bölüm 58

4K 192 1
                                    

Part 1

Anlatıcıdan

"Cok uzun yıllar öncesinde bir tane kırmızı baslıklı varmıs. Bunun bir tane dedesi varmıs... "

"Yaa murat dede degil anneannesiydi düzgün anlat sunu."

Sara muratın yatakta sahraya hikaye anlatmasını yatagın ucuna oturup bagdaş kurarak dinlerken murat sahrayla yataga uzanmıstı.

"Kızım sanki ben dedim anlatıyım diye gel anlat o zaman. Sahra annene soyle babanın isine karısmasın"

Sahra ortada kalınca bir annesine bir babasina baktı. Sonra masal anlatan babasına sarılıp annesine dudaklarını büzerek baktı. Giydigi minik pembe pijama takımıyla yanaklarının pembelesmesini sara gülerek izledi ikisine ne kadar sey borcluydu. Bu mutlu hayatı sadece ikisine vadediyordu ve onlarin yoklugunu düsününce ici burkuluyordu.

"Ay...neee.. paapamm.. aynatjın... sen kayıjj..maaa"

Sahra hikaye dinlemeyi o kadar cok seviyordu ki iki gündür bu evde kalmaya alısmıs ve odaya gecmek icin fırsat kollayıp masal anlattırıyordu.

"Aferin kızıma... nerde kalmıstık "

Murat aklına öyküyü getirmeye calısırken hatırlamadıgı gelince sahraya sormustu.

"Dedesi varmıs murat pempe panjurlu kızın"

Sara gri pijamasına bir süre dalıp söylemisti.

"Ay..nee kıymızzzı... kıymızı... "

Sahra muratın kolundan kurtulup kücücük bacaklarını annesine bakarak bagdas kurup saranın yaptıgı gibi cenesine elini dayamıstı yumruk yaparak.

"Kızım ha pembe ha kırmızı ne fark eder. Iste bunun bitane dedesi varmıs kırmızı baslıklı kız sepetine elma doldurup dedesinin büyük evine gitmis. "

Murat uzandıgı yerden kalkarken siyah yatak baslıgına sırtını dayadı.

"Iste bunlar evde otururken bir tane cadı girmis sonra bu cadıya elma vermis"

"Murat bu masalı bildigine emin misin ya güzelim masalı katletmekle kalmadın küllerini bile bırakmadın "

Sara murata gülerek bakarken bilmedigini bildigi icin ilk basta anlat diye o tutturmustu.

" yaaa... mamaaa..."

Sahra fransızca ve türkce karısımı saraya kızarken sara agızına fermuar cekip kenara dogru atarken muratla göz göze gelince gülümsedi.

" sara sus ya surada en heyecanlı yerine geldik. "

Sara ellerini havaya kaldırırken murat sahrayı dizine aldı.

" iste cadı gelmis elmadan ıssırmıs ölmüs ya kızım sonra da bunlar da mutlu mesut yasamıslar hadi uyuyalım anlattım."

Murat hikayeyi sonlandırıp uyumak isterken sara dudagını büzdü. Hayatın katledilen böyle bir hikaye görmezken murat bilmis edayla kızına baktı.

" papa... kuyt neyddee.."

Murat kızını gözlerini acıp bakarken kırmızı baslıklı kızda kurt oldugu aklına gelmisti. Kücükken bile kız masalı diye dinlemediginden simdi pisman olmustu.

" kızım baban kurdu yemisss "

Sahra muratın kucagından kalkıp annesini dinlerken muratın dizine basıp altındaki bezin verdigi yumusama hissiyle dogrulup gıdıgına uzanınca muratın  omzundan yardım alarak dikildi.

Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin