Kesit 2
Yolculuk baslarken kendimi hic iyi hissetmiyordum sanki diken üzerinde oturuyorum gibi geliyordu. Semihle küs gitmek sanırım hic bir durumu cözmeyecekti. Özge yüzünden iki gün burnumuzdan gelsede beni bırakırken agızında kal ve ya git diye bir söz cıkmamıstı.
Özgeyle aralarına mesafe koysada özge ona sarılırken bazen kızmaya ve söylenmeye baslayınca semih beni aldırmıyordu. Cok tepki mi verdim diye düsünüyordum ama neden bizde kalıyordu ki sonucta gupse ablada aynı sehir de orada kalsın. Bana cocuk oldugumu sòylemisti bir de ben mi herseyi yanlıs anlıyorum yoksa cok mu paranoyaklaştım. Belkide dogru karar veremiyordum annem ve babamıda iki gün icinde iki kez ziyaret edip bir süre yanlarında beklemistim.
Onlara yakın olmak öfke kontrolümü saglıyordu ama özgenin bizde kalıp saykoyla ugrasması da bir o kadar artırıyordu.
" saracık uyan malesef yastıgın yok burada omzumu cürüttün yav "
Muratın sesiyle omzundan basımı kaldırıp bos gözlerle murata baktım.
" su surat halini görmek icin kaldırmadım geri zıbar ne sıkıcı bir kız oldun sen ya ömer askem de saf gibi gelmedi beni buraya bıraktı."
Murat yanaklarımı sıkarken yüzüne baktım hem ben oturmak istememistim otobüse binerken yanımda yürüyünce aynı yere oturmustuk. Zaten tıklım tıklım doluydu yan tarafta oturan ömer ve ceyda muratın ne yaptıgına bakarken bende yanakları sömüren elini cekmesini bekliyordum.
" amk kızı öldürdün lan ! Cevirdigin hale bak meymenetsizdi simdi daha bi meymenetsiz oldu. Bu kız günden güne eriyip gidiyor . "
Ömer benim üzerimden söylenince cam kenarında oldugum icin dik dik baktım murat ellerini cekerken cama yaslandım.
" ben burdayım artı ben meymenetsiz falan degilim "
" takılmayın benim pambıkıma o cok meymenetsiz degil azıcık meymenetsiz "
Ömere bakarken ciddiyetle söyleyince bende beni savunacak sanıyordum ama hepsi bana düsman.
" hain sarısın ! Ya murat kalk git sende onların yanına kimseye laf yetistiremem uykum geldi"
" benim saracıkıma dokunmayın gel benim minnosum gel muratının cirkini gel benim topal ayagım gel benim maymun suratlım. "
Sacımı oksarken yeriyor mu gömüyor mu belli degildi.
" pandam gorilim mandam falanda kullan kızı hayvanat bahcesindeki tüm hayvanlarla akraba ettin "
Ömer yine karsıdan laf atıp gülerken dudagımı büzüp her an aglamaya yüz tutan göz yaslarımı aniden savurdum.
" hay sikim su agızımı sara iyi misin lan "
Sanırım kac gündür duygu patlaması yasayıp sabrediyordum aniden olmustu. Ayaklanıp yanıma gelince ceydayla ömer murata sarıldım.
" kızım agızımı essek agrısı soksaydı da demeseydin valla cok güzelsin paris hiltona taş cıkarın lan ! "
" ömer kızı kimle bir tutuyon ya sen gidiyon elin bilmem neyiyle..kız pambık neden aglıyon biliyon adriana lima yanında halt eder. Brad pitt seni görse şaha kalkar yere inemez yerde senin gibi bir güzellik görünce "
Söyledigini sözler her ne kadar gülmeme sebep olsada onlara kırılmamıstım ki neden aglıyordum..
" saracık sus sana seker alcam valla hadi ya kızım ! "
Muratın sesiyle daha cok aglasamda omzuna yatmıstım." ne oluyor burda "
Gelen sese basımı kaldırıp bakmayacaktım bırakın ya beni. Ben semihi özledim ama o kızla özgeyle ben ondan bir hafta uzaklastım yine bir hafta olamaz neden gidiyordum keske basında bekleseydim kavga etmeseydim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Ögretmenim (Tamamlandı. )
Ficção Geral"Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..." dedi kadın sonrasında ise adama sıkıca sarıldı. Onunla nefes almak bile kadına bir ömür sürerdi.