1. Milý denníček

1.7K 81 7
                                    

27.7.2017  

Bože! Sú prázdniny a ja vstávam o pol ôsmej! Neznášam mojich susedov. Moje ráno sa začalo opäť super.


Ešte asi o štvrtej ráno, susedov kohút kikiríkal o dušu a ja som nemohla spať, no nejako som potom zaspala a teraz je pol ôsmej, niekto vonku kosí trávu, píli drevo a neviem čo všetko. Neznášam takéto rána!


Vstala som z postele a išla som sa trošku upraviť do kúpeľne. Rozčesala som si svoje dlhé, hnedé vlasy, umyla som si tvár aj zuby. Naniesla som si špirálu, vďaka ktorej skvelo vyniknú, moje hnedé oči. 


Zišla som dole, a tam ma privítal môj úžasný pes Maxo. A aj môj brat Daniel, ktorý už vyjedal chladničku. Klasika. Dano má devätnásť rokov, čiže je odo mňa o dva roky starší, ale je to úžasný brat. 


Bývame s mamou a jej priateľom (Mišom) s ocom sa rozviedli, keď som mala asi šesť rokov. Odvtedy sa nám vôbec neozval ani nič, nechýba mi, ani si poriadne nepamätám, aký bol. Ale maminho priateľa mám rada, ako vlastného otca je veľmi super. Keď sa mama s otcom rozviedli, mama to znášala dosť zle začala piť a bola strašná, hlavne ku mne. Nakoniec našťastie stretla Miša a ten ju zo všetkého dostal a z mojej mami je nový a lepší človek.


Chodila som na Gymnázium, ale po prázdninách prestupujem na Obchodnú akadémiu. Mama ma najprv nechcela nechať preložiť, ale nakoniec som ju presvedčila. Proste sa to v našej triede nedalo vydržať. V triede bol hrozný kolektív, všetci sa do seba navážali hlavne dievčatá. Boli sme v triede samé skupinky. Ten sa baví s tým, ten sa zase nebaví s tým. A ešte, raz som si dala pusu s mojím spolužiakom Leom. Potom bol dosť otravný a všetci v triede, riešili len nás dvoch. Aj kvôli nemu prestupujem, aspoň už budem mať pokoj.


Mame som povedala že chcem prestúpiť, len kvôli tomu kolektívu a že z obchodnej budem mať viac ako z gymnázia, lebo ešte ani nie som rozhodnutá, na akú vysokú školu, alebo či vôbec na výšku pôjdem. 


Ako tak rozmýšľam ani neviem prečo toto všetko o sebe do tohto denníka píšem asi chcem ten denník niekam odložiť a prenechať ho ďalším mojím generáciám aby vedeli kto to písal a myslím, že na dnešok bolo toho o mne už dosť :))


Cez prekážky, ku hviezdamWhere stories live. Discover now