrı girdi. Dogrulsam da imkansızdı. Saat daha erkendi de kendime iskence yapıyordum su an. Mazoist falan mıydim.
"Sara"
Koluma dokunan semih hocayla sarkan basımı kaldırmaya calıstım. Yarım yamalak sesimle efendim dedim. Bu durumda oscarlık oyunculara tas cıkarırsın. Ama ondan önce acelya kim onu bul.
Bir de acelyam demis sevgilisi miydi.
"Gel yanıma uzan"
Hah yanımı bir düsünüyüm tabi ki evet. Ama hayır diyecegim acık kapı.
Basımı kanepenin yaslanma yerinden kaldırmaya zorlayıp ovusturdum. Okul yoktu. Hafta sonu oldugu icin sans benden yanaydı. Bir de boyun agrısıyla gidemem..
"Ovvvv.."
Boynuma saplanan agrıyla elimi götürmem bir oldu. Karsımda oturan semih hocanin eli elimin üzerine gelince icim tuhaf olmustu.
" iyi misin. Bir sey mi oldu."
"Boynum tutulmus."
Yerinden kalkıp odasına daldi. Ya hu burda acı cekiyoruz adam bırakıp gidiyor.
Takırtılar gelirken boynumu elimle ovmaya calısıyordum . Hangi akla hizmet uyudum ki. Zaten onu kaybetme korkusu her syi yaptırıyordu. Ama o ise beni bırakıp odasına gitmisti. Uykusu daha önemli tabi.Yerimden kalkmak icin ugrassamda ayaklarımda tutulmustu. Yatakta güres yapardım simdi ise kanepeye cakılı hareket bile edemiyordum. Kanepenin basından yardım alarak dogruldum.
"Otur sara"
Arkamdan gelen otoriter sese bakıp yüz seksen derece döndüm. Boynumu ceviremiyordum. Malum yüzümün ona dönmesi icin kendime biraz iskence yapacaktım. Sonunda zafere ulasacak kupayı alacaktım.
Göz isaretiyle oturmamı soyleyip arkama gecti. Ne yapıyordu o orada.
Elinde ki soguk sey boynuma dokundu.
"Yaaa.. soguk.."
Boynumu cekmeye calısınca agrı tekrar girdi. Yenilgiye ugramıs sekilde pes ettim.
"Sara kas gevsetici boyunda da ise yarar. Bagırma soguk. Ben sana demedim ya orda uyu diye."
Hem suclu hem güclü. Suçlu benim tabiki de o bay mükemmel. Iyi niyetim canın cehenneme.
Az kaldı küfredecegim ne bicim agrıysa. Ama ben küfürü sevmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )
General Fiction"Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..." dedi kadın sonrasında ise adama sıkıca sarıldı. Onunla nefes almak bile kadına bir ömür sürerdi.