79.Bölüm

2.6K 151 4
                                    

Merhaba Ben ✋

Buraya kadar okuyup sabreden Merhaba Ögretmenim ailesi sayılı Bölümler çabuk geçer bu günde böyle olsun bakalım 😂

79.Bölüm

"Anne Semih nereye gitti ?" merdivenlerin bitiminde gözlerimi acamayarak sordum. Uykum vardı yorgundum üstüne üstlük.

"Bilmiyorum annem nereye gittiyse hadi yemeğe gel sende uyuma artık!" annem demesi uykulu uykulu cok hoşuma gitmişti. Teorik olarak daha annem sayılmazdı ama evlenince tamamen annem olacaktı. Üzerimdeki tayt ve tişortu hic çıkarmaya niyetim yoktu üst katada cıkmaya. Merdivene yaslanmayı bırakıp yürüdüm. Semih yine ve yine nereye kayboluyorduysa. Buradan kacıp birde Ceyda'lara gidiyormus iki gün önce öğrenmiştim bir de bunu insan bir şey söylerdi.

"Aynneee !" kızımın saçlarını icime cekip acık olan televizyonun karsısında koltuğa oturdum. Boya işi beni cok yoruyordu birde kokusundan pek duramiyordum. Yedi yirmi dört nerdeyse her cam ve kapı açıktı. Tiner çeken kişilere dönmezsek iyi bir durumdu. Hiç kimsenin etkilenmeyip benim etkilenmem anormal bir durumdu. Ögle vaktinde ansızın uykum gelmişti.

"Anne ?" yanımda oturup televizyonda ki diziye bakan Gupse abla'ya döndügümde güldü. "Efendim kızım !" Burnuma yemek kokusu gelince kocaman sırıttım. Cidden anne yemeği ayrı bir güzeldi. Kendi yaptıgım yemegi sevmesemde Semih ve Gupse ablanın yaptıgî yemek cok güzel kokuyordu. Annemin ölmeden önce kokuttuğu ev gibiydi kokusu.

"Semih ne zaman çıktı ?" Semih'i evde bulana iş dışında aşk olsun ! Adam evlenmeden evden soğuyordu. Tabi gece yanımda uyumadıgı icinde bir sürü dırdır yapıyordu. "Sen uyudun o çıktı. Birazdan gelir annem aradım. Rüyandamı gördün hemen semihi soruyorsun ! " evet tabiki de rüyamda gördüm. Her zamanki gibi bilinç altım Semih'le dolu olunca kendimi Semihi düşlerken hayal ediyorum hep. Oda rüyama giriyordu. Bu gün uyandığımda yastıgımda kokusunu hissetmistim.

Uyumaktan nemlenen saçımı toplamak icin Sahra'yı yanıma oturtup bebegini verdim. "Rüyamda gördüm ama merak ediyorum nerede olduğunu anne. "yalan söyleyecek değildim ki hem ben onun su an pek bir şeyi olmasamda merak ediyordum.

"Gelir birazdan. Ben yemeğe bakıp geliyorum canım !" ayaklandıgında yerimden kalktım. "Anne sen otur ben yaparım hem yorma kendini. Gelinin olamasakta bir kızın var. Yaparım ben niye zahmet ediyorsun !" gelin olma mevzusuna taktığımdan değil ama olmak istiyorum. Semihin gelini ne hoş olurdu. Kalmıs surada beş gün. Ben sanki hic evlenmeyecek gibiydim. Ne bir hazırlık nede bir kutlama vardı.

Sadece imza atıp bitilecek bir organizasyon ! Zoruma gidiyordu ne yani takmasamda her kız bir kere bembeyaz gelinlik giymek ister. Ilk evliligim kağıt üzerinde de olsa Murat cok anlayıslı olduğu icin bana gelinlik almıstı. Bir kere giymiştim ama Semih hiç oralî değildi.

"Tamam kuzum !" dediginde olaylarve düşünceler tüm aklımdan gittiğinde mutfaga yöneldim. Yemek kokusu burnuma daha cok geldiginde icime çektim. Ne hos kokuyordu böyle yemek kokusu. Tencerede ki patlıcan yemegini ve çorbanın tadına bakıp altını kapattım. Yeni mutfak boyası ve kırmızı ve grinin hakim oldugu mutfak dolabı bana sanki başka bir yerdeymisim hissi veriyordu. Bütün her seyi degistirmeye çalışmıslardı. Iki gün içinde bir sürü adam eve gelmişti. Murat Ömer ve Semih her şeyle ilgilenmisti. Onlara minnettardım. Ceyda ve Arda ise akşamları gelebilmişti.

Mutfağın bahçeye açılan kapısından cıkıp öglenin sıcağının bunalttıgı havanın kokusunu içime çektim. Bahce yine renk cümbüşüydü elma ağacında olgunlaşmaya baslayan elmayla doluydu. Erikte vardı ekşice. Annem bunları ne güzel düsünüp yapmîştı. "Ayse Apar ve Fuat Apar her şey sizin mirasınız!" mırıldanıp cıplak ayağımla çimene bastım. Ayaklarım cimenin sıcaklıgını hissederken gözlerimi düşen güneş ısığıyla kapattım.

Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin