9. Idiot

554 54 4
                                    

4.8.2017

10:30
Nedávno tu bol Tomáš ách, to zase dopadlo..
Ráno som mu volala, nech sa tu zastaví, že čo chcel. Už vo dverách bol neskutočne nasraný, som zvedavá čo mi ide zase vyčítať.
„Vyhýbaš sa mi alebo čo? Vôbec sa už nevieš ozvať ani nič, a keď mám prísť k tebe, tak ty niesi doma! A kto je ten chalan, čo ťa každý večer odprevádza domov a olizuješ sa s ním?"

„Ja sa ti vyhýbam? už niekoľko krát, som ti písala, že ma mrzí to, že sme sa pohádali a ty si ma úplne ignoroval a myslím si, že je to moja vec, s kým sa kde olizujem nie?" To je idiot zase ma sledoval alebo čo? Nemôžem mať frajera? On nieje moja mama aby sa mi staral do života bol, BOL! To môj najlepší kamarát ale keď sa bude naďalej správať ako totálny idiot nadobro som s ním skončila!

„Ema čo sa to s tebou stalo? Si ku mne, úplne odporná chodí za tebou nejaký chlapec, nič mi ani nepovieš, čo je s tebou?" Pff čo je so mnou? So mnou neni nič, ale to, že sa on správa tak, ako keby mal krámy, to je úplne normálne nie?

„Nič so mnou nie je, len ty v poslednej dobe, máš vo zvyku dobehnúť ku mne, vykričať sa na mňa a odísť bez vysvetlenia. Ten chalan, čo tu chodí, je Kiko je to môj frajer a budeš sa s tým musieť zmieriť viem, že ťa to nepoteší, ale som s ním šťastná. Konečne som šťastná. Mám rada aj teba, ale iba ako kamaráta, už to musíš konečne pochopiť, a ak sa ti niečo nepáči tam sú dvere." Tommy na mňa dosť dlho zazeral, asi si pripravoval v hlave nejaký monológ, ktorý mi povie.

No len sa na mňa čudne pozrel, vrhol sa na mňa a dal mi pusu. Hneď som sa odtiahla a vylepila som mu facku! Toto už vážne prehnal. „Si idiot? Čo to do čerta robíš?"
„Buď budeš so mnou, alebo s nikým. Zapamätaj si to Ema! Postarám sa o to, aby si sa s tým chalanom rozišla." Nahodil na mňa debilný úsmev, akoby mu preplo v hlave.. Otvorila som dvere z izby a zvrieskla naňho, nech vypadne. 

S tým hlúpym úsmevom, na xchite vypadol, len sa za ním zaprášilo.
A čo teraz? Mám povedať o tomto Kikovi? Veď ho bude chcieť zabiť, Danovi to tiež nemôžem povedať, čo ak s partiou pôjdu za ním a niečo mu spravia. Zavolala som Nike nech rýchle príde ku mne lebo ju potrebujem.

Medzi tým,  ako som čakala Niku som sa išla najesť v kuchyni bola mama. Až ma striaslo, keď som si spomenula na ten hnusný sen, ktorý som mala nedávno.
„Mami? Ty niesi v práci?" Len dúfam, že nepočula, ako som kričala na Tommyho.
„Nie, dnes mám voľno ideme s Mišom na 3 dni, na služobnú cestu.  Musela som ostať doma, pobaliť veci a tak."

Ona ma raz za život voľno a aj tak, nemôžeme spolu tráviť čas, lebo musí baliť veci. Aspoň že urobila raňajky a nemusím ich robiť ja. Naložila som si na tanier chlieb, nakrájanú šunku, zeleninu a išla som do izby. Mame som ešte povedala, že ak príde Nika, nech ju pošle za mnou hore.

Ani nie 5 minút a už bola pri mne. Nestihla som dojesť raňajky, lebo mi ich zjedla Nika a ona si hovorí kamarátka, keď mi zje raňajky a mňa nechá hladovať. No a začala som jej všetko rozprávať, čo urobil Tomáš a či to mám povedať Kikovi.

Nika mi poradila to, že Kikovi by som mala, aspoň naznačiť, že Tomáš ma stále otravuje, aby sa to náhodou nedozvedel od iných ľudí, lebo by si to mohol vysvetliť zle, a že ona sa skúsi porozprávať s Tomášom nech sa spamätá. Keď sme doriešili Tomáša, Nika sa hneď začala vypytovať na Kristiána.
„Aký je? Ako bozkáva? O nič sa ešte nepokúšal? Povedz mi všetko do bodky."

„Hej, hej, kľuud. Chodíme spolu štvrtý deň a bozkáva úplne užasne. Je taký milý, pozorný proste, dokonalý chalan a neboj sa, nepokúšal sa ešte o nič. Na to je priskoro nemyslíš? A hovorila som ti už, že mama ide na služobku? Vudeme s Danom sami doma, nechceš prísť urobíme nejakú párty, zavoláme chalanov a so všetkými ťa zoznámim."

„To je super nápad. Kedy to odchádzajú? Zajtra? Môžem ti pomôcť niečo nakúpiť a všetko prichystať bude to super." Je to dobrý nápad musím sa večer opýtať Dana čo na to hovorí a možno sa poteši že príde aj Nika.
„Dobre ja sa opýtam Dana a potom, ti zavolám."
„Platí." No a potom, odišla domov.

20:10
Bola som za Danom, už oznámil chalanom, že zajtra, robíme párty. Písala som si už aj s Kikom veľmi sa na to teší, už sa neviem zajtrajška dočkať. Musím ísť dnes skôr spať, aby som si zajtra privstala takže dúfam, že nezaspím. Pretože musíme s Nikou stihnúť nakúpiť a všetko nachystať.

Dúfam, že sa vám časť páči ;)

Cez prekážky, ku hviezdamWhere stories live. Discover now