-YILBAŞI ÖZEL-

2.8K 157 2
                                    

Gercek romandan tamamen bagımsızdır 😄
Hepinize varlıgınız ve verecegiz oy ve yapacagız yorumlar icin tesekkur ederim simdiden.

Lise zamanında yılbası olsaydı temali:

" hocam ya ayda yılda bir sey istedim her zaman yok diyonuz hepte böyle pinekliyonuz."

Koltukta oturan semih hocaya bakmaktan gòzümü alamıyordum. Adama ayda yılda bir isim düsmüs ne kendisi cıkıyor ne de beni cıkarıyordu.

" sara sacmalıyon otur evde ders calıs yeni yıla ders calısarak gir de aklın biraz basına gelsin yeni yılda da böyle sacma salak icatlar cıkarmazsın. Hem benimle giriyorsun evde daha ne istiyorsun. "

Ayakta tepinmekten sıkılıp ilk götürürüm diyen sonra beni satısa geciren bay çarpıma baktım.

" size söz veriyorum ya tam on ikiye gelince bir tane soru cözecegim hocam ya hadi gidelim. Ne kadar cinssiniz ya ayda yılda bir bir sey istedim. Zaten günün  yirmidört saati yanınızdaydım."

Kanepede kasları havalanırken elindeki zeka küpünü bırakıp yüzüme dik dik baktı.

" ayda yılda bir mi ? Ve ne cabuk unuttun yanımda uyuyup sarıldıgın günleri."

Tamam bu aralar cok sey istedim. Mesela soru cözerken ona cözdürmek, yemek yapması icin trip atmak, gezdirmesi icin bir sürü çene çalmak, yalandan aglayıp isime geleni yaptırmak, lazım olan her uyuzlugu yapmıstım. Birde o konular özel ya ama!

" tamam kabul ayda bir isim düsünüyor.." dedigimde kasları yine havalandı. " tamam ya hadi bu son hem o konulari sey etme"
Yalvarır gibi yapıp kanepenin yanına ayaklarımın üzerine kıvrıldım.

"Yemem öyle lafları artık m son son dediginde ki yine bu durumdaydık.. olmaz. "
Agızını kemküm ederken cok tatlı duruyordu ama yine uyuzdu ne yani en son son dedigimde sadece benim pijamalarımı üzerine giymisti. Aslında o zaman mecburdu iddiaya girmistik oda benim pijamalarımı giyip dans etmisti. Yani daha cok dizine gelen pijamalarla oryantel şow yapmıstı. Erkek adam sözünün eriymis ya hani gururuna yediremesede onu yapmıstı. Tabi cok komik olmustu ama konuyu acmıyacagım diye sòz vermistim.

" ya hocam o zaman iddiayı kaybetmistiniz ama ya bunla o bir mi ben alısverise bosuna mı cıktım hadi ya. "

Elini avucuma alırken elimin icine hapsedip gözlerimi pörtleterek baktım. Kedi gibi masum bakımıyordum.

" onda bile hile yaptın len "

Yerinden dogrulurken güldüm arda hocanın üzerinden iddiaya girmistik. Kırk yıllık tanıdıgı arkadası yani lafın gelisi kırk yıl adam benden altı üstü dört yas büyük yirmi iki yıllık neyse iste. Bir hafta sevgili yapamazmıs kimseyle o kadar uzun süre ask yasamaz dedi. Bende yaşar dedim Iddialasınca o bana erkek kıyafetiyle dans edeceksin demisti aklına gelen sacmalıkla bende tabi yine sacmalayarak pijamalarimla oryantal yapacaksin dedim. O kadar emindi ki arda hocadan sözünden dönen bilmem ne olsun falan diye gürledi. Sonrada iddiaya yogunlastik  tabi ben arda hocaya hile yapıp söyleyince o da uyuzluga dayandı. Sonrada semih hoca sözünün eri oldu ve yaptı tabi hile oldugunu sonradan anlamıstı. Is isten gecmis ve bayagı gülmüstük arda hocayla.

" hile degilki  ya. Sen orada ona söyleme demedinki ben de kazanmak icin öyle sey ettim. "

Diye yine güldüm ama tabi aniden susup yine bakmaya devam ettim.

"Olmaz ben sana her yap dedigimi yapmıyordun ayda yılda bir sey istedim onu da yapacagın tuttu len gitmiyorum. Hem ben yıl basında evde yatarak gecirecegim televizyona bakacagım. "

Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin