Ty kokos, najradšej by som bola, keby som sa ani nezobudila. Mama mi ráno volala, že tak za hodinku sú doma, prídu skôr, ako by mali. Išla som skontrolovať, ako to vyzerá po tej Danovej párty a skoro, som omdlela taký bodrel, som nikdy v živote nevidela. Čipsy rozsypané po zemi, voda/vodka, alebo neviem čo povylievané po stole. Včera museli všetci vyzerať hrozne, aby som nezabudla Tibor spí na gauči, asi nedošiel domov.
Rýchle poupratujem všetko po stole, pozametám, poumývam riady, vyhodím prázdne fľaše, zobudím a Tibora nech ide domov, lebo keď ho rodičia uvidia v takomto stave, hneď im bude jasné, že sa tu pilo. Bola som prekvapená, sama zo seba. Ešte nikdy som nepoupratovala celý dom, ani nie za pol hodiny. Zdalo sa mi, že máme až príliš veľký poriadok, musím to trošku upraviť Tibor už išiel domov, už len zobudiť Niku a Dana.
Vošla som do Danovej, izby držal Niku v objatí, sú spolu zlatý. Bolo mi ľúto, zobudiť ich. Tak sladko spali, keď som ich zobudila spravili sme si raňajky, sadli do obývačka a čakali na rodičov.
Nedávno prišli. Mama bola prekvapená, že je tu taký poriadok, ale asi nezistili, že sme tu žúrovali. Mama prišla z nápadom, že by sme si spravili menší výlet, lebo dnes majú voľno keďže nedávno prišili zo služobky. Neni to zlý nápad a konečne, by som ich mohla zoznámiť s Kikom, ak by súhlasili s tým, že pôjde s nami, ale neviem či bude môcť večer mi hovoril, že musí s niečím pomáhať ocovi.
Najprv sa opýtam rodičov čo oni na to a tak mu zavolám. „Mami, Mišo? Chcela by som vás s niekým zoznámiť, mohol by ísť s nami, na ten výlet?"
„Mohol hej? Takže to bude chlapec, chceš nám predstaviť svojho priateľa?"
„No áno, čo vy na to?" Dúfam, že budu súhlasiť, nejde mi ani tak o to, aby som ich zoznámila, ale aby som mohla byť s ním.
„Jasné, že môže radi ho spoznáme." Supeer vedela som, že nebudú namietať. „Fajn ,ale musím mu najprv zavolať, či bude mať čas a kam chcete ísť?"
„Neviem, čo by si povedala, keby sme išli na jazero? Dnes je celkom pekne."
„Super teším sa. Idem mu zavolať." No takže teraz dúfam, že Kiko má čas.
Zavolala som mu a on so všetkým súhlasil, odchádzame tak za dve hodinky, takže potom k nám príde.
Dve hodiny ubehli, ako voda a Kiko už bol tu, mama kričala na mňa, aby som mu išla otvoriť. Otvorila som dvere Kiko mi hneď dal pusu. Prišiel s čokoladou a fľašou vína, že darček pre rodičov. Zoznámenie prebehlo úspešne, rodičia sa darčeku potešili vidno, že Kiko na nich zapôsobil a asi si padli do oka. Všetko potrebné bolo zbalené a mohli sme vyraziť.
K jazeru sme došli asi na obed, máme tam takú menšiu chatku s Kikom sme vyložili veci a hneď sme šli k vode. Voda bola mega teplá, Kiko ma stále chcel utopiť, asi ma chcel zbaviť alebo čo, keď ma toľko topil. Jeho bolo utopiť problém, lebo tam, kde on ešte dostal na zem ja už nie museli sme sa dostať do väčšej vody, aby to nebolo nápadné, tak som mu povedala, že si dáme preteky už sme boli v hlbokej vode a vrhla som sa na Kika, hneď bol pod vodou. Raz topil on mňa raz ja jeho fuj, vypila som toľko tej vody, až mi z nej bolo zle. Bola som už trošku unavená, tak sme si išli ľahnúť na deku, chcela som sa aj trošku poopaľovať.
Dano bol s nami tiež, len ostal na chate a prišiel potom za nami. Kiko s ním išiel ešte do vody a ja som ostala na deke. Zapla som si hudbu a relaxovala, v tom mi hudbu prerušila sms-ka kto mi to teraz píše? Bože, ja neverím zase Vlado som zvedavá, čo chce. To, čo mi včera o ňom Kiko povedal ma vážne naštvalo. „Ahoj Em, ja len chcel som, že či by sme niekedy niekam nezašli a nezabudni, že ťa mám stále veľmi rád." Prečo mi píše také veci? Nechápe, že som s Kikom? „Daj mi pokoj, nechcem ťa vidieť a nezájdeme si už nikdy, nikde. A nepíš mi už."
„Čože, čo sa ti stalo, spravil som niečo? Veď včera sme si to vysvetlili nie?"
„Áno vysvetlili, ale Kiko mi povedal, čo si zač, ako vieš babám pomotať hlavu a tak."
„Ale Em, ja som bol takýto už dávno, zmenil som sa. K tebe vážne niečo cítim, naozaj ťa ľúbim."
„Ale ja teba nie, nepíš mi už. Čau!" Ešte mi odpísal, že mu mám dať šancu, ukázať mi, že vážne neni taký, ako Kiko hovoril, ale nemám chuť. Už som mu ani neodpísala, sms-ky som radšej vymazala, aby si ich niekto neprečítal, lebo by z toho mohli byť problémy. Medzi tým, vyšli Kiko s Danom z vody, naschvál ma pokvapkali z vodou, keď už som bola suchá, fakt milé od nich. Dano sa išiel najesť a Kiko si ľahol ku mne.
Potom sme išli jesť do chatky aj my. Najedli sme sa, mama s Mišom všetko zabalili a išli sme domov. Škoda, že tak skoro, ale ráno ako vždy vstávajú do práce, takže sa chcú vyspať, ale konečne po rokoch sme si spravili spoločný výlet.
Keď sme dorazili domov rodičia sa pýtali Kika či neostane na noc, ale musel ísť domov takže smola, a že na budúci víkend, by si zobrali voľno a urobili by sme doma grilovačku a ak by Kikovi rodičia chceli, mohli by prísť tiež. Je to podľa mňa super nápad, len neviem či to neni priskoro, sa takto zoznamovať, ale ako chcú.
Kiko povedal, že sa opýta rodičov a dá nám dopredu vedieť. Bolo už dosť hodín a musel ísť domov. Rozlúčili sme sa a odišiel, ja som si ešte hodila sprchu a išla som spať. Keď som ležala na posteli a zaspávala, prebrala ma sms-ka znova Vlado. „Nemôžem na teba prestať myslieť, chýbaš mi." Neviem, ako mu mám vysvetliť, aby mi nepísal, keby že takú esemesku čítam pred Kikom, tak neviem, ako by zareagoval. Asi si budem musieť zmeniť číslo. Kašlem naňho ani mu neodpisujem idem spať...
YOU ARE READING
Cez prekážky, ku hviezdam
RomancePríbeh, ktorý som písala asi v roku 2012 kedy som mala asi 14-15 rokov 😁 Aj keď to nie je Boh vie čo, je to môj prvý príbeh a preto ho tu chcem mať.❤️