66:2.part
Anlaticidan
Saskınlıklar bir süre sonra gecerken kurda kuzu emanet eden murat ici rahat olmasada mecbur kalarak bunu yapmıstı.
Sarayla sahranın gidisini izlerken tahmin ettigi gibi ikiside sulu gözdü aglamıstı. Murat gözden kaybolana kadar caresizlikle bakmıstı. Simdi gidislerin ne kadar can yaktigini anlıyordu. Eve caresizce girip soguklugu simdiden hissetmisti. Ikisininde gürültüsü onun nese kaynagı olmustu farkina varmadan koltuga otururken kafasini geriye atıp gözlerini kapattı. Aglamak gibi bir his vardı ama cok güclü odugundan burukluk yerine almıstı. Murat canı cok acıyınca aglayan bir cocuktu.
Ömer o sırada havuzdan cıkıp odaya girerken muratı kendi halinde bulunca oda sessizligi farketmisti. Sahranın simdi cıvıl cıvıl oratada şakıması gerekiyordu.
" bizimkiler nerede ? "
Ömer merakla sorarken kafasini elindeki havluyla kurulayıp üzerindeki sortun ıslaklıgıyla muratın yanına geldi.
" gittiler "Murat bu sözü hic sevmedigini farketti.
"Nereye? "
Ömer murata ayakta dikilmis bakarken murat kafasini kaldirdi.
" döndüler iste abi ya. "
Ömer yine anlamazken muratın suratına baktı.
" kimle gittiler len kıza sinirli oldugundan git dolmusa falan bin demedin demi ? "
Murat zorla tebessüme ederek basinda aniden olusan agriyi dis bileyerek ömere baktı.
" olum la yok iste bindirdim gittiler "
Murat acık acık söylemeyecekti. Mecbur kalıp semihle göndermisti simdi ise pismandi.
"Hay aklina sokuyum la senin hadi anlat bakalim derdini? "
Ömer demesede durusundan anlamıstı murat her zaman iyi niyetli biriydi.
" olum bilmiyorum ya icime sinmiyor semihle gitmeleri ama yani kim bilir belki iyi olur babam alacak zaten de onu. Her sey cok karisik lan valla. Olum saranın üzerinde sanki ben baskı yapiyormusum gibi geliyor. "
Murat bu söylediklerini o kavgadan sonra düsünmüstü.
" olum la sacmalama bence sara seni seviyor ama sevgili gibi degil cok mal bir kelime o da olum iste anliyor insan birinin gözlerinden. "
Ömer bunu farketmisti yani ikiside birbirini alıskanlıklarindan seviyordu. Ama sonucta murat duygusal acıdan zayıftı. Ilk basta sarayi suclu buluyordu ama sonradan gözlemlemisti. Sara muratlayken mutluydu semihleykende diken üzerinde durur gibiydi. Bakısını farketmisti ama murat yanindayken hep daha ölcülüydü. Sara cogu kızdan farklıydı ömerin tanıdıkları cogu kızdan. Sara saf bir kızdı kendi cıkarlarını bırakıp baskalarinin cıkarı icin savasacak cinstendi. Temizdi ilk sevdigi insanin semih oldugunu biliyordu saten hep de o olmustu. Yani sara murata alısmıstı muratta ona.
" biliyorum onu tanıyorum ama abi ne bilim bir cocuk oldugunu düsün en sevdigin iki oyuncagın olsun onu baskasina verirmiydin? "
Ömer ayakta durmak yerine üzerindeki islakliga aldırmadan oturdu.
" simdi onu dogru dedin hadi farzedelim senin bir oyuncagın var ve onu cok seviyorsun ve sonunda bir sey oluyor onu kaybediyorsun "
Murat ömerin söylediklerini kafasinda düsünmeye basladı.
" o oyuncagını baska biri kapıyor. Sen o oyuncak icin herkesi sucluyorsun ama oyuncak yine senindir . Ondan vazgecebilir misin baskasi aldı diye. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )
Ficção Geral"Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..." dedi kadın sonrasında ise adama sıkıca sarıldı. Onunla nefes almak bile kadına bir ömür sürerdi.